the_ruthless Skrevet 16. april 2002 Del Skrevet 16. april 2002 Formaterer Mandrake8.2-partisjonen min, og bruker den... Lettest! Tror den er på en 2-4GB... Husker ikke. AaaaaararaaargH! Måtte nettopp begynne å laste ned på nytt! Kjipe server! Laster ned fra sløøøøv svensk greie. Usjameg. _________________ http://www.minipuz.tk Mvh, Tore Jakob Haugen [ Denne Melding var redigert av: the_ruthless på 2002-04-16 09:13 ] Lenke til kommentar
jossa Skrevet 16. april 2002 Del Skrevet 16. april 2002 Quote: On 2002-04-16 09:01, El Viking skrev:Lycoris - Desktop/LX - Redmond Linux MINI HOWTO:(samme ting)1. Last ned iso'et 2. Brenn iso3. Sett i BIOS at den skal starte på CDROM, og start maskinen med cd'n i.4. Herfra er resten barnemat.(Pass på å ha nok plass på disken - rundt 1.5 Gig) ikke d jeg tenkte på (se d første inlegget mitt) men det var en bra how2 :razz: du burde bli prof Lenke til kommentar
the_ruthless Skrevet 16. april 2002 Del Skrevet 16. april 2002 Noen som vet om noen FTP-spots, eller.no, som ikke er listet opp på Lycoris-sida? Alt går så treigt! Hadde lyst på disse greiene før jeg dro hjem... (Fant forresten en CD4 "Gamepak".) Noen som har noen alternative adresser? Lenke til kommentar
Gjest mafister Skrevet 16. april 2002 Del Skrevet 16. april 2002 resten er barnemat. vil det si at man ikke trenger å vite 1000 ting om maskinens hardware eller.no Lenke til kommentar
Thlom Skrevet 16. april 2002 Del Skrevet 16. april 2002 Det er ikke vanskeligere å installere Lycoris/Red Hat/Mandrake enn det er å installere Wintendo XP. Lenke til kommentar
ZubZerO Skrevet 20. mai 2002 Del Skrevet 20. mai 2002 Går det ann å fixe det slik at en kan koble opp på internett med lycoris via en annen pc som har wintendo? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå