Orchid Skrevet 10. juni 2004 Del Skrevet 10. juni 2004 Jeg kjøpt en hardisk Maxtor 160GB ATA/133 diamondmaxplus9 for 1 mnd siden, den fungert bra inntil i dag så slutter den å virke. Bare plutselig ! Bios finner ikke den lenge... (Jeg har prøvd fra forskjellige pc'er). Men det som er rart at det ringer akkurat som telefon ringer 3 ganger fra den hardisken. Hva som er feil? Jeg er veldig redd for at den er defekt. Der ligger mange dokumenter og oppgaver jeg og gruppen jobber sammen på skolen...mange måned arbeid. Har noen vært bort i samme problem før? Hva må jeg gjøre nå ... Være så snill å Hjelp meg ! (jeg er veldig redd nå). Lenke til kommentar
artificial Skrevet 10. juni 2004 Del Skrevet 10. juni 2004 Prøv å dunk den med bakdelen av ett skrujern. ikke for hardt ikke for svakt. noen ganger har skriverhode armen låst seg. dette er et tegn på at Hden må byttes. Har også hørt at man kan legge disken i fryseren over natta? aldri prøvd! skrujern metoden har fungert utmerket på en av mine disker. Lenke til kommentar
PC^2020 Skrevet 10. juni 2004 Del Skrevet 10. juni 2004 Sjekket jumper-instillinger? Jeg har samma disk. Prøv å lirke litt i ide og strømkabler, donk litt på disken. Se om dette funker.. Hos meg så begynner mye å fungere å banke og dytte, og vri på ting. Lenke til kommentar
Orchid Skrevet 11. juni 2004 Forfatter Del Skrevet 11. juni 2004 Jeg vet ikke hva jeg skal gjøre nå, men fortvillet, på support siden hos MAXTOR ikke fins noe ang. dette !!! og etter mange søk på nettet fant jeg ut at det ikke bare jeg som har problem med MAXTOR og vil gjerne si til dere at ikke kjøp hardisk fra MAXTOR. Ta enn tiit her Maxtor problem Lenke til kommentar
PC^2020 Skrevet 11. juni 2004 Del Skrevet 11. juni 2004 jeg har opptil flere maxtor disker, som er gamle og nye, ikke noe galt med noen av dem. Det er heller WDC diskene som kræsjer. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå