LordBendtner Skrevet 10. juni 2004 Del Skrevet 10. juni 2004 I spillet Counter-Strike plages jeg med fps-drop. Uansett hvilket map jeg spiller, skjer det at jeg får små fps-drop. Når jeg møter motstand, trenger nødvendigvis ikke være i smoke, havner fps'en i enkelte tilfeller langt nede på 70-tallet, oftere rundt 80. Har konstant 100 før jeg møter motstand. Maskinen består av en P4 3ghz, 512mb pc3200, radeon 9800pro 256-bit(uklokket). Kan det være noe galt med skjermkortet? For å si det sånn: hva er galt? Lenke til kommentar
Laksetrapp Skrevet 10. juni 2004 Del Skrevet 10. juni 2004 Hei, om du surfer litt rundt på forumet her, finner du endel andre tråder om akkurat dette teamet. Grunnen til dette problemet er, etter det jeg har fått med meg, generelt dårlig OpenGL ytelse med Radeon 9800PRO kort. Dette vil du antageligvis også oppleve i andre OpenGL baserte spill/applikasjoner. Du kan forsøke med andre drivere, mulig du har mer hell en megselv. Lenke til kommentar
Kilko Skrevet 10. juni 2004 Del Skrevet 10. juni 2004 Skaff deg nvidia og marerittet går vekk Lenke til kommentar
LordBendtner Skrevet 10. juni 2004 Forfatter Del Skrevet 10. juni 2004 (endret) hehe.. har tidligere tenkt på Radeon x800pro. Vil dette gi 100fps? Har tenkt litt, bør kanskje bestille Geforce 6800GT istede Endret 10. juni 2004 av Dr3ad Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå