Gå til innhold

Lycoris


Anbefalte innlegg

Quote:


On 2002-04-15 17:24, unwill skrev:

I en fase der man vil bli kvitt Microsoft er det greit å ha begge på systemet. Etter hvert som du kan det du trenger å kunne i Linux kan man kaste vinduet ut av maskinen.


 

Vel... tror det kan slå begge veier, vil si at jeg kan ganske mye i linux, og kjørt selv en dualboot løsning for en tid tilbake. Jeg kom fram til at jeg holder meg til Windows på den maskinen jeg bruker til vanlig, mens jeg har linux på 2 av 3 servere (på jobben). Hjemme har jeg kun Windows og trives med det.

Jeg vil si at Linux har et potesiale til å bli et bra Desktop OS, men så langt jeg har erfart er det en del igjen fremdeles.

Til å prøve å teste i er det gull, enkelte kaster ut Win og bruker kun Linux, andre holder seg til Win, det er helt individuellt.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Quote:


On 2002-04-15 18:43, jossa skrev:

Ser frem til og prøve Lycoris, men er totalt ukjent med linux


1. hva bruker man på linux i steden for rapsopppe?

2. hvordan går det og smelle to PC-er opp i nettverk og

dele internett? (der en har Lycoris og en win xp)

3. finnes det noen p2p progs. til linux (kazaa klient ol.)



Gleder meg som en unge til og prøve det, synd det er så mye load på serverne...


_________________

Windows is *NOT* a virus. Viruses *DO* something



<font class=editedby>[ Denne Melding var redigert av: jossa på 2002-04-15 18:46 ]</font>


 

1. Ertesopppe

2. Begge går opp i røyk

3. Audiogalaxy er kjempefin (kun musikk)

 

:grin:

 

runmad

Lenke til kommentar

Quote:


On 2002-04-15 21:26, olsen skrev:

Syntes det såg litt for windows xp ut jeg. Er det KDE det kjøres som standard? Må nesten prøve denne her siden samba er ferdig oppsatt. har hatt noen grufulle opplevelser med samba tidligere.



Ja det så ut som om de har prøvd å få det til å se ut som XP. Etter min mening er dette ikke positivt

 

Samba er da ikke så vanskelig?

Lenke til kommentar
Gjest mafister

hva er galt med dere. unnskyld meg , men jeg blir litt irritert når jeg ser denne posten. her er det noen som spør om åssen man skal legge det inn og dere bare ignorerer det. jeg er litt nyskjerrig på samme sak. er den like lett å legge inn som windows eller må man vite masse om hardware etc .

Lenke til kommentar

Quote:


On 2002-04-15 21:21, eXpanium skrev:

Quote:


On 2002-04-15 21:14, the_ruthless skrev:

Du trenger ikke CD2 og CD3. Det er bare kildekode og DevTools på de. Såvidt jeg har lest.


(Har tenkt å laste ned i morra!)



 

Koffor vente?? det er knallbra servere oppe.. eg satte det nettopp på og eg er ferdig om en time..

 

Hvorfor?

Jo, fordi jeg har ISDN hjemme. På skolen har jeg tilgang på 2Mbps-linje... (I denne kommunen er det bare videregående skoler som har bredbånd enda. Alle andre har smalbånd.)

 

Nedlastinga mi (CD1) er tydeligvis ferdig om 38 minutt... Begynte for fem minutter siden... Juzz... Hjemme vil det samme tatt sånn nærmere ett døgn. (Med god fart og mye flaks...)

 

Tillegg:

Shit... Der hadde "Freddie" begynt å laste ned.... Går treigere nå... Jaja..

_________________

http://www.minipuz.tk

 

[ Denne Melding var redigert av: the_ruthless på 2002-04-16 08:24 ]

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...