Gå til innhold

ting som sier pang

NothgaliC

Anbefalte innlegg

Kinderegg bombe:

Du trenger:

* Et tomt kinderegg skall

* bakepulver

* vann

Du gjør:

putt litt bakler pulerver oppi kinderegg skall, så rister du, så legger du den ifra deg et ellerannet sted.

sier ikke å mye pang men.

det der gjorde jeg oppi blomsterbeddet til naboen en gang :D

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
[Dont do]Ha Plumbo i en flaske, hel på varmt vann, skru på korken, hiv og vent.[/Dont do]

Flasken vil enten eksplodere, eller smelte. Det vil også hånden din om du holder på flasken.

Det beste er om du bruker en aluminuims flaske som en eller annen spritflaske.

funker fint med en cola flaske også.. :yes:

men ikke prøv.. hele skolen lurte på hva i f*** det smellet var ;)

Lenke til kommentar

Blande acetylen og oksygen slik at den smeller som høyest når du prøver å tenne på skjærebrenneren, fyll gassmixen i en bossekk og lag ei laang lunte ;) Poenget med å finne rett blandingsforhold er at da blir alle oksygen og acetylen molekylene brukt opp. Dersom blandingen er skeiv må f eks overskytende acetylenmolekyler vente til det kommer oksygen fra utsida bossekken, dette fører til mindre smell.

Obs! Dette kan være litt farlig, lunta må være lang siden dette er litt blanding av MacGyver og Dynamitt Harry. For å være på den sikre siden prøv først med en liten pose eller melkekartong :thumbup:

Dersom dette går galt så tar hw.no nettverket fullt ansvar for å ha gitt dette tipset. :w00t:

Edit: Alfred Nobel, dannet vel Nobel-prisene fordi han hadde dårlig samvittighet for å ha utviklet det røykfrie kruttet. Han likte dårlig at oppfinnelsene hans ble bruk til så mye faenskap og ville bøte på dette gjennom å premiere positive tiltak som fred og forskning.

Endret av Kvakksalveren
Lenke til kommentar
Sier bare Anarchy Cookbook :whistle::thumbup:

Der er det mye som smeller ja.. men har blitt fortalt at en del av oppskriftene er f.eks. bomber som det står at skal kunne børes rundt/lagres/brukes senere men som i realiteten smeller det øyeblikket de blir laget... De som mekka den har visstnok lagt inn noen lureoppskrifter bare på faen.. :p

Lenke til kommentar
Bobleplast :love:

Yup :yes:

Edit: Forresten hos Nextgentel så fikk vi inn utstyr som var beskyttet av plastbobler som var knyteneve store. Engang smalt eg en sånn når vi jobbet og hele forbanna router avdelingen kvapp og klikket på meg. :laugh:

De smalt som faen! Knall pistol ganger 10 :green:

Sånne er gøyale, det var sånne rundt høytalerne mine :)

Lenke til kommentar
Bobleplast :love:

Yup :yes:

Edit: Forresten hos Nextgentel så fikk vi inn utstyr som var beskyttet av plastbobler som var knyteneve store. Engang smalt eg en sånn når vi jobbet og hele forbanna router avdelingen kvapp og klikket på meg. :laugh:

De smalt som faen! Knall pistol ganger 10 :green:

Sånne er gøyale, det var sånne rundt høytalerne mine :)

ja sånne er dritkule :p det var masse sånt rundt skjermkortet når jeg fikk det :D

Lenke til kommentar
[Dont do]Ha Plumbo i en flaske, hel på varmt vann, skru på korken, hiv og vent.[/Dont do]

Flasken vil enten eksplodere, eller smelte. Det vil også hånden din om du holder på flasken.

Det beste er om du bruker en aluminuims flaske som en eller annen spritflaske.

Eller tar kuler med aluminiumsfolie oppi :scared:

hvilken mer efekt gir det ???

Lenke til kommentar

Denne er enkel og økonomisk vennlig og kan lages hjemme:

1. Bløt en avis og legg den flat

2. Ta to/tre spiseskjeer med natron og lag en stripe oppå avisen, slik du kan rulle avisen rundt(tortilla-stil)

3. Rull avisen hardt sammen, og fest hyssing eller noe annet som sørger for at det forblir stramt.

4. La hele herligheten tørke i en uke/noen dager,(tørker raskt på gulv med varmekabler)

5. Når saken er tørr, finn en lunte, og tenn på.

Pang

Lenke til kommentar
hvis sola eksbloderer så kan det si litt pang!! :ermm:

Nei, det er ikke luft i verdensrommet, dermed kan det ikke komme lyd,

Tror jeg.

Lyd trenger ett medium å bre seg i... Kan derfor ikke bres der hvor det er vakum (verdensrommet) lys kan bre seg uten noe medium... Sååååå Hvis det skjer ser vi det, men smellet uteblir nok :p

Lenke til kommentar
  • 3 uker senere...

Borr et hull i en lyspære.

Fyll den med bensin og skru den på plass( pass på at luset er AV)

-så venter du på at noen skal gå inn i rommet og skru på lyset

Resultatet kan du tenke deg

Endret av War
Lenke til kommentar
ææææh. her siktet jeg til ting som faktisk klarer å fucke pcen bra opp. ikke cowboy filer og ballonger. dei må helst lage pene lys også :)

Sett en sånn boks med masse raketter rett i mot maskina. De kan skjyte ganske hardt, ofg de smeller.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...