Gå til innhold

ting som sier pang


NothgaliC

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

:lol: hahahahahahahahaha.........jepp sto langt ifra... og du får ikke de orntlige filmene... det var bare saltsyre og aluminium :lol::lol::lol:

 

Edit: oi.. .trodde ikke filmen var så dårlig :blush: jeg sto kanskje 100-200meter unna og det er filma med [mju:410] så det er ikke verdens beste lydopptak... men i hel**** alt det stresse den kvelden får den sugne filmen :thumbdown: purken kommer litt seinere... kjørte etter oss...jaja...noe er det bare jeg som ser :p

Endret av paroa
Lenke til kommentar

joda... de er mye større (200mb++) men det var en elendig film du fikk... jeg måtte se den nå...hehe, det er bare saltsyre å aluminium det der... vi har brukt litt mer krutt å sånt...det er endel kammerater av meg som har filmer av det... engang så tok kruttet fyr mens jeg lagde det.. gjorde noe feil.. har fortsatt..*telle* 7vannblemmer på hånda... :blush:

 

med litt vidioredigerings skilz så kan jeg få lasta opp en liten test av en håndgranat med det kruttet... ikke noe skikkelige saker, men morsomt å kaste etter folk :D

Endret av paroa
Lenke til kommentar

jepp...da har jeg redigert film...hehe... denne her er liten (lagd mye større versjoner av den), men morsom (og veldig farlig det flyr masse splintrer ut av den!!!!!!)

tja, var jo liten vits og redigere filmen. Når den først blei liten nok så kom denne meldinga opp

FØLGENDE FEILMELDING(ER) BLE FUNNET

Du kan ikke laste opp denne filtypen

 

Men her er link www.home.no/paroa/granat.WMV

 

edit: vil bare si at denne lille greia er liten....hehe, men vi prøvde og fylle oppi mer krutt og pælman inn i en murvegg og da løsna murstein biter :cool: hehe

Endret av paroa
Lenke til kommentar

hehe...jeg sa den var liten...vi måtte jo prøve den først.. og hører du litt etter så hører du at det kommer splinter og sånt etter smellet... dette er mitt i gata så vi tok ikke så mye krutt siden splintrene flyr alle veier og har ingen problemer med og gå igjenom ruter og skade folk skikkelig.

Lenke til kommentar

Eller gassflaske til paintball.. Sett den på en 1.5 L flaske, teip godt rundt og sprut ut gass til det sier PANG!!! Garantert høyt smelt, og splintene flyter.. :s Vet jeg av egen erfaring, for jeg fikk nemlig to dype sår i lillefingern og ringefingern! :p Burde egentlig ha dratt til legevakt, men jeg gadd ikke..

Lenke til kommentar
Oui! :p Men vet noen hvor man får tak i såkalt "salteper"?

Tenkte jeg skulle lage røykbombe til en film vi lager: http://isuisse.ifrance.com/emmaf/anarcook/smokboms.htm

Og kan noen oversettet til Norsk? ;) Skjønte ikke helt det der med "4 parts sugar" og sånt..

det står 4 parts sugar og 6 parts salt peter. Det vis si 40% sukker og 60% saltpetersyre. Håper for all del du skjønner resten ;)

 

EDIT: Sto mye "nyttig" på den siden der da :whistle: . *Legge til favoritter* :dribble:

Endret av sablabra
Lenke til kommentar
60% og 40%? Det jeg tenke meg! :)

Og jeg skjønte ikke alt av det der.. :p Men hvor får man tak i saltpetersyre da?

På Apoteket. ;)

Du tar 40% sukker og 60% saltpetersyre og smelter dei sammen til dei blir til en deig som stivner etterkvart. Før dei stivner tøm det oppi en beholder som f.eks en tom C-vitamin boks.

Endret av robB
Lenke til kommentar

Tror det var sånn at du kunne få det i noe gjødsel greier på felleskjøpet (10kg sekker) og på plantasjen. Jeg vet ikke om de selger det på felleskjøpet lenger og det er mye reinere det de selger på apoteket for rundt 100kr. Da får du 10g eller noe. Jeg er ikke helt sikker på hvor mye du får i de posene.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...