Kozesmurf Skrevet 10. juni 2004 Del Skrevet 10. juni 2004 Noen som vet hvor det går ann å få tak i original kjøler til Hercules 9800 Pro ? har, som vanlig, opplevd feil som ingen andre noengang har opplevd og trenger nå en original kjøler til mitt skjermkort. Å levere skjermkortet med uoriginal kjøler = null garanti Feilen kan jo sies involverer et WLAN kort hvor pc klikka mer og mer. Mistet en partisjon på ene harddisk som følge av pc-kræsj under opplasting av Windows (ta et hint dere som sier det ikke er farlig å tvangsavsklutte pc'en) Etterhvert kom grøten på skjermen.. og dagens resultat på dette e null action i skjermkort Låner nå et tnt2 kort.. (Går TREGT!!!!) Fikk først grøt på dette skjermkortet også men.. mirakuløst så forsvant dette når PCI WLANkort (som tilfeldighvis stod i slotten under skjermkortet) ble fjernet. woila.. nyll problemer.. bare en forsvunnen partisjon som igjen medførte reinstallering av WinXP (skjer nogen ganger i året det ja) Noen som har opplevd lignende ? Litt off-topic denne delen av innlegget men.. kan vel slå to i et innlegg ? Har derfor et sykelig behov for en original kjøler til mitt Hercules Radeon 9800 Pro kort ettersom denne faktisk e gitt vekk til en trengende når eg selv brukte vannkjøling.. sånn kan det gå Noen som vet hvor dette kan anskaffes, evnt noen som har en liggende ? Lenke til kommentar
Kozesmurf Skrevet 13. juni 2004 Forfatter Del Skrevet 13. juni 2004 ingen fantastiske svar til en stakkar som har verdens undergang inni kabinettet sitt for tiden ??? Lenke til kommentar
bertil_low Skrevet 14. juni 2004 Del Skrevet 14. juni 2004 ingen fantastiske svar til en stakkar som har verdens undergang inni kabinettet sitt for tiden ??? Hei nå har jeg lett høyt og lavt,og jeg fant kjøleren som du trenger. Dette er mitt første innlegg Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå