Gå til innhold

Netconnections service finnes ikke...


Anbefalte innlegg

Hei,

 

Jeg har skrevet om dette i andre poster. Men nå har det toppet seg for meg, og jeg ville skrive om det her. Det begynte da jeg kjøpte en ny tank fra de, dessverre lakk denne... Jeg sendte mail til de og skrev at den lakk, de svarte raskt og sendte en ny.

 

Heisann

 

Ny tank ble sendt med sporingsnummer CK088304843NO

Vennligst returner den defekte tanken så snart du mottar erstatningen.

 

Mvh

Thor

Netconnection ANS

 

Men da jeg fikk den nye, så viste det seg at denne lakk også. Til min store fortvilelse sendte jeg en ny mail. Også denne gangen svarte de raskt, og var meget behjelpelig.

 

Heisann

 

Beklager så mye at din nye tank også lekker.

Vennligst send begge tankene i retur, sammen med ditt kontonummer, så refunderer vi deg for utlegget ditt.

 

Tankene gjennomgår ikke testing hos oss før utsendelse.

 

Mvh

Thor

Netconnection ANS

 

Jeg sendte begge tankene inn, og ventet... Etter 1 uke sendte jeg en ny mail for å spørre om tankene var kommet frem. Jeg fikk ikke svar, og prøvde en gang til etter 2 uker... Fortsatt ikke svar. Jeg sendte en siste mail etter 2 1/2 uke, men de svarer fortsatt ikke.

 

Hvordan er det mulig for en webshop å gi så blaffen i kundene sine? Hvis de hadde problemer, så kunne jeg forstått det hvis de svarte.

Men nå de bryter kontakten på den måten, så begynner jeg å lure... Jeg får heller prøve å ringe de...

 

Men jeg kommer aldri til å bruke Netconnection igjen, og fraråder alle andre å gjøre det.

 

Mvh.

En skuffet NC kunde :roll:

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Jeg har nå sendt mail til DangerDen, og bedt dem sjekke saken nærmere. Jeg kan ikke tro de har interesse av at den eneste reseller'n deres i Norge ikke gjør jobben sin skikkelig..

 

Jeg oppfordra dem til å poste svar her på forumet (er ikke sikkert det er så lett i og med at det er på norsk, men), ellers skal jeg poste svaret deres her.

Lenke til kommentar

Jeg sendte mail og truet med å konakte forbrukerrådet, evt. politianmelde de hvis de ikke svarte innen 3 dager. Og det virket, fikk svar den 3. dagen :p De sa at de ikke hadde mottat noen tanker, men at de skulle løse saken på mandag (I dag) ;) Men har ikke fått noe svar enda, så venter spent på hva som skjer.

Lenke til kommentar
Som jeg nevnte i posten ovenfor, har jeg nå vært i kontakt med DangerDen og fått Dan Stephens der til å ta en nærmere kikk på saken. Skal bli artig å høre hva Netconnection vil si..

Så absolutt! Fint at du har tatt initiativet til den mailen! Forhåpentligvis blir det en forbedring fra Netconnections side.

Lenke til kommentar
Jeg bestilte noe for over en uke siden og har enda ikke fått ordrebekreftelse heller hørt et kvikk fra dem, slå den :thumbup:

Jeg har bestilt en vare den 21. april. Varen var da på lager, dette fikk jeg bekreftet fra netconnection. :thumbup:

Jeg sendte min bestilling, og fikk en bekreftelse på at varen kom inn på lager den 04. mai (de hadde da akkurat bekreftet at varen var på lager hos dem) :omg:

Den 14. mai etterlyste jeg varen, og fikk beskjed at den skulle sendes rett over helgen.

Pr dags dato har jeg enda ikke sett noe til varen, og har gitt opp hele firmaet. :thumbdown:

 

Telefonnr er i følge min ordrebekreftelse 33 77 70 03

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...