Wooho Skrevet 11. juni 2004 Del Skrevet 11. juni 2004 Kom opp i IT-A muntlig eksamen i dag! Tema: BilPark AS Har fått i forbredelses delen at jeg må lage et system ang et parkeringssystem i en eller flere parkeringshus. Det blir forlanget at man skal ha med: - betalingskort ved passering av bommen - benytte krdittkort eller BilParks eget kort ved innkjøring Dette er ulempene disse parkeringshusene har som oppgaven forlanger at skal fiskses: -de gir mangelfulle statestikker - de er vanskelig å tilpasse til eget system - de gir liteten fleksibilitet til rabatt- eller bonussystem Jeg kunne tenkt meg at noen her av dere i forumet kunne gi meg en link som kan gi meg litt info ang hvordan et system i en parkeringshus fungerer. Eller er det noen andre her på forumet som har kommet opp i IT-A muntlig? All info eller forslag tas med åpne armer!!!!!!!!!! Lenke til kommentar
Gillen Skrevet 14. juni 2004 Del Skrevet 14. juni 2004 jeg har fått samme oppgave. men sjekka først forberedelses hefte nå. Parkerings plass Parkerings plass-NRReservertHandikapplass*ID Reservering Reserverings-NR*Parkerings plass-NRDatoTidsrom Fastkunde Kunde-IDNavnEtternavnAdressePostnr*Reserverings-NR Betalingsmåte Betalings-IDKontantKortBilParks-kortManuell faktura*Kunde-ID Faktura Faktura-IDPris*Betalings-ID dette er copy paste fra access relasjonene slik jeg ville hatt oppgaven Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå