Gå til innhold

Kan noen anbefale en projektor?

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Kan anbefale BenQ 6100- SVGA (800x600)/6200- XGA (1024x768) i DLP klassen. Panasonic PTA500 er og meget bra (LCD). Ville heller tatt en tur over til AVForum.no, der har de mer erfaringer! BenQ er mer stillegående enn f.eks Infocus X1, og har i tillegg 3x hastighet på fargehjulet kontra 2x på X1, noe som hjelper ganske mye for de som er sensitiv for regnbue-effekten på DLP. Lykke til i valget :)

Lenke til kommentar

Kan anbefale en LCD projektor, Epson EMP-TW10. Et av de beste kjøpene du kan gjøre akkurat nå etter min mening, får utrolig mye for pengene, samt at ny pære ikke koster mer enn 1800 kr, du skal slite med å finne noe billigere... Min pj kosta 7700 på Netshop.no, den gir et kjempebra bilde med bra lys/kontrast/skarpe farger, dette til og med uten ordentlig lerret. Dette er dog min egen mening, samt alle de som har sett den i aksjon her. Hvis du er førstegangskjøper og ikke har fått sammenlignet med så mange, er det mulig å spare endel ved å gå for denne, i tillegg slipper du "regnbueproblemet" som kan forekomme på DLP projektorer, jeg synes hvertfall det høres veldig kjipt ut om en kameratgjeng blir med hjem til deg for å se på storskjerm, og kanskje et par av de sliter med disse regnbuene.

Hvis ikke høres BenQ PB6100 veldig bra ut den også, ville heller gått for den enn InFocus X1 akkurat nå. Men du burde absolutt vurdere Epson også, kunne ikke vært mer fornøyd med den. :yes:

Endret av ZprMario
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...