nosto Skrevet 22. juni 2004 Del Skrevet 22. juni 2004 ja, skjønner jo det, men jeg vil prøve og få det til og dukke opp som et xt kort i windows, og diverse IRC scripts, for og skryte, seff skal jeg jo klokke og da, men du vet ikke om en guide om hvordan man skifte bios? har du vivo kortet så kommer det opp som xt Lenke til kommentar
Anders81 Skrevet 22. juni 2004 Del Skrevet 22. juni 2004 Hos meg dukker det opp som R420 uansett hvor jeg sjekker.. Lenke til kommentar
vammaveien Skrevet 22. juni 2004 Del Skrevet 22. juni 2004 Hei folkens. Prøvde modden på mitt HIS kort nå for andre gang,og jeg har funnet ut at jeg kan se langt etter å få et med 16 pipelines istedet for 12 Men jeg kan trøste meg med at det er veldigg klokkevennlig og at kortet funker like bra og det var forsøket verdt iallefall. Ikke noe værre enn å kjøpe seg et Xt når det kommer ut..... ellers så vil jeg ønske alle andre lykke til hvis dere klarer å få til en Xt eller to av deres kort. Lenke til kommentar
nosto Skrevet 23. juni 2004 Del Skrevet 23. juni 2004 Hos meg dukker det opp som R420 uansett hvor jeg sjekker.. du må flashe biosen da. Lenke til kommentar
Simkin Skrevet 23. juni 2004 Del Skrevet 23. juni 2004 Var inne å sjekket på Futuremark siden. Er for tiden 7 raskest i verden 7 raskest i verden i 3DMark2003 rart han på 6 plass har bedre score enn deg, du har raskere prossesor, dobblet så mye minne og litt rakere mhz på skjermkortet... Lenke til kommentar
JimRamse Skrevet 23. juni 2004 Forfatter Del Skrevet 23. juni 2004 Var inne å sjekket på Futuremark siden. Er for tiden 7 raskest i verden 7 raskest i verden i 3DMark2003 rart han på 6 plass har bedre score enn deg, du har raskere prossesor, dobblet så mye minne og litt rakere mhz på skjermkortet... Ikke rart i det hele tatt faktisk. Jeg kjører en gammel Windows install. Med en ny install, er jeg rimelig sikker på at jeg skulle klart å innhente 5 plassen faktisk Gidder bare ikke å stresse med det......... Lenke til kommentar
Axentrix Skrevet 23. juni 2004 Del Skrevet 23. juni 2004 Var inne å sjekket på Futuremark siden. Er for tiden 7 raskest i verden 7 raskest i verden i 3DMark2003 rart han på 6 plass har bedre score enn deg, du har raskere prossesor, dobblet så mye minne og litt rakere mhz på skjermkortet... Ikke rart i det hele tatt faktisk. Jeg kjører en gammel Windows install. Med en ny install, er jeg rimelig sikker på at jeg skulle klart å innhente 5 plassen faktisk Gidder bare ikke å stresse med det......... Stress LITT med det da Sinsykt nice klokk det der Lenke til kommentar
nosto Skrevet 23. juni 2004 Del Skrevet 23. juni 2004 er det noen som her x800pro vivo bios Lenke til kommentar
imastard Skrevet 24. juni 2004 Del Skrevet 24. juni 2004 har du noken bedre bilder av modden ?? synstest dei var litt uklare Lenke til kommentar
GoldlaXiE Skrevet 29. juni 2004 Del Skrevet 29. juni 2004 Hva kan gå galt viss jeg prøver å modde da? Kan kortet ryke? Venter på et HIS RX800 Pro kort, og håpte å kunne modde det.. Lenke til kommentar
Hardfredd Skrevet 29. juni 2004 Del Skrevet 29. juni 2004 Bra score JimRamse! 7 plass på orb'en med vannkjøling er meget bra Lenke til kommentar
8-Ball Skrevet 3. juli 2004 Del Skrevet 3. juli 2004 JimRamse: Ser at du og han over deg kjører annerledes driver nr. enn de lenger opp på lista. Hvilken driver er dette egentlig? Hvilke driver kjører du? Lenke til kommentar
Magnusha Skrevet 3. juli 2004 Del Skrevet 3. juli 2004 gleder meg til jeg får kortet Lenke til kommentar
JimRamse Skrevet 4. juli 2004 Forfatter Del Skrevet 4. juli 2004 JimRamse: Ser at du og han over deg kjører annerledes driver nr. enn de lenger opp på lista. Hvilken driver er dette egentlig? Hvilke driver kjører du? Jeg kjører 4.7Beta. Har ikke sjekket listen på en stund, men regner med jeg har falt litt. Er dritt lei av å kjøre 3DMark. Var gøy med en gang jeg fikk kortet, men nå er det heller å spille med det. Lenke til kommentar
JimRamse Skrevet 9. juli 2004 Forfatter Del Skrevet 9. juli 2004 (endret) Kortet er nå dødt. Fikk plutselig noen rare streker i bildet når jeg surfet. Restartet ett par ganger, men det hjalp ingenting. Kjørte det litt, så plutselig forsvant bilde for godt. Har ikke fått liv i det etter det. Ingen svi merker eller noen ting. Virker som det bare "døde" pluttselig. Jævli surt. Ja ja, nå er 6800Ultra bestilt, så får vi se om det lever lengre.... Endret 9. juli 2004 av JimRamse Lenke til kommentar
8-Ball Skrevet 9. juli 2004 Del Skrevet 9. juli 2004 Kortet er nå dødt. Fikk plutselig noen rare streker i bildet når jeg surfet. Restartet ett par ganger, men det hjalp ingenting. Kjørte det litt, så plutselig forsvant bilde for godt. Har ikke fått liv i det etter det. Ingen svi merker eller noen ting. Virker som det bare "døde" pluttselig. Jævli surt. Ja ja, nå er 6800Ultra bestilt, så får vi se om det lever lengre.... Ja det var veldig dumt. *Kondolerer* Vi som skulle ha den fighten.. Lenke til kommentar
Vectrex Skrevet 9. juli 2004 Del Skrevet 9. juli 2004 Kortet er nå dødt. Fikk plutselig noen rare streker i bildet når jeg surfet. Restartet ett par ganger, men det hjalp ingenting. Kjørte det litt, så plutselig forsvant bilde for godt. Har ikke fått liv i det etter det. Ingen svi merker eller noen ting. Virker som det bare "døde" pluttselig. Jævli surt. og var det verdt det? forstår meg ikke på dere rett og slett! Du får skryte til dine barnebarn om 50 år om hvordan du kastet 4000kr rett i dass for å komme på 7 plass i på verdensbasis i noen timer i 3dMark... Lenke til kommentar
8-Ball Skrevet 9. juli 2004 Del Skrevet 9. juli 2004 (endret) Kortet er nå dødt. Fikk plutselig noen rare streker i bildet når jeg surfet. Restartet ett par ganger, men det hjalp ingenting. Kjørte det litt, så plutselig forsvant bilde for godt. Har ikke fått liv i det etter det. Ingen svi merker eller noen ting. Virker som det bare "døde" pluttselig. Jævli surt. og var det verdt det? forstår meg ikke på dere rett og slett! Du får skryte til dine barnebarn om 50 år om hvordan du kastet 4000kr rett i dass for å komme på 7 plass i på verdensbasis i noen timer i 3dMark... Hvis du ikke gjør det, og dette erger deg sånn så bare la ver å lese våre tråder da. Temaet på tråden sier det meste, hva ventet du?? Folk er forskjellige. Endret 9. juli 2004 av 8-Ball Lenke til kommentar
Kasp Skrevet 9. juli 2004 Del Skrevet 9. juli 2004 Kortet er nå dødt. Fikk plutselig noen rare streker i bildet når jeg surfet. Restartet ett par ganger, men det hjalp ingenting. Kjørte det litt, så plutselig forsvant bilde for godt. Har ikke fått liv i det etter det. Ingen svi merker eller noen ting. Virker som det bare "døde" pluttselig. Jævli surt. Ja ja, nå er 6800Ultra bestilt, så får vi se om det lever lengre.... Nå skjønner du vel åssen jeg hadde det? Akkurat samme skjedde med meg, det bare døde.. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå