OldSchoolPhotoSnapper Skrevet 16. juni 2004 Del Skrevet 16. juni 2004 Enkelte personer burde ikke sett fingrene i et multimeter! Når man ikke vet hvordan man måler volt, da.... Lenke til kommentar
Veritas_ Skrevet 16. juni 2004 Del Skrevet 16. juni 2004 Ja da er det vel først gangen han ser ett voltmeter? Ikke alle som blir født med disse kunnskapene vet du. 600/600 står det respekt av. Iallefall når en har fått alle 16 pipelines. Har du noen videre planer nå da? Ikke slå deg til ro vel Hvordan var egentlig orginalkjølingen på asus kortet i forhold til andre kort (Hvis du kan sammenligne da). Lenke til kommentar
JimRamse Skrevet 16. juni 2004 Forfatter Del Skrevet 16. juni 2004 Orginalkjølingen er helt lik på Asus kortet som på de fleste andre. Helt lik til orginale ATi kort. Jo, tror jeg slår meg til ro nå. Får holde for nå..... Lenke til kommentar
Kasp Skrevet 16. juni 2004 Del Skrevet 16. juni 2004 (endret) Kjølingen til Asus på 6800 ser konge ut da, Asus går vekk fra referanse design som vanlig... Endret 16. juni 2004 av Kasp Lenke til kommentar
Kasp Skrevet 16. juni 2004 Del Skrevet 16. juni 2004 (endret) Vil ikk gjøre noe med kortet mitt, er så redd for mitt dyrebare kort Endret 16. juni 2004 av Kasp Lenke til kommentar
TDK Skrevet 16. juni 2004 Del Skrevet 16. juni 2004 Si ifra hvis kortet ditt går til de evige grafikkortmarker da Kasp... Hvor mye lengre kom du etter blyantmodden? Lenke til kommentar
Kasp Skrevet 16. juni 2004 Del Skrevet 16. juni 2004 (endret) *slettet* Endret 16. juni 2004 av Kasp Lenke til kommentar
Anders81 Skrevet 16. juni 2004 Del Skrevet 16. juni 2004 (endret) Ser ut til at du har skadet kjernen.. Føler meg deg.. Ikke gjør noe dumt nå.. kan være det kan fixes.. Skal iallefall ikke prøve noen voltmod med det første.. (Iallefall ikke før jeg kjører fasekjøling på VGA ) EDIT: Ser du noen skader utenpå kjernen? Hvis ikke kan du alltids sørge for at alt ser prikkfritt ut, fjerne alt av modder, og sende det i retur.. (Vet ikke om det er mulig å sjekke) Endret 16. juni 2004 av Anders81 Lenke til kommentar
Simkin Skrevet 17. juni 2004 Del Skrevet 17. juni 2004 (endret) ser egntli ingen vits i å ta sjansen på å fikle på et kort til 3500-4000kr når du risikerer å ødelegge det.. leste en som hadde fått ødelagt sitt.. Har du et orginalt X800pro kort,og f.eks 1024mb ram, så drar du vel ALLE spill på markedet idag med alle instillinger på fullt.. men skal det være å få mest mulig poeng i 3D-mark.. så ok.. jeg skal vaffal ikke streke på mitt kort når jeg kjøper det, Endret 17. juni 2004 av Freeman84 Lenke til kommentar
tbend Skrevet 18. juni 2004 Del Skrevet 18. juni 2004 ser egntli ingen vits i å ta sjansen på å fikle på et kort til 3500-4000kr når du risikerer å ødelegge det.. leste en som hadde fått ødelagt sitt..Har du et orginalt X800pro kort,og f.eks 1024mb ram, så drar du vel ALLE spill på markedet idag med alle instillinger på fullt.. men skal det være å få mest mulig poeng i 3D-mark.. så ok.. jeg skal vaffal ikke streke på mitt kort når jeg kjøper det, Uklokket - Bra Klokket - Bedre Klokket,Moddet og Flashet - Best Lenke til kommentar
nosto Skrevet 18. juni 2004 Del Skrevet 18. juni 2004 ser egntli ingen vits i å ta sjansen på å fikle på et kort til 3500-4000kr når du risikerer å ødelegge det.. leste en som hadde fått ødelagt sitt..Har du et orginalt X800pro kort,og f.eks 1024mb ram, så drar du vel ALLE spill på markedet idag med alle instillinger på fullt.. men skal det være å få mest mulig poeng i 3D-mark.. så ok.. jeg skal vaffal ikke streke på mitt kort når jeg kjøper det, Uklokket - Bra Klokket - Bedre Klokket,Moddet og Flashet - Best riktig Lenke til kommentar
tep0sen Skrevet 19. juni 2004 Del Skrevet 19. juni 2004 Jeg bare lurer. men hvor skal du lissom montere disse flytende ledningende. og hvordan gjør du alt det der i det hele tatt? Lenke til kommentar
Diablito2k Skrevet 19. juni 2004 Del Skrevet 19. juni 2004 ser egntli ingen vits i å ta sjansen på å fikle på et kort til 3500-4000kr når du risikerer å ødelegge det.. leste en som hadde fått ødelagt sitt..Har du et orginalt X800pro kort,og f.eks 1024mb ram, så drar du vel ALLE spill på markedet idag med alle instillinger på fullt.. men skal det være å få mest mulig poeng i 3D-mark.. så ok.. jeg skal vaffal ikke streke på mitt kort når jeg kjøper det, Uklokket - Bra Klokket - Bedre Klokket,Moddet og Flashet - Best flashen gjør ingenting annet enn å øke standar hastigheten. så du får samme resultat med "klokket og moddet" som med "klokket, moddet og flashet" Lenke til kommentar
JimRamse Skrevet 20. juni 2004 Forfatter Del Skrevet 20. juni 2004 Var inne å sjekket på Futuremark siden. Er for tiden 7 raskest i verden 7 raskest i verden i 3DMark2003 Lenke til kommentar
Ostepølsa Skrevet 20. juni 2004 Del Skrevet 20. juni 2004 (endret) er det mulig og bare bytte bios? sånn at man skryte og si at man har et X800XT kort ;P og klokke med stock kjøling? EDIT: tror ikke jeg tør og ta den pipeline modden med et kort i den prisklassen og HVORDAN bytter man bios? er b00n når det gjelder sånt ^^ Endret 20. juni 2004 av LenniZ Lenke til kommentar
JimRamse Skrevet 20. juni 2004 Forfatter Del Skrevet 20. juni 2004 er det mulig og bare bytte bios? sånn at man skryte og si at man har et X800XT kort ;P og klokke med stock kjøling? EDIT: tror ikke jeg tør og ta den pipeline modden med et kort i den prisklassen og HVORDAN bytter man bios? er b00n når det gjelder sånt ^^ Ja, det er bare å bytte biosen, men da må du vite at kortet klarer XT hastigheter. Selv om man flasher, så kommer kortet opp som X800Pro i Windows. Man må tvinge inn driveren, å si at det er XT for at det skal funke. Hjalp meg ingenting for å si det sånn. Jeg har moddet det slik at jeg har alle Pipelinsene, å overklokket det opp det jeg klarer. Funker bedre det. Hva er vitsen med å skryte at man har XT kort? Å hvis du vil det, så funker vel det like bra selv om du ikke flasher det for å si det sånn Bare å skryte ivei det. Neida, hvis jeg var deg, hadde jeg ihvertfall ikke Flashet det. Null poeng. Klokke kortet istedet. Hva kortet heter er uvesentlig. Det er ytelsen som teller Lenke til kommentar
Ostepølsa Skrevet 20. juni 2004 Del Skrevet 20. juni 2004 ja, skjønner jo det, men jeg vil prøve og få det til og dukke opp som et xt kort i windows, og diverse IRC scripts, for og skryte, seff skal jeg jo klokke og da, men du vet ikke om en guide om hvordan man skifte bios? Lenke til kommentar
vammaveien Skrevet 22. juni 2004 Del Skrevet 22. juni 2004 Hei Jim Ramse. sorry,visste ikke at du hadde åpnet en tråd,men fortsetter her på din side. Det funket desverre ikke hos meg,det er jo typiske min flaks som vanlig. så dette var synd. Jeg får åpne opp igjen og prøve bare en gang til eller så gir jeg fanken..... Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå