Gå til innhold

Vente med å kjøpe?

Xoom

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Akkurat det samme tenker jeg på. Ville nok ventet til august, slik som jeg skal gjøre. Da vil vi ganske sikkert finne bærbare med utbyttbart skjermkort. Vent to mnd. til du, det er helt klart det lureste (mener jeg)!

Lenke til kommentar

Ytelse øker kontinuerlig, så man vil alltid få mer for penga om 2 mnd... (pris trenger nødvendigvis ikke forandre seg så veldig på kun 2 mnd, men sannsynligvis)

Spørsmålet er vel heller når du trenger den... :hmm:

Lenke til kommentar

Det kan faktisk hende at dette er tiden for å vente litt. Intel har nettopp sluppet P-M Dothan, og det vil nok rase litt priser på markedet når AMD også får ut sine laptop CPUer.

Men hvor lenge man skal vente er alltid avhengig av når du trenger maskinen. Bestill maskinen ca. 1 mnd før du trenger den :)

Lenke til kommentar

Godt poeng å vente. Hvis nye maskiner kommer får du mer ytelse for pengene. Hvis nye maskiner er på vei kan det hende det blir en del gode tilbud på "eldre" versjoner og dermed får du faktisk også mer for pengene. ;)

Forøvrig går vel sannsynligvis salget av bærbare opp noe ved skolestart og det fører vel igjen til at kjeder som Elkjøp & Expert (+ kanskje noen med kompetanse) kjører kampanjer...

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...