MadMike Skrevet 11. juni 2004 Del Skrevet 11. juni 2004 Noen som vet hvilke nettsteder som er best og billigst på DVD-filmer? Er spessielt ute etter Bravo Two Zero. Mvh Mikkel Lenke til kommentar
SvenG Skrevet 11. juni 2004 Del Skrevet 11. juni 2004 www.play.com selger denne filmen. Lenke til kommentar
MadMike Skrevet 11. juni 2004 Forfatter Del Skrevet 11. juni 2004 Ja, har akkurat bestilt en derifra nå, men rett etter at jeg bestilte leste jeg "At the moment we do not supply to Portugal or any Country outside of the EU.". Betyr vel da at jeg bør avbestille eller...?? Lenke til kommentar
SvenG Skrevet 11. juni 2004 Del Skrevet 11. juni 2004 Tror ikke det er nødvendig å avbestille. Vet de selger varene sine via systemet til Kelkoo i Norge og det har de gjort en stund. Jeg hadde bare beholt ordren du har inne, hvis de av en eller anne grunn ikke kan levere deg filmen, får du nok beskjed. Lenke til kommentar
Doktor Progg Skrevet 11. juni 2004 Del Skrevet 11. juni 2004 DvdBoxOffice er også meget bra. Gratis forsendelse over hele verden, og de er raske. Vet ikke om det er noe raskere enn play.com men..... jeg har brukt de mye og er meget fornøyd ihvertfall. Lenke til kommentar
MadMike Skrevet 11. juni 2004 Forfatter Del Skrevet 11. juni 2004 Takker for raske og gode svar Lenke til kommentar
Hidden Skrevet 11. juni 2004 Del Skrevet 11. juni 2004 Jeg har kjøpt en drøss filmer fra Play.com, og de har aldri nektet å sende meg slikt, så ikke vær bekymret for det. Lenke til kommentar
Mr. Mustard Skrevet 11. juni 2004 Del Skrevet 11. juni 2004 Ja, har akkurat bestilt en derifra nå, men rett etter at jeg bestilte leste jeg "At the moment we do not supply to Portugal or any Country outside of the EU.". Betyr vel da at jeg bør avbestille eller...?? Du skal ikke tro alt du leser Jeg Har bestilt over hundre DVD'er derfra det siste året og har aldri hørt noe om at de ikke leverer til Norge. De vet sikkert ikke at Norge ikke er med i EU. Lenke til kommentar
Onkel Kompost Skrevet 12. juni 2004 Del Skrevet 12. juni 2004 Nå er jo Norge med i EØS, og det er vel så godt som med i EU, tar jeg ikke helt feil... Lenke til kommentar
GCL Skrevet 12. juni 2004 Del Skrevet 12. juni 2004 Jeg fikk en film fra play.com senest i går, så det er ingen grunn til bekymring. Har sikkert bestilt 30 produkter der før, og har aldri opplevd en eneste feil. Så go for it. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå