Daguerreo Skrevet 10. juni 2004 Del Skrevet 10. juni 2004 Har lyst til å overklokke mitt 3dkort, men vil ha bedre kjøling istedenfor den standard som medfølger. Hva er den beste kjøleribben (med vifte) som man kan få til ATI Sapphire 9800 pro? Lenke til kommentar
*Magnus* Skrevet 10. juni 2004 Del Skrevet 10. juni 2004 VGA silencer v3 skal være Veldig bra Lenke til kommentar
moray Skrevet 11. juni 2004 Del Skrevet 11. juni 2004 Jeg er i hvert fall veldig fornøyd med Zalman sin.. Lenke til kommentar
Muteki Skrevet 11. juni 2004 Del Skrevet 11. juni 2004 Jeg er veldig fornmøyd med min VGA Silencer! Du hører den nesten ikke også! Lenke til kommentar
Daguerreo Skrevet 11. juni 2004 Forfatter Del Skrevet 11. juni 2004 På ocshoot.no står det i testen, kort sagt, at ArcticCooling VGA cooler hadde 71C istedenfor originalviftens 75C (stresstest), og med halvert støynivå... Hvilket valg er best for en som skal overklokke, og som ikke nødvendigvis trenger noe stillegående? Lenke til kommentar
R0adkill Skrevet 11. juni 2004 Del Skrevet 11. juni 2004 Jeg bruker denne metoden: http://www.solidhardware.com/macci/9800aiw/aircooled_s.jpg + store kjøleribber på minne chippene Lenke til kommentar
slackerjack Skrevet 11. juni 2004 Del Skrevet 11. juni 2004 På ocshoot.no står det i testen, kort sagt, at ArcticCooling VGA cooler hadde 71C istedenfor originalviftens 75C (stresstest), og med halvert støynivå... Hvilket valg er best for en som skal overklokke, og som ikke nødvendigvis trenger noe stillegående? Stemmer ikke!!!! Der hadde de satt VGA Silencer'en på et 9800xt og sammenlignet den med kobberkjøleren som sitter på 9800xt. 9800xt får også høyere volt enn 9800pro så derfor blir den varmere... Correct me if i'm wrong.... Lenke til kommentar
x871kx6167ss7 Skrevet 11. juni 2004 Del Skrevet 11. juni 2004 (endret) Skal du ha kongen av kjølere MÅ du ha Thermaltake Giant III. Netshop, 395,- Endret 11. juni 2004 av Blackslash Lenke til kommentar
Goophy Skrevet 11. juni 2004 Del Skrevet 11. juni 2004 På ocshoot.no står det i testen, kort sagt, at ArcticCooling VGA cooler hadde 71C istedenfor originalviftens 75C (stresstest), og med halvert støynivå... Hvilket valg er best for en som skal overklokke, og som ikke nødvendigvis trenger noe stillegående? Stemmer ikke!!!! Der hadde de satt VGA Silencer'en på et 9800xt og sammenlignet den med kobberkjøleren som sitter på 9800xt. 9800xt får også høyere volt enn 9800pro så derfor blir den varmere... Correct me if i'm wrong.... Kjøleren passer egentlig ikke til 9800XT, så ocshoot tullet litt med det der, resultatene ble bare tull. Lenke til kommentar
slackerjack Skrevet 13. juni 2004 Del Skrevet 13. juni 2004 Skal du ha kongen av kjølere MÅ du ha Thermaltake Giant III. Netshop, 395,- Ikke bare det, men du får også med en støvsuger på kjøpet...(to vifter,38db og 41db) Lenke til kommentar
Anders81 Skrevet 15. juni 2004 Del Skrevet 15. juni 2004 Bare å ta på hørselsvern, klokke kan du iallefall Selve viftene kan du vel bytte ut med noen store papst greier? Eller er det noe custom feste der som gjør at du ikke kan det? Kjøp et Whitewater sett med GPU kjøler, pluss noen gode ribber til rammen, så skal du nok se at du kan klokke littegranne. Lenke til kommentar
TDK Skrevet 15. juni 2004 Del Skrevet 15. juni 2004 Stemmer ikke!!!!Der hadde de satt VGA Silencer'en på et 9800xt og sammenlignet den med kobberkjøleren som sitter på 9800xt. 9800xt får også høyere volt enn 9800pro så derfor blir den varmere... Correct me if i'm wrong.... Du har helt rett. Jeg synes det er amatørmessig av ocshoot for det første og gjøre en slik feil, for det andre legger de testen ut, dette er tåpelig når testen setter kjøleren i dårlig lys fordi de dreit seg ut og monterte den på feil kort. Dermed bør alle se bort fra den testen. Jeg har kjøleren selv og den funker veldig bra. Stillhet og god kjøling! Lenke til kommentar
Admin'c Skrevet 15. juni 2004 Del Skrevet 15. juni 2004 zalman har jo kommet med en ny som har to heathpipes i stedet for 1, den kjøleren tror jeg er ganske god må bare se noen resultater fra tester først Lenke til kommentar
klikko Skrevet 15. juni 2004 Del Skrevet 15. juni 2004 zalman har jo kommet med en ny som har to heathpipes i stedet for 1, den kjøleren tror jeg er ganske god må bare se noen resultater fra tester først Sikkert et bra valg den ja... har den forrige heatpipen fra zalman og er storfornøyd... kan ta av vifta hvis man vil og sette på når det trengs... Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå