Poptimus Skrevet 11. juni 2004 Del Skrevet 11. juni 2004 Bestilte nylig min første Mac etter å ha brukt PC siden sent på 80-tallet. Utover det som måtte følge med Mac'en, samt MS Office, hvilke programmer anbefales? Kommer ikke til å bruke maskinen til grafikk / multimedia, hater "kreative" sjeler og spiller heller ikke mye. Imidlertid er Mac en ny verden for meg, og jeg starter fra scratch. Er det verdt å putte penger i Keynote i tillegg til MS Office? Lenke til kommentar
Mr.Rogers Skrevet 11. juni 2004 Del Skrevet 11. juni 2004 er du vant til å bruke powerpoint er det ikke noe poeng i å kjøpe key note i tilleg da disse programmene har samme funksjon. Det jeg kan komme på i farten er toast 6.0 til å brenne cd'er. iLife følger vel med regner jeg med.. Lenke til kommentar
maggen Skrevet 11. juni 2004 Del Skrevet 11. juni 2004 Er nå egentlig toast nødvendig? Jeg har overlevd helt fint med å bruke Finder og Diskverktøy til å brenne cder. Eneste er at jeg ikke har funnet ut hvordan man lager multi-session cd. Er sikkert mulig, men hvorfor bry seg når en cd bare koster noen få kroner... Lenke til kommentar
torbx Skrevet 11. juni 2004 Del Skrevet 11. juni 2004 Bestilte nylig min første Mac etter å ha brukt PC siden sent på 80-tallet. Utover det som måtte følge med Mac'en, samt MS Office, hvilke programmer anbefales? Kommer ikke til å bruke maskinen til grafikk / multimedia, hater "kreative" sjeler og spiller heller ikke mye. Imidlertid er Mac en ny verden for meg, og jeg starter fra scratch. Er det verdt å putte penger i Keynote i tillegg til MS Office? www.gottsilla.net for filnedlasting amsn.sourceforge.net for MSN-chatting Lenke til kommentar
paps Skrevet 11. juni 2004 Del Skrevet 11. juni 2004 hent kabaler hos mikesedore.com det er det mest nødvendige for enhver datamaskin Lenke til kommentar
toretors Skrevet 14. juni 2004 Del Skrevet 14. juni 2004 Er nå egentlig toast nødvendig? Jeg har overlevd helt fint med å bruke Finder og Diskverktøy til å brenne cder. Eneste er at jeg ikke har funnet ut hvordan man lager multi-session cd. Er sikkert mulig, men hvorfor bry seg når en cd bare koster noen få kroner... Det tar jo dobbelt så lang tid å brenne i finder og diskverktøy da. Lenke til kommentar
iDude Skrevet 14. juni 2004 Del Skrevet 14. juni 2004 Det tar jo dobbelt så lang tid å brenne i finder og diskverktøy da. Med mindre man puncher ut 6-7 disker per dag er vel ikke det så nøye ? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå