Niclas Skrevet 10. juni 2004 Del Skrevet 10. juni 2004 Hvilke mods kan man gjøre i grunn? utstyr: (borr, dremel, sak sveisegreier, varmepistol... m.m. billakerer og ubegrensett med lakk) Har et Aopen miditower "black" jeg tenkte å pusse litt på å få borra å lakka litt på.. Har også et svært kabinett som jeg senere skal kjøre vannkjøling i til p4 settupen min... I grunn trenger jeg bare gøyle mods jeg kan foreta meg... tidsfordriv på en måte. Lenke til kommentar
Heatsink Skrevet 11. juni 2004 Del Skrevet 11. juni 2004 brukt fantasien men hvike mods kan man gjøre i grunn? merkelig spørsmål egentlig, sett in plexiglass og lakker noe tøft noe, fartstriper eller noe sånt Lenke til kommentar
eiD Skrevet 11. juni 2004 Del Skrevet 11. juni 2004 huff og huff...her er det to kategorier på forumet som handler om akkurat det og du må spørre? Lenke til kommentar
bigbom Skrevet 11. juni 2004 Del Skrevet 11. juni 2004 Med det utstyret kan du bygge et kabinett fra bunn av. Lenke til kommentar
Heatsink Skrevet 11. juni 2004 Del Skrevet 11. juni 2004 se på noen worklogs og noen poster i case mods... du burde få noen ideer der i hvertfall Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå