DementedAlbino Skrevet 10. juni 2004 Del Skrevet 10. juni 2004 Skal flytte nå, og i den anledning vil jeg prøve å få mer orden på alle ledningene som går til og fra pcen, så lurer på om dere har noen gode råd. Leter også etter en smart måte å oppbevare ruter og switch på slik at de og ledningene til og fra blir mest mulig usynlige for omverden. Takker for alle tips dere måtte ha. Lenke til kommentar
Arctic Skrevet 11. juni 2004 Del Skrevet 11. juni 2004 Forutsetter du har et databord, som fortrinnsvis står mot en vegg. Det beste er å lime/skru fast forgrenerkontakene til strøm, og ymse holdere for ledninger under bordplaten. Utsyr for slikt har clasern og biltema mye av. Da er det aller mest ute av syne. De fleste går i den fellen at de samler det i sammen på gulvet. Men uansett hvor flink man er her vil det være synlig. Som sagt, prøv og få det opp fra gulvet, og under noe. Lenke til kommentar
Shotgun Skrevet 11. juni 2004 Del Skrevet 11. juni 2004 Det er mange måter å løse dette på. Min favoritt er ledningssamlere. Såmme spiraler som man legger rundt ledningene. Prøvde å logge meg inn på Microplex, men det er tydeligvis noe problemer, for jeg kom ikke inn. Men jeg tror de har sånne. Mulig de har på Biltema også. Tenkte å vise et bilde, for det er litt vanskelig å forklare. Fordelen med dem, er at de er raske og enkle å fjerne. Dette er jo en fordel om man skal på LAN e.l. Ulempen med lim, teip, strips o.l. er at det er tungvint hvis man skal rette på noe, eller fjerne det. Lenke til kommentar
endrebjo Skrevet 11. juni 2004 Del Skrevet 11. juni 2004 Skru ting opp på veggen eller oppunder pulten er en god idé Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå