Gå til innhold

Last ned hjemmelagde spill (funker bare på win 98)

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Jepp, men det var ikke oppgitt at de ikke fungerte på alle xp'er. Det er ganske rart for på min xp fungerer de helt fint, men mange andre har sagt at på deres xp klikker spillene. Merkelige greier... :hrm:

Lenke til kommentar
Jepp, men det var ikke oppgitt at de ikke fungerte på alle xp'er. Det er ganske rart for på min xp fungerer de helt fint, men mange andre har sagt at på deres xp klikker spillene. Merkelige greier... :hrm:

Klikker? OMG! Håper spilla dine brenner i hæl Vete!

tengte i sku prøve det ene der, men etter jeg aksepterte, slo pc'n seg av! (restarta)

å vips, mista mye stoff i en stil jeg skriver... + noen andre ulagrede dokumenter.. :thumbdown::thumbdown::thumbdown::thumbdown:

Lenke til kommentar

tengte i sku prøve det ene der, men etter jeg aksepterte, slo pc'n seg av! (restarta)

å vips, mista mye stoff i en stil jeg skriver... + noen andre ulagrede dokumenter..   

Håper ikke du mistet så mye av stilen din, og det kan da vel forhåpentligvis ikke ha noe å si for karakterene dine siden karakteroppgjøret fant sted i dag (i hvert fall hos oss). Startet du spillet i xp eller 98? Jeg vil uansett si det at det spillet som er nederst på siden er mest gjennomført, de andre er ikke mye å skryte av.

Lenke til kommentar

å vips, mista mye stoff i en stil jeg skriver... + noen andre ulagrede dokumenter..    

Håper ikke du mistet så mye av stilen din, og det kan da vel forhåpentligvis ikke ha noe å si for karakterene dine siden karakteroppgjøret fant sted i dag (i hvert fall hos oss). Startet du spillet i xp eller 98? Jeg vil uansett si det at det spillet som er nederst på siden er mest gjennomført, de andre er ikke mye å skryte av.

:dontgetit: nessa. va ikje skole oppgave, var bare ei historie som i driver å skriv...... mista vell 1 1/2 side nesten...

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...