Gå til innhold

X800Pro -> X800XT Unsuccessfull


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Ja da er det vel først gangen han ser ett voltmeter? Ikke alle som blir født med disse kunnskapene vet du.

 

600/600 står det respekt av. Iallefall når en har fått alle 16 pipelines. Har du noen videre planer nå da? Ikke slå deg til ro vel :devil:

 

Hvordan var egentlig orginalkjølingen på asus kortet i forhold til andre kort (Hvis du kan sammenligne da).

Lenke til kommentar

:ohmy:

 

Ser ut til at du har skadet kjernen..

Føler meg deg.. :cry:

Ikke gjør noe dumt nå.. kan være det kan fixes..

 

Skal iallefall ikke prøve noen voltmod med det første.. (Iallefall ikke før jeg kjører fasekjøling på VGA :ermm: )

 

EDIT: Ser du noen skader utenpå kjernen? Hvis ikke kan du alltids sørge for at alt ser prikkfritt ut, fjerne alt av modder, og sende det i retur.. (Vet ikke om det er mulig å sjekke)

Endret av Anders81
Lenke til kommentar

ser egntli ingen vits i å ta sjansen på å fikle på et kort til 3500-4000kr når du risikerer å ødelegge det.. leste en som hadde fått ødelagt sitt..

Har du et orginalt X800pro kort,og f.eks 1024mb ram, så drar du vel ALLE spill på markedet idag med alle instillinger på fullt.. men skal det være å få mest mulig poeng i 3D-mark.. så ok..

jeg skal vaffal ikke streke på mitt kort når jeg kjøper det, :p

Endret av Freeman84
Lenke til kommentar
ser egntli ingen vits i å ta sjansen på å fikle på et kort til 3500-4000kr når du risikerer å ødelegge det.. leste en som hadde fått ødelagt sitt..

Har du et orginalt X800pro kort,og f.eks 1024mb ram, så drar du vel ALLE spill på markedet idag med alle instillinger på fullt.. men skal det være å få mest mulig poeng i 3D-mark.. så ok..

jeg skal vaffal ikke streke på mitt kort når jeg kjøper det, 

 

 

Uklokket - Bra

Klokket - Bedre

Klokket,Moddet og Flashet - Best :thumbup:

Lenke til kommentar
ser egntli ingen vits i å ta sjansen på å fikle på et kort til 3500-4000kr når du risikerer å ødelegge det.. leste en som hadde fått ødelagt sitt..

Har du et orginalt X800pro kort,og f.eks 1024mb ram, så drar du vel ALLE spill på markedet idag med alle instillinger på fullt.. men skal det være å få mest mulig poeng i 3D-mark.. så ok..

jeg skal vaffal ikke streke på mitt kort når jeg kjøper det, 

 

 

Uklokket - Bra

Klokket - Bedre

Klokket,Moddet og Flashet - Best :thumbup:

riktig

Lenke til kommentar
ser egntli ingen vits i å ta sjansen på å fikle på et kort til 3500-4000kr når du risikerer å ødelegge det.. leste en som hadde fått ødelagt sitt..

Har du et orginalt X800pro kort,og f.eks 1024mb ram, så drar du vel ALLE spill på markedet idag med alle instillinger på fullt.. men skal det være å få mest mulig poeng i 3D-mark.. så ok..

jeg skal vaffal ikke streke på mitt kort når jeg kjøper det, 

 

 

Uklokket - Bra

Klokket - Bedre

Klokket,Moddet og Flashet - Best :thumbup:

flashen gjør ingenting annet enn å øke standar hastigheten. så du får samme resultat med "klokket og moddet" som med "klokket, moddet og flashet"

Lenke til kommentar

er det mulig og bare bytte bios? sånn at man skryte og si at man har et X800XT kort ;P og klokke med stock kjøling?

 

EDIT: tror ikke jeg tør og ta den pipeline modden med et kort i den prisklassen :p

 

 

og HVORDAN bytter man bios? :p er b00n når det gjelder sånt ^^

Endret av LenniZ
Lenke til kommentar
er det mulig og bare bytte bios? sånn at man skryte og si at man har et X800XT kort ;P og klokke med stock kjøling?

 

EDIT: tror ikke jeg tør og ta den pipeline modden med et kort i den prisklassen :p

 

 

og HVORDAN bytter man bios? :p er b00n når det gjelder sånt ^^

Ja, det er bare å bytte biosen, men da må du vite at kortet klarer XT hastigheter. Selv om man flasher, så kommer kortet opp som X800Pro i Windows. Man må tvinge inn driveren, å si at det er XT for at det skal funke. Hjalp meg ingenting for å si det sånn. Jeg har moddet det slik at jeg har alle Pipelinsene, å overklokket det opp det jeg klarer. Funker bedre det. Hva er vitsen med å skryte at man har XT kort? Å hvis du vil det, så funker vel det like bra selv om du ikke flasher det for å si det sånn :) Bare å skryte ivei det.

 

Neida, hvis jeg var deg, hadde jeg ihvertfall ikke Flashet det. Null poeng. Klokke kortet istedet. Hva kortet heter er uvesentlig. Det er ytelsen som teller :thumbup:

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...