Åsmund Skrevet 10. juni 2004 Del Skrevet 10. juni 2004 Jeg har lyst til å skrive noe på pleksiglasset slik at det blir lysende skrift,, eller lignende. Har noen noen ideer om hvodan jeg kan få til slikt? Helst at skrifte lyser og det andre er nedtona. Lenke til kommentar
ballemann Skrevet 11. juni 2004 Del Skrevet 11. juni 2004 det er bare å lage slik at skrifta er dypere.. bare "borr" deg litt ned i plexiglasset (ikke helt gjenomm) Da vil skrifta lyse Lenke til kommentar
Xell Skrevet 11. juni 2004 Del Skrevet 11. juni 2004 (endret) trenger ikke å borre deg ned i plexien heller. Hvis plexien belyses fra siden (dioder ved kantene av plexien) er det nokk at plexien er "mattet". Altså, ved å gravere eller slipe et motiv i plexien vil lyset som kommer inn fra siden brytes i dette området og motivet vil lyse. metku.net har en enkel guide hvor han har laget en mousepad som benytter seg av denne teknikken. Endret 11. juni 2004 av Xell Lenke til kommentar
Hotvedt Skrevet 11. juni 2004 Del Skrevet 11. juni 2004 bare meg, eller mente dere akkurat det samme?? (virker slik lisosm... ) Lenke til kommentar
Åsmund Skrevet 11. juni 2004 Forfatter Del Skrevet 11. juni 2004 Uansett takk for svar. Skal skrive AMIGA i vinduet Lurer på en ting... noen som har prøvd å bruke grovt sandpapir og pusse plexiglasset? Kanskje det kan bli kult, men jeg gidder ikke teste det ut og kjøpe nytt om det ikke går bra. Lenke til kommentar
Nilsen Skrevet 11. juni 2004 Del Skrevet 11. juni 2004 eller bruke uv tusj/maling Lenke til kommentar
_Dude_ Skrevet 11. juni 2004 Del Skrevet 11. juni 2004 Kanskje det kan bli kult, men jeg gidder ikke teste det ut og kjøpe nytt om det ikke går bra. Hmm casemodding handler jo om at man må prøve seg frem... vist du bare skal se på andre og ikke prøve selv så har du jo bare gjort noe som andre allerede har gjort... casemodding må man prøve seg fram vettu Lenke til kommentar
Arctic Skrevet 11. juni 2004 Del Skrevet 11. juni 2004 Uansett takk for svar. Skal skrive AMIGA i vinduet Lurer på en ting... noen som har prøvd å bruke grovt sandpapir og pusse plexiglasset? Kanskje det kan bli kult, men jeg gidder ikke teste det ut og kjøpe nytt om det ikke går bra. Det behøver ikke være spesiellt grovt sandpapir. Alt mellom 180 og 1000 funker fint. Lenke til kommentar
ok2k Skrevet 13. juni 2004 Del Skrevet 13. juni 2004 Uansett takk for svar. Skal skrive AMIGA i vinduet Lurer på en ting... noen som har prøvd å bruke grovt sandpapir og pusse plexiglasset? Kanskje det kan bli kult, men jeg gidder ikke teste det ut og kjøpe nytt om det ikke går bra. Du kan jo alltids ta en liten bit av plexien og prøve der Lenke til kommentar
Åsmund Skrevet 14. juni 2004 Forfatter Del Skrevet 14. juni 2004 Nå har jeg sett hvordan resultatet bli og det kan bli bra. Men jeg kommer ikke til å gjøre det nå tror jeg. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå