Gå til innhold

ting som sier pang


NothgaliC

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

der har du selvfølgelig helt rett. jeg ble så oppspilt når jeg leste nedover i tråden om ting som sa pang at jeg glemte helt at de skulle pange inni en pc.

 

en ting som kan si pang i pappan's pc er strømforsyninga, dytt på den røde lille tappen bak og start den. :thumbup: men det gjelder jo da kun strømforsyninga. hva med å pcen med ut på et stort jorde eller på toppen av et høyt fjell en gang det tordner og lyner? :hmm: passe på segselv såklart..

Lenke til kommentar
[Dont do]Ha Plumbo i en flaske, hel på varmt vann, skru på korken, hiv og vent.[/Dont do]

 

Flasken vil enten eksplodere, eller smelte. Det vil også hånden din om du holder på flasken.

Det beste er om du bruker en aluminuims flaske som en eller annen spritflaske.

Eller tar kuler med aluminiumsfolie oppi :scared:

Lenke til kommentar
Jeg: "pang".

:laugh:

 

Bobleplast :love:

Yup  :yes:

 

Edit: Forresten hos Nextgentel så fikk vi inn utstyr som var beskyttet av plastbobler som var knyteneve store. Engang smalt eg en sånn når vi jobbet og hele forbanna router avdelingen kvapp og klikket på meg.  :laugh:

 

De smalt som faen! Knall pistol ganger 10 :green:

 

:lol:

 

Forslag:

 

Drikk opp en 1/2L flaske med brus og ta ut den lille gummi-skiven som ligger mellom korken og selve flaska for at den ikke skal lekke. Prøv deretter å tømme ut litt luft av flaska og sett på "skiven" omvendt ned, slik at den "buler" nedover. Etter det er det bare å vente til skiven sier "PANG" og blir skutt ned i flasken.

Endret av ahpadt
Lenke til kommentar

grrrrr kan dere ikke komme med seriøse forslag og ikke bare si pang og tro dereer så forbanna morsomme. jeg skjønner ikke åssen en idiot som bare sier pang skal kunne klare å ødelegge pcen. grrrr visst dere ikke har noe vetikt å si so ikke si noe i d hele tatt. : :thumbdown:

Lenke til kommentar
grrrrr kan dere ikke komme med seriøse forslag og ikke bare si pang og tro dereer så forbanna morsomme. jeg skjønner ikke åssen en idiot som bare sier pang skal kunne klare å ødelegge pcen. grrrr visst dere ikke har noe vetikt å si so ikke si noe i d hele tatt. : :thumbdown:

Trykk på linken jeg postet.

Lenke til kommentar
Edit: Forresten hos Nextgentel så fikk vi inn utstyr som var beskyttet av plastbobler som var knyteneve store. Engang smalt eg en sånn når vi jobbet og hele forbanna router avdelingen kvapp og klikket på meg. :laugh:

Fikk sånne med i dag da broder'n kjøpte PC fra Komplett! Fy så katten skvatt! :lol:

Lenke til kommentar

Hvordan guttungene hadde det morsomt på 50 tallet:

 

OBS! Dette er meget kraftige saker, og mange har mistet hender med dette.

 

Du trenger:

- bøtte

- vann

- avis

- sylinder med kork og lunte

- ugressmiddel (nitroglyserin) obs. 18årsgrense

 

1. Bland ugressmiddel (les: nitroglyserin) med vann og får en fin blanding. Dypp avisene i dette og la dem tørke (vær forsiktig). Når avisene er tørka har blekket blitt til en kruttblanding.

2. Før FORSIKTIG avisene inn i sylinderen, skru på korken og tenn på lunta.

3. Nyt din hjemmelaget "dynamitt"

Lenke til kommentar
  • 9 måneder senere...

en liten bombe :hmm:

 

Man trenger 3 ting:

Klor

1,5 liters plastflaske

Etanol ( vet ikke om man kan bruke alle typer alkoholer, metanol, glyserol ol.)

 

I allefall... Bland dette sammen og skru på korten ( FORT ).

 

Kast flasken... Vær rask... kan være litt småfarlig :yes:

 

Gl :!:

Lenke til kommentar
Hvordan guttungene hadde det morsomt på 50 tallet:

 

OBS! Dette er meget kraftige saker, og mange har mistet hender med dette.

 

Du trenger:

- bøtte

- vann

- avis

- sylinder med kork og lunte

- ugressmiddel (nitroglyserin) obs. 18årsgrense

 

1. Bland ugressmiddel (les: nitroglyserin) med vann og får en fin blanding. Dypp avisene i dette og la dem tørke (vær forsiktig). Når avisene er tørka har blekket blitt til en kruttblanding.

2. Før FORSIKTIG avisene inn i sylinderen, skru på korken og tenn på lunta.

3. Nyt din hjemmelaget "dynamitt"

Det der ville jeg vært forsiktig med. IKKE lurt å leke med nitroglyserin. Det var en grunn til at han som fant opp dynamitt fikk nobels fredpris... :ermm:

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...