Demogorgon Skrevet 15. april 2002 Del Skrevet 15. april 2002 se ovenfor! svar fort! skal gjøre(prøve) det nå snart! Lenke til kommentar
xthal Skrevet 15. april 2002 Del Skrevet 15. april 2002 hvorfor i h###### skal du det?? Lenke til kommentar
Demogorgon Skrevet 15. april 2002 Forfatter Del Skrevet 15. april 2002 ooops!litt fei! mener kjøleribber til minnebrikker. :smile: Lenke til kommentar
xthal Skrevet 15. april 2002 Del Skrevet 15. april 2002 tjah. det går jo det, ta litt as midt på og lim i hjørnene så sitter det, + at du kansje kan få de av senere Lenke til kommentar
Demogorgon Skrevet 15. april 2002 Forfatter Del Skrevet 15. april 2002 jau! da prøves det! POWERING DOWN Lenke til kommentar
fat_guy Skrevet 15. april 2002 Del Skrevet 15. april 2002 veeennnntttt, det går ikke å feste kjøleribbene med superlim hvis du bare tar en dersj på midten. Superlimet vil isolere, enten må du ta det i hjørnene eller bruke slik artic silver lim feks. Lenke til kommentar
H_Bozz Skrevet 15. april 2002 Del Skrevet 15. april 2002 LOL, med superlim.. hva er det du tenker på? :razz: Lenke til kommentar
kheen Skrevet 15. april 2002 Del Skrevet 15. april 2002 Superlim? Tenk to ganger du, før du gjør noe..SOm sagt: Bruk arctic silver lim..legg heller i litt penger, og bevar Ram`n din.. :smile: Lenke til kommentar
Bøgge Bakken Skrevet 15. april 2002 Del Skrevet 15. april 2002 Ta kjølepasta på alle minnebrikkene. Pass på at det ikke "renner" ned på kontaktene til icene. Ta superlim i hjærnene. Bruker du superlim kan varmeoverføringen bli svært dårlig slik at det blir bare varmere. Bruker du superlim over hele kan det bli et problmen og få av kjøleribbene fra rammen. Lenke til kommentar
TheGEEK Skrevet 15. april 2002 Del Skrevet 15. april 2002 hehe, og han har enda ikke svart... Lenke til kommentar
Demogorgon Skrevet 15. april 2002 Forfatter Del Skrevet 15. april 2002 haha nå svarte jeg! Har ikke gjort det ennå da jeg tengte gjennom 2 ganger. men hvordan i helvete gjør jeg det? det er et gammelt tnt2 kort uten vife og bare ribbe på gpu. artic silver limet koster jo en liten formue! det er penger jeg ikke har. [ Denne Melding var redigert av: el_diablo_21 på 2002-04-15 17:12 ] Lenke til kommentar
oceana Skrevet 15. april 2002 Del Skrevet 15. april 2002 Vis du ikke har noen vifte på GPU, og det er et gammel tnt2 så ser jeg ikke vitsen i å bruke penger på ram kjølere i utgangspunktet. Spar heller penga og kjøp et nytt kort. Så kan du spare til ram kjølere til det :smile: Lenke til kommentar
Demogorgon Skrevet 15. april 2002 Forfatter Del Skrevet 15. april 2002 vel det er 32 mb ram og tv ut så kaster det ikke ennå Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå