Gå til innhold

skrift som lyset flommer ut av

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

trenger ikke å borre deg ned i plexien heller. Hvis plexien belyses fra siden (dioder ved kantene av plexien) er det nokk at plexien er "mattet". Altså, ved å gravere eller slipe et motiv i plexien vil lyset som kommer inn fra siden brytes i dette området og motivet vil lyse. metku.net har en enkel guide hvor han har laget en mousepad som benytter seg av denne teknikken.

Endret av Xell
Lenke til kommentar

Uansett takk for svar. Skal skrive AMIGA i vinduet :D

Lurer på en ting... noen som har prøvd å bruke grovt sandpapir og pusse plexiglasset?

Kanskje det kan bli kult, men jeg gidder ikke teste det ut og kjøpe nytt om det ikke går bra.

Lenke til kommentar
Kanskje det kan bli kult, men jeg gidder ikke teste det ut og kjøpe nytt om det ikke går bra.

Hmm casemodding handler jo om at man må prøve seg frem... vist du bare skal se på andre og ikke prøve selv så har du jo bare gjort noe som andre allerede har gjort... casemodding må man prøve seg fram vettu ;)

Lenke til kommentar

Lurer på en ting... noen som har prøvd å bruke grovt sandpapir og pusse plexiglasset?

Det behøver ikke være spesiellt grovt sandpapir. Alt mellom 180 og 1000 funker fint.

Lenke til kommentar

Du kan jo alltids ta en liten bit av plexien og prøve der ;)

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...