Zipp0 Skrevet 10. juni 2004 Del Skrevet 10. juni 2004 (endret) Hei, jeg har hovedkortet Abit NF7-s v2.0 I dag moddet jeg litt og satt inn noen audio ut og inn kanaler i fronten.. koblet disse på HK'et som har et integrert lydkort og testet det. Når jeg satte headsettet inni funket det helt fint.. alt var bare fint, men så skulle jeg inn med micen.. da forsvant all lyden, og ingenting når det gjelder lyd funker lenger, det er ikke headsettet som er gåent, siden jeg testet med høyttalere også.. Er det noen som vet hva som kan være galt?? Edit: leif Endret 10. juni 2004 av Zipp0 Lenke til kommentar
Zer0z Skrevet 10. juni 2004 Del Skrevet 10. juni 2004 Kansje den microfon utgangen var skadet så den kortslutta Lenke til kommentar
Zipp0 Skrevet 10. juni 2004 Forfatter Del Skrevet 10. juni 2004 Kansje den microfon utgangen var skadet så den kortslutta Er jo det jeg tror da.. håper på at et annet lydkort kanskje vil funke da.. så kan jeg dra på lan til deg Lenke til kommentar
Zer0z Skrevet 10. juni 2004 Del Skrevet 10. juni 2004 hehe kansje du kan låne av noen da? tror det er noen gamle lydkort på skolen vår Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå