Gå til innhold

Nytt skjermkort..

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Asus Radeon 9200SE 128MB DDR AGP er dette et greit kort til spilling ?? vis det kan du si noen spill som det kanskje ikke funker på ??

mvh Værdama :)

det kortet er helt GREIT til spilling, en kamerat har det, funker til bf og bfv og helt grei grafikk i far cry. Et 9600pro er nok å anbefale(ikke kjøp det med 256mb minne)

Lenke til kommentar
Asus Radeon 9200SE 128MB DDR AGP er dette et greit kort til spilling ?? vis det kan du si noen spill som det kanskje ikke funker på ??

mvh Værdama :)

det kortet er helt GREIT til spilling, en kamerat har det, funker til bf og bfv og helt grei grafikk i far cry. Et 9600pro er nok å anbefale(ikke kjøp det med 256mb minne)

Seriøst? trodde ikke det kortet skulle ta farcry :hmm:

Sikkert jeg som har undervurdert det ;)

BTW: gå for 9600

Lenke til kommentar
jeg tenkte kanskje og kjøpe dette..Sapphire Radeon 9600 Atlantis 128MB DDR AGP, ATI9600, DVI-I, TV-Out, Full-Retail....er dette et bra kort for spilling ?? og kanskje litt redigering ???

Helt greit, men kan du dra igang en 9600XT hadde det vært ypperlig.

Sapphire Radeon 9600XT 128MB eller Sapphire Radeon 9600 128MB, en av disse burde du velge. Kan du ta deg råd til xt versjonen, så er det endel bedre (tror ikke du angrer på det), men vanlige 9600 er jo billig og greit.

Endret av pain
Lenke til kommentar
jeg tenkte kanskje og kjøpe dette..Sapphire Radeon 9600 Atlantis 128MB DDR AGP, ATI9600, DVI-I, TV-Out, Full-Retail....er dette et bra kort for spilling ?? og kanskje litt redigering ???

Helt greit, men kan du dra igang en 9600XT hadde det vært ypperlig.

Sapphire Radeon 9600XT 128MB eller Sapphire Radeon 9600 128MB, en av disse burde du velge. Kan du ta deg råd til xt versjonen, så er det endel bedre (tror ikke du angrer på det), men vanlige 9600 er jo billig og greit.

Hadde gått for Sapphire Radeon 9600XT 128MB kortet om du ikke har råd til noe mer enn dette, men jeg vil heller anbefale å skrape sammen 600 til og gå for et PowerColor Radeon 9800 PRO 128MB kort. Har antagelig sagt det 10000 ganger på det forumet her nå, men dette er det kortet som gir mest for pengene! :laugh:

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...