Gå til innhold

LiteON LTR-32123S

Anbefalte innlegg

Har nettop kjøpt meg en brenner av typen LiteON LTR-32123S altså en 32x. Alt virker glimrende og jeg er kjempe fornøyd med brenneren, men den finner automatisk ut hvor raskt det skal gå an å brenne på CD platene. Dette er ganske irriterende på grunn av at jeg kjøpte meg en 100 pakning med 24x plater før jeg fikk den nye brenneren. Jeg lurer på om det går an å slå av at brenneren sjekker hvor raske CD-platene er i NERO eller noe sånt.

Takk for alle forslag på forskudd.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Har ikke sånn brenner men har hørt om den teknologien (Eller hva jeg skal kalle det). Hvet ikke om dette hjelper.

1. Se om du kan slå denne fungsjonen av i brennebrogrammet. Kan i alle fall gjøre det vis du har Burnproff

2. Fikk du med noe software til spiller? På mange brennere kan du styre diverse innstinginger fra et icon nede ved klokka. SE om du kan slå det av der.

3. Vis du ser på egenskapene på brennern (systembehanling eller hva det nå heter igjen) og se om du kan slå det av der.

Har du foresten sett i manualen? Står sikkert der. Du kanskje på websidene til produsenten

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...