Gå til innhold

bærbar-> er det mulig?

Anbefalte innlegg

Hei..

Skal kjøpe meg bærbar maskin om en stund på grunn av en del reising mellom skule og huset mitt, hadde derfor vert paktisk med en bærbar maskin. Å var litt sugen på å "freshe" den opp litt.

Vet det er vanskelig å gjøre en "bærbar" til noke bedre enn en "bærbar", men hadde vert litt kult med en skikkeli stili maskin...

Noen som har noen tips? (er forresten litt uerfaren, så er takknemli om faguttrykk blir forklart :blush: )

Alle tips blir tatt i mot med stor takknemlighet :yes:

Endret av blaster88
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Er det noe sånt som casemodding du tenker på eller?

edit: Såklart når den ligger i casemods seksjonen :p

Tja, du kan jo lakkere den, lyse opp med blåe leds i luftehull, tøffe klistremerker eller noe sånt, plexiglass under (neei, tror ikke det :p)

Er vel ikke så mange mulighetene akkurat, men man må jo finne på noe :p

Endret av razer
Lenke til kommentar
Er det noe sånt som casemodding du tenker på eller?

ikkje for å vere frekk, men er jo liksom i den kategorien emnet ligger da. så det er det eg tenkte på ja. beklager viss eg var uklar :yes:

beklager... lfikk berre lest i full fart, for eg var tenkt å gå så beklager at eg ikkje såg editen din :blush:

Lenke til kommentar

Har den ferrari 3000'en selv :devil: Toff!

Det tøffeste du kan gjøre er vel å få en skikkelig tøff lakkering eller en Etch av noe slag på den...

undead-mini.jpg

Et sånt bilde hadde jo vært helt rått å ha på en bærbar, kanskje Mørkeblå Neonwire under :D

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...