Zeph Skrevet 12. juni 2004 Del Skrevet 12. juni 2004 (endret) Imo... iPod slår alle på design Funksjonaliteten er så bra som den kan bli for min del Eg har høyrt på Zen og iPod, samme sang, samme headset, utan å merke forskjell Batteriet skal eg vere enig med, det er ikkje topp Pris...vel det er som med LianLi, du betaler masse ekstra for looken. Endret 12. juni 2004 av zeph Lenke til kommentar
Raijin Skrevet 13. juni 2004 Forfatter Del Skrevet 13. juni 2004 Bugbear: Trenger ikke alt av xtra utstyr som f.eks. Ipod har. Hvem har bruk for en Svær bag å putte spilleren i? De tingene jeg syntes var interressant var utstyret som gjorde det mulig å koble til vanlige batterier, Itrip og biladapteren(Var det sånn at man kunne koble Ipod til bilanlegget?). Men det finnes vel LITT ekstrautstyr til jukeboxen, sant? Zeph: Må si meg enig der, Ipod's design er RÅTT! Nå har jeg da ikke sett Phillips HDD120. Men Iriver har også ganske stilige designer. Lenke til kommentar
Kultom Skrevet 13. juni 2004 Del Skrevet 13. juni 2004 Itrip, har du ikke lov å bruke/kjøpe/eie i norge. Men den batteri tingen er jo fin. Ipod er en bra spiller, så om du kjøper den så blir du nok fornøyd. Lenke til kommentar
Raijin Skrevet 13. juni 2004 Forfatter Del Skrevet 13. juni 2004 (endret) Bugbear: Men finnes det ikke ekstra utstyr til jukebox'en? Endret 18. juni 2004 av Raijin Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå