Bruker-33331 Skrevet 21. april 2005 Del Skrevet 21. april 2005 [Dont do]Ha Plumbo i en flaske, hel på varmt vann, skru på korken, hiv og vent.[/Dont do] Flasken vil enten eksplodere, eller smelte. Det vil også hånden din om du holder på flasken. Det beste er om du bruker en aluminuims flaske som en eller annen spritflaske. Eller tar kuler med aluminiumsfolie oppi hvilken mer efekt gir det ??? PANG!!! doh.. Lenke til kommentar
:---{D Skrevet 21. april 2005 Del Skrevet 21. april 2005 hvis sola eksbloderer så kan det si litt pang!! Det skjer ikke før om ekstremt lang tid... Ingen grunn til å bekymre seg. Bare 200 millioner år til! Lenke til kommentar
Adversary Skrevet 21. april 2005 Del Skrevet 21. april 2005 (endret) Eller tar kuler med aluminiumsfolie oppi scared.gif Forstod ikke helt hva du mente Endret 21. april 2005 av mini me Lenke til kommentar
MyBigMouth Skrevet 21. april 2005 Del Skrevet 21. april 2005 La meg oppklare en del ting her... For de som ikke helt vet hva nobels fredspris er: Alfred Nobel er oppfinneren av det vi idag kaller dynamitt!...dette smeller Litt....(oi jeg rimte weee). Pga denne mannen ikke var en som hadde plnaer om å "ta over verden" ville han heller bruke det til det gode(hva nå enn dynamitt kan være godt for..)(sprenge fjell)? Videre han er dansk men Norge har delvis fått æren av å dele ut prisen,.Denne går til de som gjør noe bra for å forandre verden til et bedre sted.. Anarchist cookbook: Morsom liten sak, har selv lest hele... VÆR KLAR OVER: Usa er SVÆRT hissige på alle som eier/har denne boken pga dens innhold. Innholdet vil gjøre det mulig for enkelt innbygger å lage disse tingene ut av vanlige "midler". Therefore...Anarchist=opprør mot lederne i et samfunn o.l Usa fører ganske mange lister over de som eier/har denne boken for å passe på de "usikre" Kan noen forklare det greiene med colaflasken litt nærmere...det hørtes gøy ut! Noen som har prøvd TNT her?...liten kinaputt som selges på Hirtshals kiosken i(gjett kor?) Hirtshals....vi måtte løpe fra tre naboer etter å ha fyrt av en.... Lenke til kommentar
Adversary Skrevet 21. april 2005 Del Skrevet 21. april 2005 som nevnt tiligere LAG THUNDER KING!!!! 14tisser smeller sjikklig godt (ikke sånn cs fjortiss altså) men 14 thunder kinger i 1 ... kraftige saker har sprengt skilt og søppel bøttter med dette her Lenke til kommentar
Aalton Skrevet 21. april 2005 Del Skrevet 21. april 2005 Tør-is = Isen i fryseren din? Lenke til kommentar
lokeland Skrevet 21. april 2005 Del Skrevet 21. april 2005 Gjør som meg og gutta.. Ta en diiiiger Imsdal dunk, fyll på med plumbo, aluminiumkuler av folie, vann og kast til helvette og løp! Vi har et rør som vi også bruker.. Så blir det litt moderator! Er anbefalt å kaste på isen og vannet. Dessuten kan jeg fortelle deg at en lakkspray fra Europris til 33kr sprenger godt når den har lugget 2-3 minutter på et fullt bål! Flammen er ENORM og smellet vilt! River deg jo over ende.. Lenke til kommentar
Den Røde Tsar Skrevet 21. april 2005 Del Skrevet 21. april 2005 Jolly Roger boka er utter utter bullshit, du finner ikke noe særlig som er spesielt farlig i den i det hele tatt. Mange gode kreative ideer, men en kanne bensin kan forårsake omtrent like mye ødeleggelse som gjennomsnittsbomba fra ACookbook. USA som stst gir langt i hvem som leser boka. Kapittelet om nærkamp derimot er fine saker<3 Og røykbomba funker, faktisk er ikke boka så ille. Propan/Butan på bål skal være fett. Lenke til kommentar
lokeland Skrevet 21. april 2005 Del Skrevet 21. april 2005 Grøsser bare jeg går forbi ei propanflaske jeg, så jeg tror nok ikke jeg kommer til å gjøre det noen gang! Lenke til kommentar
lokeland Skrevet 21. april 2005 Del Skrevet 21. april 2005 (endret) http://www.jklweb.net/upload/ 2 stk. av de vi og folka har gjort.. De andre har de feteste filmene som jeg får snart! Legger dem ut når jeg får dem.. Garantert fett å se på de nye filmene!! Hehe.. Er bare plumbobomber, sprayflaska ble for stor.. Skal få de til å sende over på skolen imorra! BTW: Hva synes moddisene om denna tråden da..? EDIT: Oioi.. Dere må gå inn på videofilene individuelt! http://www.jklweb.net/upload/Klipp(12).avi http://www.jklweb.net/upload/Klipp(8).avi Endret 21. april 2005 av Glisevask Lenke til kommentar
Fogl Skrevet 22. april 2005 Del Skrevet 22. april 2005 Dette fungerer helst i nyttårstider. Kjøp deg et rakettbatteri til 49 kr. Deretter tar du patronen som er innhylset i røret. Denne "skreller" du og tar ut svartkruttet. Legg dette i en beholder med helst en sykt lang lunte. (Anbefales på det sterkeste) Hvor sterk "bomben" skal bli er opp til deg etter hvor mye krutt du vil bruke. Noen jeg kjenner tok 2 rakettbatterier til en bombe. Dette resulterte i 20 knuste ruter og folk som snakket om at de følte det var et jordskjelv Ett annet alternativ er kautisk soda og alkohol. Ristes dette vil det reagere og sprenge. Så en film om noen som gjorde dette, problemet var at personen som ristet det hev ikke ifra seg flasken og det resulterte i at flasken sprengte i hånda til personen. Du kan også lage svartkrutt selv med å blande kaliumnitrat (KNO3) kull og salpeter. Blandingsforholdene vet jeg desverre ikke Hver ekstremt forsiktig når du holder på med dette, jeg sprengte nesten av meg fingrene med eksprimentering med dette. Er eldre nå, men lærer nok aldri Lenke til kommentar
Dr.Ittsekk Skrevet 22. april 2005 Del Skrevet 22. april 2005 Under trykk da selvfølgelig. 1,5 liters flasker er ypperlige. En kamerat av meg brukte bare en 0,5 flaske når han gjorde dette, og fikk kommentarer av naboer som trudde lynet slo ned. Denne har jeg prøvd. Det er ikke sikkert. . . Jeg har lekt meg med tørris i hele barndommen, men fikk meg en ordentlig støkk da jeg prøvde dette trikset for første gang. Jeg og noen kompiser badet på et populært badested i Trondheim sammen ca 500 andre mennesker. En av isselgerene var så hyggelig å gi oss masse tørris når vi spurte han om å få litt. Vi fylte en 1/2 l termosflaske med masse og helte på varmt vann, derette kastet vi den i vannet. Vi håpet på et lite puff. . . Etter to minutter kom det høyeste smellet jeg noensinne har hørt. Sjokkbølgen slo hardt i brystet og den skapte umiddelbare bølger ca 200 meter utover vannet. Ca halvparten av de som var der (250) begynte å springe bort fra vannet. Naturlig nok ruslet mine venner og jeg ganske fort bort fra plassen, og politiet kom med tre biler kort etter. Se på dette som en advarsel! Lenke til kommentar
lokeland Skrevet 22. april 2005 Del Skrevet 22. april 2005 Detta er hva som kan skje om du legger en lakkboks fra fra Europris til 33 kr på et bål: http://www.jklweb.net/upload/Klipp(27).avi Lenke til kommentar
Xeenon_ Skrevet 22. april 2005 Del Skrevet 22. april 2005 Detta er hva som kan skje om du legger en lakkboks fra fra Europris til 33 kr på et bål:http://www.jklweb.net/upload/Klipp(27).avi Satan. Det må prøves Lenke til kommentar
sablabra Skrevet 22. april 2005 Del Skrevet 22. april 2005 Detta er hva som kan skje om du legger en lakkboks fra fra Europris til 33 kr på et bål:http://www.jklweb.net/upload/Klipp(27).avi syke flammer det der ja ! Resulterte i hørfrekvente skrik også Lenke til kommentar
Adversary Skrevet 22. april 2005 Del Skrevet 22. april 2005 KULT!!111 Måå prøvest. Lenke til kommentar
sablabra Skrevet 22. april 2005 Del Skrevet 22. april 2005 småtteri... Har du noe bedre!? Etter å ha sagt det der MÅ du gi ut film også vet du Lenke til kommentar
paroa Skrevet 22. april 2005 Del Skrevet 22. april 2005 (endret) Har mye bedre greier... film er litt værre pga vi fikk purken etter oss og jeg måtte skru av kamera... Også slo det smellet meg nesten over ende (sto 50-70meter unna) så du ser det nesten ikke... det er filma med [mju] 410 så lyden er det også dårlig med... får se hva som blir til sommern... ett tips er å slenge 2kg natruim på sjøen(utprøvd!!!!)... da skal du se 1000x større smell en de små bombene her i denne tråden Endret 22. april 2005 av paroa Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå