Magica Skrevet 10. juni 2004 Del Skrevet 10. juni 2004 Hei, Måtte formatere disken og skru ut alle kortene i pc'en for å lokalisere feil. Alt er bra igjen nå (etter MYE styr) bortsett fra lyden. Ingen lyd. Jeg har prøvd å laste ned drivere fra Soundblaster på nettet. Får feilmelding under installasjon. Det jeg lurer på men ikke husker er om jeg burde hatt en installasjons-cd. Jeg finner den i tilfellet ikke!! Er litt lei. Trenger råd! Lenke til kommentar
Lautsprecher Skrevet 10. juni 2004 Del Skrevet 10. juni 2004 Driverne som ligger på PCGW(PC-blad)-DVD'ene funker perfekt. Jeg har prøvd alle de som ligger på Creative.com, og INGEN av de fiunker. Stikk ut å kjøp deg PCGW(CA. 70KR) Lenke til kommentar
Magica Skrevet 10. juni 2004 Forfatter Del Skrevet 10. juni 2004 Høres bra ut... du hadde ikke hatt lyst til å sende den til meg på msn da? :blunker heftig: Lenke til kommentar
Stikzen Skrevet 11. juni 2004 Del Skrevet 11. juni 2004 Driverne som ligger på PCGW(PC-blad)-DVD'ene funker perfekt. Jeg har prøvd alle de som ligger på Creative.com, og INGEN av de fiunker. Stikk ut å kjøp deg PCGW(CA. 70KR) De driverne jeg har lasta ned fra creative har faktisk funket bra på SB 5.1... Spørr kompiser rundt om de har driver CD. Sykt mange med SB kort! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå