Gå til innhold

ting som sier pang

NothgaliC

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Kjemi læreren min elsker å sprenge natrium.

Sprengte en bøtte med bare en liten bit.

Han har og prøve inne , det var ikke SÅ lurt brannbilen kom :p

:nei: Farlige saker.

Utprøvd hvor kjøpte du ? :dribble:

pris?

pøh, kjøpe?? hva har man naturfag rommet til??hehe... du kan kjøpe det over nettet ett sted husker ikke hvor.. men en halv kilo kommer på ca800 og sikker frakt eller noe sånt kommer på ca200kr.. husker ikke alt det der..det er 3 år siden...

Lenke til kommentar
En kamerat hadde svartkrutt i hånda , og tente på inv_biggrin.gif

:ohmy: gikk det bra?

pøh, kjøpe?? hva har man naturfag rommet til??hehe... du kan kjøpe det over nettet ett sted husker ikke hvor.. men en halv kilo kommer på ca800 og sikker frakt eller noe sånt kommer på ca200kr.. husker ikke alt det der..det er 3 år siden...

har vært inne på tanken men der er ikke mye akkurat :p

skal nok se om noen månder :devil:

Endret av mini me
Lenke til kommentar
En kamerat hadde svartkrutt i hånda , og tente på :D

Leenge siden da, men likevel.. :hmm:

En kammerat dynka henda sine i rc bensin (nitro og olje å annet piss) å tente på... han lurte på om det skulle begynne å brenne snart, men det brant (man ser ikke at det brenner) og han kaster seg ned i bakken og gnir henda sine i gjørma... tulling :p

Lenke til kommentar
En kamerat hadde svartkrutt i hånda , og tente på :D

Leenge siden da, men likevel.. :hmm:

En kammerat dynka henda sine i rc bensin (nitro og olje å annet piss) å tente på... han lurte på om det skulle begynne å brenne snart, men det brant (man ser ikke at det brenner) og han kaster seg ned i bakken og gnir henda sine i gjørma... tulling :p

:ohmy: Brannskader?

Høres vont ut :innocent:

Lenke til kommentar
Har mye bedre greier... film er litt værre pga vi fikk purken etter oss og jeg måtte skru av kamera...

Også slo det smellet meg nesten over ende (sto 50-70meter unna) så du ser det nesten ikke... det er filma med [mju] 410 så lyden er det også dårlig med... får se hva som blir til sommern... ett tips er å slenge 2kg natruim på sjøen(utprøvd!!!!)... da skal du se 1000x større smell en de små bombene her i denne tråden

Pøh! Hvor er filmen da?

Lenke til kommentar
Har mye bedre greier... film er litt værre pga vi fikk purken etter oss og jeg måtte skru av kamera...

Også slo det smellet meg nesten over ende (sto 50-70meter unna) så du ser det nesten ikke... det er filma med [mju] 410 så lyden er det også dårlig med... får se hva som blir til sommern... ett tips er å slenge 2kg natruim på sjøen(utprøvd!!!!)... da skal du se 1000x større smell en de små bombene her i denne tråden

Pøh! Hvor er filmen da?

:yes: FILM!

Lenke til kommentar

Pøh! Hvor er filmen da?

på datan min vel!

Lenke til kommentar

Pøh! Hvor er filmen da?

på datan min vel!

:nei: Hvor *** går det an å bli?

Kanskje du kan vise den til oss da vel?

Lenke til kommentar

Det jeg og gutta gjorde ER småtteri, men vi prøver å kontrollere oss.. ;)

Som idag, når Kim (en kamerat) tente på en madrass inne i et tagget og gammelt hus og det resulterte i giftig gass og brannvesenet på besøk.. :p Skjedde idag.. Greide å kutte meg dypt i to fingre da jeg skulle dra ut madrassen med tau!

Så, pyrring har jeg lagt fra meg nå for en stund.. :p Vikke få langt rulleblad NÅ liksom.. :s

Lenke til kommentar
ok :nei:

for det første, jeg må se om jeg fortsatt har den... får det andre, jeg har ikke noe sted å laste den opp på...

Hvor stor er den?

bare 3mb eller noe... har sendt den til han ene fyren som maste så fælt. Det var foresten bare saltsyre og aluminium... alt det andre har jeg ikke film av... eller har vel noe, men det er på 200mb++ :p

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...