Xoom Skrevet 11. juni 2004 Del Skrevet 11. juni 2004 Er det vits å vente 2 mnd. til august med å kjøpe ny bærbar? Er det noe særlig å tjene på dette i økt ytelse? Har tenkt å kjøpe meg en bærbar til 14-15000. Lenke til kommentar
TMH Skrevet 11. juni 2004 Del Skrevet 11. juni 2004 Akkurat det samme tenker jeg på. Ville nok ventet til august, slik som jeg skal gjøre. Da vil vi ganske sikkert finne bærbare med utbyttbart skjermkort. Vent to mnd. til du, det er helt klart det lureste (mener jeg)! Lenke til kommentar
Jon-d Skrevet 11. juni 2004 Del Skrevet 11. juni 2004 Ytelse øker kontinuerlig, så man vil alltid få mer for penga om 2 mnd... (pris trenger nødvendigvis ikke forandre seg så veldig på kun 2 mnd, men sannsynligvis) Spørsmålet er vel heller når du trenger den... Lenke til kommentar
Xoom Skrevet 11. juni 2004 Forfatter Del Skrevet 11. juni 2004 Hvis forskjellen er forholdvis merkbar i ytelse om 2 mnd, klarer jeg nok å vente. Trenger den strengt tatt ikke før jeg begynner på skole til høsten. Lenke til kommentar
bergangster Skrevet 11. juni 2004 Del Skrevet 11. juni 2004 Grei regel er å ikke kjøpe utstyret før du trenger det, har du 2 mnd til å finne ut hva du vil ha, evt utstyrs-/prisendring og 20 kr renter i banken! Lenke til kommentar
hce Skrevet 11. juni 2004 Del Skrevet 11. juni 2004 Det kan faktisk hende at dette er tiden for å vente litt. Intel har nettopp sluppet P-M Dothan, og det vil nok rase litt priser på markedet når AMD også får ut sine laptop CPUer. Men hvor lenge man skal vente er alltid avhengig av når du trenger maskinen. Bestill maskinen ca. 1 mnd før du trenger den Lenke til kommentar
NickFalk Skrevet 11. juni 2004 Del Skrevet 11. juni 2004 Godt poeng å vente. Hvis nye maskiner kommer får du mer ytelse for pengene. Hvis nye maskiner er på vei kan det hende det blir en del gode tilbud på "eldre" versjoner og dermed får du faktisk også mer for pengene. Forøvrig går vel sannsynligvis salget av bærbare opp noe ved skolestart og det fører vel igjen til at kjeder som Elkjøp & Expert (+ kanskje noen med kompetanse) kjører kampanjer... Lenke til kommentar
akerman Skrevet 11. juni 2004 Del Skrevet 11. juni 2004 If you can wait - then wait! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå