CB87-Bergen Skrevet 10. juni 2004 Del Skrevet 10. juni 2004 Hei, Jeg har skrevet om dette i andre poster. Men nå har det toppet seg for meg, og jeg ville skrive om det her. Det begynte da jeg kjøpte en ny tank fra de, dessverre lakk denne... Jeg sendte mail til de og skrev at den lakk, de svarte raskt og sendte en ny. Heisann Ny tank ble sendt med sporingsnummer CK088304843NO Vennligst returner den defekte tanken så snart du mottar erstatningen. Mvh Thor Netconnection ANS Men da jeg fikk den nye, så viste det seg at denne lakk også. Til min store fortvilelse sendte jeg en ny mail. Også denne gangen svarte de raskt, og var meget behjelpelig. Heisann Beklager så mye at din nye tank også lekker. Vennligst send begge tankene i retur, sammen med ditt kontonummer, så refunderer vi deg for utlegget ditt. Tankene gjennomgår ikke testing hos oss før utsendelse. Mvh Thor Netconnection ANS Jeg sendte begge tankene inn, og ventet... Etter 1 uke sendte jeg en ny mail for å spørre om tankene var kommet frem. Jeg fikk ikke svar, og prøvde en gang til etter 2 uker... Fortsatt ikke svar. Jeg sendte en siste mail etter 2 1/2 uke, men de svarer fortsatt ikke. Hvordan er det mulig for en webshop å gi så blaffen i kundene sine? Hvis de hadde problemer, så kunne jeg forstått det hvis de svarte. Men nå de bryter kontakten på den måten, så begynner jeg å lure... Jeg får heller prøve å ringe de... Men jeg kommer aldri til å bruke Netconnection igjen, og fraråder alle andre å gjøre det. Mvh. En skuffet NC kunde Lenke til kommentar
Templar Skrevet 12. juni 2004 Del Skrevet 12. juni 2004 NC og NC tilhengere sliter disse dagene. Simon Lenke til kommentar
CB87-Bergen Skrevet 18. juni 2004 Forfatter Del Skrevet 18. juni 2004 Jeg har ikke fått svar på over en måned, og jeg vet ikke nummeret deres. Er det noen som har telefonnummeret til Netconnection? Lenke til kommentar
isiac Skrevet 18. juni 2004 Del Skrevet 18. juni 2004 Om du hadde fulgt med på sporingsnummeret på pakkene som du sendte til de ville du visst om de hadde plukket de opp eller ikke. Lenke til kommentar
CB87-Bergen Skrevet 18. juni 2004 Forfatter Del Skrevet 18. juni 2004 Om du hadde fulgt med på sporingsnummeret på pakkene som du sendte til de ville du visst om de hadde plukket de opp eller ikke. Fikk ikke sporingsnummer... Sendte ikke med norgespakke... Lenke til kommentar
FrenChie Skrevet 18. juni 2004 Del Skrevet 18. juni 2004 (endret) Har bestilt 2 ganger derfra og begge gangene var servicen helt elendig... De svarte aldri på mail, etc. Så det må skje rimelig mye før jeg handler der igjen. Endret 18. juni 2004 av FrenChie Lenke til kommentar
ArachnO Skrevet 21. juni 2004 Del Skrevet 21. juni 2004 Jeg har nå sendt mail til DangerDen, og bedt dem sjekke saken nærmere. Jeg kan ikke tro de har interesse av at den eneste reseller'n deres i Norge ikke gjør jobben sin skikkelig.. Jeg oppfordra dem til å poste svar her på forumet (er ikke sikkert det er så lett i og med at det er på norsk, men), ellers skal jeg poste svaret deres her. Lenke til kommentar
CB87-Bergen Skrevet 21. juni 2004 Forfatter Del Skrevet 21. juni 2004 Jeg sendte mail og truet med å konakte forbrukerrådet, evt. politianmelde de hvis de ikke svarte innen 3 dager. Og det virket, fikk svar den 3. dagen De sa at de ikke hadde mottat noen tanker, men at de skulle løse saken på mandag (I dag) Men har ikke fått noe svar enda, så venter spent på hva som skjer. Lenke til kommentar
lavizh Skrevet 21. juni 2004 Del Skrevet 21. juni 2004 Jeg bestilte noe for over en uke siden og har enda ikke fått ordrebekreftelse heller hørt et kvikk fra dem, slå den Lenke til kommentar
Jalladoode Skrevet 22. juni 2004 Del Skrevet 22. juni 2004 Begynner å bli en uke siden jeg bestilte fra dem også, men det har vært helt stille fra den kanten. Ferie? Lenke til kommentar
CB87-Bergen Skrevet 22. juni 2004 Forfatter Del Skrevet 22. juni 2004 Var dei ikkje konk da? Nei, tror ikke det... Men det virker som om de ikke gidder å bry seg om mailene de får... De sa at de skulle ordne opp i saken min i går, men har ikke hørt noe enda... Lenke til kommentar
Jalladoode Skrevet 22. juni 2004 Del Skrevet 22. juni 2004 Det var muligens en tabbe å bestille hos dem da. De gidder jo ikke å svare på mail overhodet. Litt kjekt å vite sånn omtrent hvor lang tid det tar før varene blir sendt. Lenke til kommentar
ArachnO Skrevet 25. juni 2004 Del Skrevet 25. juni 2004 Som jeg nevnte i posten ovenfor, har jeg nå vært i kontakt med DangerDen og fått Dan Stephens der til å ta en nærmere kikk på saken. Skal bli artig å høre hva Netconnection vil si.. Lenke til kommentar
CB87-Bergen Skrevet 25. juni 2004 Forfatter Del Skrevet 25. juni 2004 Jeg fikk beskjed om at pengene var overført på tirsdag, men jeg har ikke fått noe penger på konto enda Jeg får la tvilen komme de til gode til mandag. Så får jeg heller kontakte de igjen... Men begynner å bli rimelig lei denne saken. Lenke til kommentar
Ceaucescu Skrevet 28. juni 2004 Del Skrevet 28. juni 2004 Som jeg nevnte i posten ovenfor, har jeg nå vært i kontakt med DangerDen og fått Dan Stephens der til å ta en nærmere kikk på saken. Skal bli artig å høre hva Netconnection vil si.. Så absolutt! Fint at du har tatt initiativet til den mailen! Forhåpentligvis blir det en forbedring fra Netconnections side. Lenke til kommentar
CB87-Bergen Skrevet 28. juni 2004 Forfatter Del Skrevet 28. juni 2004 Det er 6 dager siden pengene skulle vært på kontoen min, men jeg har ikke fått et øre... Og nå har de enda en gang sluttet å svare på mailer... Er det noen som kan skaffe telefonnummeret deres? Er skikkelig forbannet akkurat nå! Lenke til kommentar
lavizh Skrevet 28. juni 2004 Del Skrevet 28. juni 2004 Jeg bestilte noe for over en uke siden og har enda ikke fått ordrebekreftelse heller hørt et kvikk fra dem, slå den Rettelse, nå er det over 2 uker siden jeg bestilte og enda ikke fått ordrebekreftelse eller hørt et kvekk fra dem. Lenke til kommentar
runetbj Skrevet 28. juni 2004 Del Skrevet 28. juni 2004 Jeg bestilte noe for over en uke siden og har enda ikke fått ordrebekreftelse heller hørt et kvikk fra dem, slå den Jeg har bestilt en vare den 21. april. Varen var da på lager, dette fikk jeg bekreftet fra netconnection. Jeg sendte min bestilling, og fikk en bekreftelse på at varen kom inn på lager den 04. mai (de hadde da akkurat bekreftet at varen var på lager hos dem) Den 14. mai etterlyste jeg varen, og fikk beskjed at den skulle sendes rett over helgen. Pr dags dato har jeg enda ikke sett noe til varen, og har gitt opp hele firmaet. Telefonnr er i følge min ordrebekreftelse 33 77 70 03 Lenke til kommentar
Robin B Skrevet 28. juni 2004 Del Skrevet 28. juni 2004 He he slå denne. Bestilte vannpumpe fra dem, ventetid ca. 5 månder fra bestilling til jeg muligens har den. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå