Tannpirkeren Skrevet 11. juni 2004 Forfatter Del Skrevet 11. juni 2004 (endret) Hva skal du forresten bruke pc'en til? Bruker PCen til alt mulig egentlig. Både spill, grafikk-bilde-behandling, enkle programmer, you name it. Et lite mål er å få far cry til å kjøre knirkefritt på dette systemet. Et annet betydelig mål er at PCen skal være oppgraderbar. Jeg har P-ATA og vil ha mulighet til å sette inn S-ATA. Og muligens en større CPU om laaang tid. Hovedsaken er at PCen skal vare lengst mulig slik at jeg slipper å kjøpe f. eks nytt hovedkort om 1-2 år og andre enheter som følge av skifte av plattform. Eneste ulempen jeg ser er hovedkortet med alle de integrerte finessene men det slår jeg bare av i BIOS. Jeg har vært med i gamet en stund og vil ha noe som varer og som er framtidsrettet i så lang tid som det lar seg gjøre. PC er tross alt veldig dyrt og man må kjøpe noe som holder stikk. Ha en fin kveld. Takk for hjelpen, jeg lærte en god del av deg. Sveinl. Endret 11. juni 2004 av Sveinl Lenke til kommentar
AzureCloud Skrevet 11. juni 2004 Del Skrevet 11. juni 2004 Hva med støtte for PCI Express? Kommer det ikke Socket 939 kort med PCI Express ganske snart? Lenke til kommentar
Tannpirkeren Skrevet 11. juni 2004 Forfatter Del Skrevet 11. juni 2004 Hva med støtte for PCI Express? Kommer det ikke Socket 939 kort med PCI Express ganske snart? Mulig det. Håper det kommer innen 14 dager da... Ellers ligger jeg foran utviklingen og bestiller oppsettet jeg har bestemt meg for. Dessuten vil AGP garantert bli utviklet i uoverskuelig tid fram over. Sveinl. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå