supersnus Skrevet 11. juni 2004 Del Skrevet 11. juni 2004 Hei! Jeg vurderer å kjøpe en iBook. Må jeg ha Apple Care, går ikke det under forbrukerloven hær i norge three years of Apple certified repairs, both parts and labour (extended two years from the one-year limited warranty included with your system purchase. Håper på svar Lenke til kommentar
kvikks Skrevet 11. juni 2004 Del Skrevet 11. juni 2004 Hei!Jeg vurderer å kjøpe en iBook. Må jeg ha Apple Care, går ikke det under forbrukerloven hær i norge three years of Apple certified repairs, both parts and labour (extended two years from the one-year limited warranty included with your system purchase. Håper på svar Joda vanlig norsk lov gjelder! Lenke til kommentar
iDude Skrevet 11. juni 2004 Del Skrevet 11. juni 2004 Hei!Jeg vurderer å kjøpe en iBook. Må jeg ha Apple Care, går ikke det under forbrukerloven hær i norge Forbrukerloven er så vidt jeg ser bedre enn Applecare, men Applecare gir deg tre års telefonsupport i tillegg... Jeg ville skippet applecare; de fleste ikke-kritiske problemer som oppstår med en PC (windows/osx) finner man lettest løsninger for på nettet. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå