Gå til innhold

Netconnections service finnes ikke...


Anbefalte innlegg

Litt av de samme erfaringer her: Fikk aldri noe ordrebekreftelse fra dem, selv om de hadde bekreftet at varen var på lager. Etter å ha sendt e-post annenhver dag i 2 uker fikk jeg (endelig) svar: varen er ikke på lager(!) Antatt tid til varen kom inn: ukjent. Jeg kansellerte deretter ordren og bestillte fra utlandet. Konklusjon: kommer nok ikke til å bestille fra dem igjen.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

og en gjenganger i disse postene er at netshop ikke har varen på lager, eller har blitt utsolgt, javell, men sånt skjer og dere kan ikke klandre butikken for det, da de har andre kunder enn dere, og husk, de har ikke alltid 1000000000 av hver inne heller så de går tom, og når de da bestiller mer så skal tingene innom flere trinn før de kommer til butikken og derfor er det ikke alltid at de vet når eller at det tar lang tid

Lenke til kommentar
og en gjenganger i disse postene er at netshop ikke har varen på lager, eller har blitt utsolgt, javell, men sånt skjer og dere kan ikke klandre butikken for det, da de har andre kunder enn dere, og husk, de har ikke alltid 1000000000 av hver inne heller så de går tom, og når de da bestiller mer så skal tingene innom flere trinn før de kommer til butikken og derfor er det ikke alltid at de vet når eller at det tar lang tid

Netshop = www.netshop.no = hardware

Netconnection = www.netconnection.no = modding

Lenke til kommentar
Jeg har bestilt fra dem et par ganger men aldri hatt problemer.

 

Men det virker som om de er litt ute å kjøre for tida :hmm:

For å si det sånn: en skal være ganske ihuga fan for å sitte og forsvare dem mener nå jeg.

 

Har handlet på mange webshoper og jeg har aldri opplevd å ikke få en ordrebekreftelse, eller at webshopen ikke svarer på email vedrørende ordre. Heldigvis var min negative erfaring med Netconnection kun irriterende; andre holder på i flere måneder for å få tilbake penger/ny vare.

Lenke til kommentar

La inn en bestilling for 2,5 uker siden på mus+musematte+etpar vifter. Ingen ordrebekreftelse kom (bruker de dette i det hele tatt?), så jeg sendte en mail for litt over 1 uke siden og spurte om ordren i det hele tatt var registrert. Jeg fikk aldri noe svar på denne, så i forgårs la jeg inn ordre på det samme hos databutikken.com istedenfor.

 

I dag fikk jeg hentelappen fra netconnection i posten, fortsatt uten å ha fått hverken ordrebekreftelse eller svar på mailen min (isåfall ville jeg kansellert ordren, dersom den var registrert). Problemet er bare at jeg ikke vil hente denne pakka på posten, jeg tar heller den fra databutikken, som jeg har fått både ordre- og sendingsbekreftelse på.

 

De kommer sikkert til å prøve seg på å tyne noen penger ut av meg for retur og omkostninger. Har jeg en god sak for å slippe å betale dette? Noen som har peil på forbrukerrett? Er jo sikkert ikke mer enn 200kr uansett, men det er prinsippet som teller her...

Lenke til kommentar

Er ikke helt sikker men tror du bare kan gå til posten og be dei sende pakka tilbake. dette forrutsetter at pakken ikke er opna. (gjorde det hvertfall slik ein gang sjøjv og har ikke fått rekning enda)

 

EDIT: Spørr dei i posten :thumbup: sikkert ikke første gangen noen spør dei om slikt.

Endret av GulliveR
Lenke til kommentar
Ja, det er 1 uke siden pengene skulle vært på kontoen min... Har sendt 2-3 mailer siden da, men har ikke fått svar.

1 uke? You ain't seen nothing yet! ;)

Jeg har ventet snart 5 uker på penger (og svar på mailene mine) jeg skal ha fra Netconnection.

 

Ganske irriterende.. Grenser ikke dette mot svindel, egentlig? Å ta dobbelt betalt, for så å hverken gi tilbake penga eller svare på henvendelsene til kunden? Noen med peil på sånt her?

 

Venter fortsatt på svar fra DangerDen også.. kanskje de har vansker med å få tak i Netconnection også? :!:

Lenke til kommentar

hmmm..... eg har glemt i ett par måner å sjekke om eg har fått igjen dei 200kr for noe dei leverte feil....

var feil på sida derras som gjorde at eg fikk 2 av en gjenstand eg sku ha en av....

eg fikk kontakt lett til å begynne med der... å la ved en liten klage mail....

men har hatt nok av andre ting å henge fingrene i etterpå....

kansje eg sku rote litt i nettbanken min å se... så ringe å klage på dem, hehe

Lenke til kommentar

De tjener ihvertfall ikke penger:

Foretaksinformasjon

 

NETCONNECTION ANS Foretaksform ANS

 

HANSTEENS GATE 12 Organisasjonsnr 983258441

0253 OSLO

 

Telefon 22556583

2 ETG. Telefaks

0253 OSLO

 

 

Etablert 2001

 

Kommune - Fylke OSLO - OSLO Registrert 29.05.2001

Daglig leder LUND KENNETH HOSETH Antall ansatte 0

 

Foretakstatus

 

Operativt: JA

 

Ansvarlige deltagere

 

Navn: LUND KENNETH HOSETH Fødtselsdato/Foretaksnr: 10.02.79

 

Ligningsår Inntekt Formue Skatt

2002 7500 0 9508

2001 115400 0 35908

2000 156900 0 51463

Antall anmerkninger funnet: 0

 

 

 

Navn: HANSEN THOR ÅSMUND Fødtselsdato/Foretaksnr: 17.06.79

 

Ligningsår Inntekt Formue Skatt

2002 6400 0 9094

2001 25700 0 12308

2000 22800 0 5032

Antall anmerkninger funnet: 0

 

 

 

Betalingsanmerkninger

 

Type Antall Sum Antall oppgjort Sum oppgjort

Inkassosak 3 21.709 3 21.709

 

 

To ferskeste betalingsanmerkninger

 

Registrert Kreditor Type Beløp Status

07.04.2004 ADVISO AS/POSTEN NORGE AS Inkassosak 5.828 O

22.12.2003 UPS OF NORWAY, INC Inkassosak 4.209 O

Lenke til kommentar

Nå i dag fikk jeg endelig svar, og beskjed om at pengene skulle overføres snarest. :w00t:

 

På spørsmål om hvorfor de ikke hadde svart på de 3 forrige mailene mine, svarte de at "Desverre så hadde mailen forsvunnet i mengden."

Jeg har litt problemer med å se hvordan opptil flere mail kan forsvinne på den måten, men da setter jeg hvertfall strek for min sak med Netconnection.

 

Handle der igjen kommer jeg derimot aldri til å gjøre.

Lenke til kommentar
Jeg har bestilt fra dem et par ganger men aldri hatt problemer.

 

Men det virker som om de er litt ute å kjøre for tida :hmm:

For å si det sånn: en skal være ganske ihuga fan for å sitte og forsvare dem mener nå jeg.

 

Har handlet på mange webshoper og jeg har aldri opplevd å ikke få en ordrebekreftelse, eller at webshopen ikke svarer på email vedrørende ordre. Heldigvis var min negative erfaring med Netconnection kun irriterende; andre holder på i flere måneder for å få tilbake penger/ny vare.

Har vel ingenting med det å være fan eller ikke, her poster en person SIN erfaring og blir slaktet med en gang , om det kun er lov å være negative her så bør trådstarter si fra om det .

Så var det noen som sa at de ikke tjente penger , nei de fleste som starter eget firma må nok leve temmelig sparsomt de første 4-5 årene og i tillegg beregne 12-14 timers arbeidsdag for i det hele tatt å overleve .

Lenke til kommentar

Har vel ingenting med det å være fan eller ikke, her poster en person SIN erfaring og blir slaktet med en gang , om det kun er lov å være negative her så bør trådstarter si fra om det .

Så var det noen som sa at de ikke tjente penger , nei de fleste som starter eget firma må nok leve temmelig sparsomt de første 4-5 årene og i tillegg beregne 12-14 timers arbeidsdag for i det hele tatt å overleve .

Så er du også sponset av dem :hmm:

 

http://forum.overklokking.no/index.php?showtopic=229553

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...