Andre88no Skrevet 10. juni 2004 Del Skrevet 10. juni 2004 Jeg har dette kabinettet http://www.komplett.no/k/ki.asp?sku=113460&cks=PRL og jeg lurer på om jeg vill få plass til dette vannkjølinssettet http://www.komplett.no/k/ki.asp?sku=123970&cks=PRL da tenker jeg spessielt på hvor i kabinettet jeg har plass til radiatoren. Hvis det er plass til dette inni mitt kabinett hvor skal jeg da plassere radiatoren da? (gjerne bilder) Lenke til kommentar
ManagHead Skrevet 10. juni 2004 Del Skrevet 10. juni 2004 Det er goood plass i det kabinettet Radiatoren kan du f.eks. sette i toppen, like foran PSU så kanskje du kan bruke de øverste 5,25" drevene. Ellers kan du sette den nede i front, der HDD-holderne er, vet ikke hvor mange skuffer det er i miditower versjonen men det skal nok gå hvis du flytter hardisken(e) opp i 5,25" brønnene. Lenke til kommentar
Ongabonga Skrevet 10. juni 2004 Del Skrevet 10. juni 2004 ja, men du må skjære i kabinettet (men det visste du vel?) Lenke til kommentar
ut_king Skrevet 10. juni 2004 Del Skrevet 10. juni 2004 Skjær hull i toppen på kabinettet og monter den der!! Lenke til kommentar
ut_king Skrevet 10. juni 2004 Del Skrevet 10. juni 2004 Jeg har kjøpt meg lian li kabinett (PC75USB) og har den swiftec 600mcb eller noe sånt. (gidder ikke skrive det rett) Men vet ikke hvor jeg skal plassere pumpa! Lenke til kommentar
Ongabonga Skrevet 11. juni 2004 Del Skrevet 11. juni 2004 Jeg har kjøpt meg lian li kabinett (PC75USB) og har den swiftec 600mcb eller noe sånt. (gidder ikke skrive det rett) Men vet ikke hvor jeg skal plassere pumpa! Hvor som helst... Lenke til kommentar
Andre88no Skrevet 11. juni 2004 Forfatter Del Skrevet 11. juni 2004 takker for svar! Noen som har bilder av hvordan det kan gjøres? Lenke til kommentar
Jackpot Skrevet 11. juni 2004 Del Skrevet 11. juni 2004 Når jeg hadde vannkjøling i mitt chieftec (fulltower) fjernet jeg bare 3,5" brønnene. Her fikk jeg plass til en 2*120 giant radiotor som jeg festet med strips, pumpen og tanken sto i bånn av kabinetett. Nå har jeg et PC75b så her må det nok skjæres litt... Lenke til kommentar
Ongabonga Skrevet 11. juni 2004 Del Skrevet 11. juni 2004 Når jeg hadde vannkjøling i mitt chieftec (fulltower) fjernet jeg bare 3,5" brønnene.Her fikk jeg plass til en 2*120 giant radiotor som jeg festet med strips, pumpen og tanken sto i bånn av kabinetett. Nå har jeg et PC75b så her må det nok skjæres litt... Jeg har chieftec midi-tower. Jeg har det akkurat som du hadde det, funker fin fint... Lenke til kommentar
Margarus Skrevet 2. juli 2004 Del Skrevet 2. juli 2004 jaja greit nokk at man fjerner di 3.5 kassene men det er jo fortsatt di 2 hyllene som 3.5 kassene drev innpå hvordan fjørner du di da ? Lenke til kommentar
8483838383 Skrevet 3. juli 2004 Del Skrevet 3. juli 2004 beste stedet å ha radiatoren i det kabinettet, er fremme i bunnen. Se bilde. Da slipper man å miste cdrom brønner Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå