Gjest Slettet+3124 Skrevet 10. juni 2004 Del Skrevet 10. juni 2004 Jeg har kjøpt meg en oppgraderings pakke til Win-Pro. Jeg får ikke lagt den inn. Litt ut i installasjonen så får jeg feil /stopp melding. Jeg har prøvd å installere home ed på på nytt, får samme feil melding opp som på Pro utg. Dette er en Komplett pc, amd 64 3000+ 1GB ram. Jeg vet at det ligger en skjult partisjon, som man bruker til recovery. Er det den som er problemet ?? Fikk følgende råd i fra min suport: "Anbefaler kunden å slette den eksisterende Windows XP Home edt og formattere og legge inn home på nytt for så å oppgradere" Jeg får jo ikke til å legge inn home, ei heller formattere. Gjør jeg noe galt her, er det ikke en formatterings mulighet på Windows home cd'en. Eller må jeg gjøre noe annet i tiilegg ?? Videre så sa suporten: "Du skal IKKE kjøre repair ! Du skal velge ny installasjon av Windows og alle partisjoner skal slettes ! Jeg har 3 partisjoner, på en 120 GB hd. Trenger jeg å slette alle partisjoner da ?? Jeg vil ha Win-Pro !! Så alle svar taes i mot med stor takk. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå