Skikongen Skrevet 11. juni 2004 Del Skrevet 11. juni 2004 Har en IBM bærbar PC med innebyget blutetooth adapter og en Siemens S55 mobiltelefon. Ønsker å benytte bluetooth til synkronisering via Simens Data Suite i stedet for ir-forbindelsen. Blutetooth adapteren skal fungere som den skal, får kontakt med andre datamaskiner og til telefonen, men ikke gjennom Siemens Data Suite. Noen som har tips til hvordan man får dette til å fungere? Lenke til kommentar
skibum Skrevet 11. juni 2004 Del Skrevet 11. juni 2004 Hei Lurte bare på om du har laget en bluetooth seriell port som telefonen kobler til igjennon. Lag en sånn, og husk com portnummeret og prøv deretter konfigurere siemens datasuite med det riktige comport nummeret. Lenke til kommentar
Skikongen Skrevet 11. juni 2004 Forfatter Del Skrevet 11. juni 2004 Det hørtes ut som et bra idè, noen tips om hvordan dette gjøres på Win2000? Lenke til kommentar
skibum Skrevet 11. juni 2004 Del Skrevet 11. juni 2004 Hmm Nå har jeg hverken win 2000 eller Siemens s55 så akkurat hvordan det gjøres vet jeg ikke. Hos meg så kommer det opp et en greie med mine bluetooth steder på startmenyen, og der går jeg inn og klikker på veiviser for bluetoothoppsett og velger deretter bluetooth seriell port og følger opplegget til windows videre. Når dette er sagt så var vel ikke akkurat bluetooth det win2000 var laget for, så det er langt fra sikkert at dette vil fungere på lik linje med det det gjør på XP. Håper dette vil hjelpe litt, men som sagt så er dette en XP oppskrift Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå