Raijin Skrevet 11. juni 2004 Del Skrevet 11. juni 2004 Er på jakt etter en mp3 spiller. Har tenkt å bruke max 5k. Kriterier som er viktige: Lydkvalitet, Batterilevetid, Design, HD plass, Funksjoner, og det var vel det. Takker for alle svar! Lenke til kommentar
Pantera Skrevet 11. juni 2004 Del Skrevet 11. juni 2004 Hvis HD kapasitet er det viktigste, er vel Creative Jukebox Zen Xtra med 60 GB disk, svaret. Koster vel ca 3500. Og så er jo lydkvaliteten helt topp, design og funksjoner likeså. De skulle vel komme med en på 80 GB også. Ikke sett denne i Norge enda. mvh Pantera Lenke til kommentar
Raijin Skrevet 11. juni 2004 Forfatter Del Skrevet 11. juni 2004 hvordan er lydkvaliteten sammenlignet med Ipod da? Hd plass er ikke akkuratt det viktigste, men har lyst til å ha litt plass på den. Minst 20 GB. Lenke til kommentar
eatshorts Skrevet 11. juni 2004 Del Skrevet 11. juni 2004 mye bedre lyd enn ipod. Jeg venter selv på zen touch fra creative med 24t spilletid Vet ikke om jeg gidder vente lenge, har også lyst på iriver ihp 120. Jeg ble skuffet da jeg prøvde ipod, ledmessig og batterimessig. Lenke til kommentar
Blåbær Skrevet 11. juni 2004 Del Skrevet 11. juni 2004 hadde jeg hatt pengene til det så ville det vært iriver uten tvil. er ikke mange som slår de på funsjoner og kvalitet Lenke til kommentar
Kultom Skrevet 11. juni 2004 Del Skrevet 11. juni 2004 Anbefaler iRiver iHP (H) serien. kjøpte den for 4 måneder siden, kjempe fornøyd. Lenke til kommentar
Raijin Skrevet 11. juni 2004 Forfatter Del Skrevet 11. juni 2004 Hva er prisen på Iriver da? De pleier å ha et ganske så lekkert design Lenke til kommentar
Kultom Skrevet 11. juni 2004 Del Skrevet 11. juni 2004 Koster litt, men om du tar er villig til å kjøpe på auksjon i USA kostet den meg 2600kr hvertfall. Jeg har skrevet en liten brukertest i brukertest avdelingen i forumet. Kan se litt der om du vil, Lenke til kommentar
ak50224 Skrevet 11. juni 2004 Del Skrevet 11. juni 2004 Asono Sound-hub kanskje. På papiret bra. Tester en nå. Så får vi se. Lenke til kommentar
Raijin Skrevet 11. juni 2004 Forfatter Del Skrevet 11. juni 2004 De mest aktuelle nå er vel: jukebox zen og Ipod, kanskje noe fra Iriver. Men er åpen for forslag. Har hørt at Ipod skal være så veldig bra. Lenke til kommentar
Döden Skrevet 11. juni 2004 Del Skrevet 11. juni 2004 Personlig er jeg veldig fornøyd med min 20 gb. iPod. Grei nok batteritid. ( Går aldri rundt å hører 8 timer i strekk. Hvis jeg hører mye får jeg desuten ladet den i mellomtiden) Den oppskrytt "dårlige" lyden på iPod har jeg ikke merket noe som helst til. Tror nok ikke heller det "vanlige" øret hører forskjell ihvertfall. Har også et par. kompiser med iPod som er veldig fornøyde. Lenke til kommentar
Raijin Skrevet 11. juni 2004 Forfatter Del Skrevet 11. juni 2004 Har noen kompiser med Ipod jeg også. Men har lest på forskjellige steder at Jukebox Zen har så mye bedre lydkvalitet sammenlignet med Ipod. Har ikke testet noen av dem skikkelig. Så kanksje jeg burde gå i butikken og teste dem selv. Forslag til andre spillere til max 5k? Lenke til kommentar
Carnifex Skrevet 12. juni 2004 Del Skrevet 12. juni 2004 Skulle jeg kjøpt mp3 spiller nå tror jeg det hadde blitt denne: http://www.komplett.no/k/ki.asp?sku=122953&cks=PRL Lenke til kommentar
Pantera Skrevet 12. juni 2004 Del Skrevet 12. juni 2004 hvordan er lydkvaliteten sammenlignet med Ipod da? Hd plass er ikke akkuratt det viktigste, men har lyst til å ha litt plass på den. Minst 20 GB. iPod'en har helt ok lyd den, men jeg vil nok si at Creative Jukebox ligger litt foran der. Har testet begge, med diverse headsets. Dessuten, med mer diskplass og langt bedre pris, så ville jeg uansett gått for Creative. Tør påstå at du får mye mer for penga da. Men flere kompiser har iPod og er fornøyd med den, og andre kompiser har Creative og er storfornøyd med den, så forskjeller er vel ikke så stor. Så jeg trur du blir fornøyd uansett hva du velger. Men den nye Zen Touch fra Creativ ser jo ganske stilig ut. mvh Pantera Lenke til kommentar
Raijin Skrevet 12. juni 2004 Forfatter Del Skrevet 12. juni 2004 Zen touch, er den helt ny? Har ikke hørt om den. Regner med at det står noe om den på Creative's hjemmesider. Noen som vet hva som er forbedret på den i forhold til de andre Zen spillerene? Lenke til kommentar
Kultom Skrevet 12. juni 2004 Del Skrevet 12. juni 2004 Raijin: ser du på Hardware.no Nyhetsiden så ser du info om den. her Lenke til kommentar
Raijin Skrevet 12. juni 2004 Forfatter Del Skrevet 12. juni 2004 Bugbear: Jo, så den. Men noe som er positivt med Ipod, er at det er mye ekstra utstyr som produseres til den. Er det masse ekstra utstyr til Jukebox Zen Xtra også? Lenke til kommentar
Kultom Skrevet 12. juni 2004 Del Skrevet 12. juni 2004 Er nok ikke det, og isåfall er det nok bare creative som hadde fått lov til å gjøre noe sånt. Creative er litt mer "eiesjuke" om det ordet passer. Og det at extra utstyr er så positivt ser jeg ikke helt, det er ett kjempe mikroskopisk pluss (for meg da) siden en mp3-spiller 90% av livet sitt ligger i en lomme, og er plugget i hodetelefoner/propper. Extra utstyr er mer noe bedrifter lager for å dra litt extra penger ut av enthusiaster. Hvertfall det jeg ser av extra utstyr hos ipod. Er 2 nyttige (extra batteri som gjør spilleren stygg, og radio trancievern som ikke er lov som gjør spiller ENDA mer ulovlig enn den i utganskpunktet er, for du kommer vel antagelig vis ikke proppe 20gb full med lovlige Mp3 tipper jeg ) ting liksom, og ingen av dem brukes vel så ofte. Lenke til kommentar
Zeph Skrevet 12. juni 2004 Del Skrevet 12. juni 2004 Alt med iPod er bra, bortsett frå batterikapasiteten som dei har vore for gjerrige på, heldigvis har eg ikkje bruk for stor kapasitet. Lenke til kommentar
eatshorts Skrevet 12. juni 2004 Del Skrevet 12. juni 2004 Alt med iPod er bra, bortsett frå batterikapasiteten Bra, stemmer det, men ikke best på noen av områdene. Jukebox zen slår ipod på pris, lyd og batteri Iriver ihp slår ipod på lyd, batteri og funksjonalitet Phillips hdd 120 slår ipod på design Når jeg ser på alternativene på markedet og leser diverse tester så kjønner jeg ikke at folk kjøper ipod engang. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå