cruch Skrevet 15. april 2002 Del Skrevet 15. april 2002 Fikk idag et Asus Geforce4 Ti 4600. Har ellers Abit KG7a-Raid HK + 512DDR ram (OS: WinXP pro) Satte kortet i PC-en uten noe problemer. Startet opp PC-en og innstallerte driverne som fulgte med. Og alt fungerte helt smertefint. Men da jeg skulle ta en 3DMARK2001SE test, fikk jeg et problem. Kom omtrent halveis i den første testen før PC-en restartet av seg selv. WinXP kom opp med en feilmelding der det stod at det var noe feil med skjermkortdriverene og det var dette som hadde foresaket problemet Dette skjedde flere ganger med ulike nvidia drivere som jeg har lastet ned. Har også installert de nyeste via drivere. Har enda ikke prøvd kortet i spill, men skal gjøre det snart :smile: Noen som vet hva som foresaker dette? Inge Lenke til kommentar
AzTm Skrevet 15. april 2002 Del Skrevet 15. april 2002 har selv hatt slike problemer, men etter jeg installerte eldre drivere så gikk det fint. Lenke til kommentar
cruch Skrevet 15. april 2002 Forfatter Del Skrevet 15. april 2002 hvilke drivere da? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå