NothgaliC Skrevet 10. juni 2004 Del Skrevet 10. juni 2004 gidder noen å poste inn oppskrifter til ting som sier pang? helst stabile ting. ting som ikke går i lufta bar du ser på d liksom og ikke så kraftige ting at du kan få alvorlige skader utenom du er skikkelig dum. ps har ikke tenkt å drepe noen utenom gamle pcen til pappa da. Lenke til kommentar
Luv Skrevet 10. juni 2004 Del Skrevet 10. juni 2004 Fyrverkeri rulla inn i ducktape. Er vel en klassiker... Lenke til kommentar
CtM Skrevet 10. juni 2004 Del Skrevet 10. juni 2004 "Pang" *slipper en gassbombe* argghhhhh, smerte Lenke til kommentar
SnowDOG_ Skrevet 10. juni 2004 Del Skrevet 10. juni 2004 (endret) Bobleplast Yup Edit: Forresten hos Nextgentel så fikk vi inn utstyr som var beskyttet av plastbobler som var knyteneve store. Engang smalt eg en sånn når vi jobbet og hele forbanna router avdelingen kvapp og klikket på meg. De smalt som faen! Knall pistol ganger 10 Endret 10. juni 2004 av SnowDOG_ Lenke til kommentar
MagE Skrevet 10. juni 2004 Del Skrevet 10. juni 2004 vann/edik og bakepulver i et kinderegg, sier mer "poff" da men Lenke til kommentar
Fragletrollet Skrevet 10. juni 2004 Del Skrevet 10. juni 2004 [Dont do]Ha Plumbo i en flaske, hel på varmt vann, skru på korken, hiv og vent.[/Dont do] Flasken vil enten eksplodere, eller smelte. Det vil også hånden din om du holder på flasken. Lenke til kommentar
Sneglen Skrevet 10. juni 2004 Del Skrevet 10. juni 2004 (endret) Bobleplast Yup Edit: Forresten hos Nextgentel så fikk vi inn utstyr som var beskyttet av plastbobler som var knyteneve store. Engang smalt eg en sånn når vi jobbet og hele forbanna router avdelingen kvapp og klikket på meg. De smalt som faen! Knall pistol ganger 10 Genialt Endret 10. juni 2004 av -NeoRag- Lenke til kommentar
SnowDOG_ Skrevet 10. juni 2004 Del Skrevet 10. juni 2004 [Dont do]Ha Plumbo i en flaske, hel på varmt vann, skru på korken, hiv og vent.[/Dont do] Flasken vil enten eksplodere, eller smelte. Det vil også hånden din om du holder på flasken. Det beste er om du bruker en aluminuims flaske som en eller annen spritflaske. Lenke til kommentar
Fragletrollet Skrevet 10. juni 2004 Del Skrevet 10. juni 2004 Er det sikkert, har ikke turt å prøve selv. Har faktisk en sånn vodka flaske av aluminium nede i kjelleren... og Plumbo i skapet.... og vann i springen.... Nei uff.. Lenke til kommentar
Sneglen Skrevet 10. juni 2004 Del Skrevet 10. juni 2004 JEG synes det hørtes ut som noe å teste Men avstand? 10-15 meter burde holde? (Skal til sted med mange åpne steder i sommer...) Lenke til kommentar
CaNaBiS Skrevet 11. juni 2004 Del Skrevet 11. juni 2004 Hobby dunk. 25liter sats dunk + vann + 2 flasker plumbo + sølvpapir = endel sterk bombe! Lenke til kommentar
GulliveR Skrevet 11. juni 2004 Del Skrevet 11. juni 2004 Du kan jo prøve salpeter (Kaliumnitrat) og sukker Lenke til kommentar
Sneglen Skrevet 11. juni 2004 Del Skrevet 11. juni 2004 Hadde vert fint om dere la til hvordan et eventuelt bombested ville sett ut etterpå Stort hull i bakken? Lite sivilisasjon igjen? Lite "puff"? Lenke til kommentar
Purify Skrevet 11. juni 2004 Del Skrevet 11. juni 2004 Kinaputt! ... Hehe, HalTan sin ide var god... Tenn på en boks med Axe. Lenke til kommentar
Shotgun Skrevet 11. juni 2004 Del Skrevet 11. juni 2004 (endret) Kvinnfolk, de kan plutselig si PANG! Spesiellt hvis man ikke gjør som de sier Edit: Men jeg vil ikke anbefale å prøve, for det kan være farlig også Endret 11. juni 2004 av Shotgun Lenke til kommentar
danilovic Skrevet 11. juni 2004 Del Skrevet 11. juni 2004 Ballonger som sprenger Cowboyfilmer Kruttlapper Hammer mot noe annet hardt Lenke til kommentar
aklla Skrevet 11. juni 2004 Del Skrevet 11. juni 2004 få tak i en rakett, ta ut psu, sett raketten inn der, tenn på, løp 20-30 meter unna, se på det fune lyset inne i pc`n husk å ikke kutt den pinnen da, hvis du gjør det er det en fare for at raketten kommer seg ut... Lenke til kommentar
PeNtA Skrevet 11. juni 2004 Del Skrevet 11. juni 2004 jeg ville satsa på å kjøpe noen iste/sjokomelk/appelsinjuice/kuli på pappkartong, drukket allesammen, blåst de opp, og smelt en etter en! kjempemorro! eventuelt må man gå i butikken og stikke av med noen smågodtposer, herselitt med de så de ser litt brukt ut, blåse de opp og smelle de! jeg fikk følelsen av at de smeller lettere om de er litt brukt først. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå