jrs Skrevet 10. juni 2004 Del Skrevet 10. juni 2004 Jeg har en Nokia 6600. Denne bruker BL-5C batteriet som har en kapasitet på 850 mAh. Jeg har hørt noen rykter om at man kan bruke batteriet som følger med N-Gage QD-spillkonsollen i Nokia 6600. Dette batteriet heter BL-6C og har en kapasitet på 1070 mAh. Noen som kan bekrefte om dette stemmer? Lenke til kommentar
skibum Skrevet 13. juni 2004 Del Skrevet 13. juni 2004 Hmm Bumper dette temaet opp igjen, er dette tilfellet og fører til lengre batteritid, så er iallefall jeg interessert! Lenke til kommentar
Jankee Skrevet 13. juni 2004 Del Skrevet 13. juni 2004 Ikkje heilt usansynleg då NGage QD står oppført at den kan bruke BL-5C på nokia sine sider. Men et har ikkje informasjonen om BL-6C komme og eg fann ingen infor om det hjå nokon av leverandørane. mvh JanEirik Lenke til kommentar
Naxos Skrevet 13. juni 2004 Del Skrevet 13. juni 2004 Det hørtes jo absolutt ikke dumt ut, fungerer vel gjerne på min 7610 og da Lenke til kommentar
Admin'c Skrevet 14. juni 2004 Del Skrevet 14. juni 2004 300mah til eller hva det var hjelper jo sikkert en del, håper det kommer 4-5 dagers bruk uten lading høres jo genialt ut (kanskje det bare blir 3-4?) Lenke til kommentar
jrs Skrevet 16. juni 2004 Forfatter Del Skrevet 16. juni 2004 Sendte en mail til Nokia for å undersøke saken, og her er svaret: "Vi anbefaler ikke bruk av annet battery en BL-5C for denne telefonen." Vet ikke om jeg ble noe klokere av dette... Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå