Gå til innhold

Fem nye telefoner fra Nokia?

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
den ene skal vist ha vri-bar skjerm!

Oioi, så du kan skrive SMS uten å se displayet, kult!

Ironisk selvsagt...

Samsung-mobilene har vel vridbar skjerm fordi de har plassert kameraet så tåpelig

:p

Er vel på Communicasia dette skjer.

Siemens-lansering også neste uke, så da blir det mye nytt å forholde seg til... :)

Lenke til kommentar
den ene skal vist ha vri-bar skjerm!

Oioi, så du kan skrive SMS uten å se displayet, kult!

Ironisk selvsagt...

Samsung-mobilene har vel vridbar skjerm fordi de har plassert kameraet så tåpelig

:p

Siemens-lansering også neste uke, så da blir det mye nytt å forholde seg til... :)

Eller fordi det faktisk ser fetere ut? Jfr. LG G7100

Lenke til kommentar

:hmm: Her er det noe jeg ikke har fått med meg. Når begynner Communicasia? Blir det mye nye godsaker fra mange merker? Og spesifikt, molna, du vet kanskje om endel som kommer til å dukke opp; verdt å glede seg til? (Merk at jeg ikke spør om hva som kommer... ;) )

Lenke til kommentar

Neida, jeg fant ut det nå. Men jeg syns ikke sånne sider er så veldig beskrivende på hva som skal vises fram, eller på skalaen på messa. Kan jo gjette meg til at det er en it-messe av noe slag, men hvor stor er den i forhold til f.eks. Cebit? Hvor arrangeres den? Og er det alt mulig teknologisk som skal vises fram eller kun noen områder?

Lenke til kommentar

Jeg fikk nettopp en guffen følelse av at allerede få dager etter jeg mottar min 7610 (blir vel på tirsdag) så blir det lansert en lignende Symbian-mobil fra nokia med stereo-output.

Jaja. Burde vel egentlig ikke være overrasket.

Ser frem til spennende uke, nye mobiler fra både Siemens og Nokia :) Håper da mest på en SX2, men ryktene skal vel ha det til at det ikke er denne som blir presenter nå.

Lenke til kommentar

Ser frem til spennende uke, nye mobiler fra både Siemens og Nokia :) Håper da mest på en SX2, men ryktene skal vel ha det til at det ikke er denne som blir presenter nå.

gleder meg til de nye telefonene :D

Endret av monstar
Lenke til kommentar

arehei:

Det tar nok litt tid før de telefonene som blir lansert til uka faktisk dukker opp i Norge. 6230 ble jo lansert før jul, og det er jo først for en måneds tid siden at den var tilgjengelig for vanlige folk. Så det går vel fort vekk et par tre måneder før de er tilgjengelige, og da må du spørre deg, har du lyst til å vente så lenge...? ;)

siggetheman:

Tror ikke de gjør det, for da må de jo også oppgradere grensesnittet sitt. Hvilket selvfølgelig hadde vært konge... :p

Lenke til kommentar
arehei:

Det tar nok litt tid før de telefonene som blir lansert til uka faktisk dukker opp i Norge. 6230 ble jo lansert før jul, og det er jo først for en måneds tid siden at den var tilgjengelig for vanlige folk. Så det går vel fort vekk et par tre måneder før de er tilgjengelige, og da må du spørre deg, har du lyst til å vente så lenge...? ;)

Jepp, fullt klar over det.

(er vel ganske mye mer enn 1 mnd, men det var vel egentlig ikke hovedpoenget ditt)

Men det er alltids kjipt å gå rundt med en mobil man nettopp har svidd av 5 lapper for (mye for meg, lite for andre, ekstremt mye for noen andre) når man vet at det kommer noe lignende men bedre straks.

Men sånn er det jo på mobilmarkedet, spesielt med Nokia :roll:

til det du skrev angående 128x160. De trenger jo ikke lage et nytt grensesnitt. De har jo allerede et 128x160 grensesnitt (Series 45) som benyttes i deres UMTS-telefoner.

Endret av arehei
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...