Hskaug Skrevet 10. juni 2004 Del Skrevet 10. juni 2004 Hei Problemet er at Pc`en henger seg støtt og stadig når jeg spiller et spill. Som regel må jeg bare skru av hele maskinen men noen ganger kommer det opp en feilmelding som det står dette: "VPU Recover har nullstilt din grafikkakselatoren som ikke lenger avarer på kommandoer fra grafikkdriveren" Jeg har et 9800 pro kort. har lagt inn catalyst 4.6 så det burde jo være greit. Håper noen kan hjelpe meg har slittet med dette problemet lenge nå.. Lenke til kommentar
Scortech Skrevet 10. juni 2004 Del Skrevet 10. juni 2004 heisann jeg har hatt det samme problemet..Problemer løser du med og gå inn på Display properties, Advanced og VPU recover og ta klikk på der det står enable VPU recover. (sånn at den ikke er enabled) Da vil du ikke få det problemet mer.. Håper dette kan hjelpe deg.. Det hjalp når jeg fikk dette problemet Scortech Lenke til kommentar
Hskaug Skrevet 10. juni 2004 Forfatter Del Skrevet 10. juni 2004 Takk Takk Får håpe det hjelper Skal teste det imorgen så får vi se Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå