Goodall Skrevet 10. juni 2004 Del Skrevet 10. juni 2004 (endret) Er det noen som så første "sesong" av den? I dag startet sesong 2, og jeg må si det er det beste konseptet ever for dem som ikke har fått med konseptet, så handler det om den FINE dama som slettes ikke for sin drømmeprins, men derimot helt normale mannfolk. 1.sesong så var det en twist halveis i programmet og det kom inn 3 veltrente mannfolk som man kan trygt kalle DRØMMEMANNEN, da ble fort de andre HELT glemt, de normale ble rett og slett glemt 2. sesong ser ut til å bli noe av det samme gitt, ingen veltrente "digge" drømmeprinser, men helt gjenomsnittlige mannfolk, hint om neste episode er det kommer like mange drømmeprinser og man ser på dama at bare YES jeg er reddet man hører hele tiden at gutter bare går etter utsene og for kvinner så har det ikke størst betydning, dette programmet er et bra bevis på at mennesker går etter utsene, og det er bare sånn vi er, kvinner og menn. noen andre som har sett på dette? hva synes dere om konseptet? dette går på tv-norge torsdager 20:30 ja jeg har blitt hekta på programmet edit3: en liten rettelse Endret 11. juni 2004 av Goodall Lenke til kommentar
sweetness Skrevet 10. juni 2004 Del Skrevet 10. juni 2004 (endret) 3 "veltrente" og ikke 6. Og i og med at 1 "veltrent" røyk hver gang så ble de normale ikke glemt, han ene kom til og med til finalen Endret 10. juni 2004 av dub Lenke til kommentar
Jørgen Sørheim Skrevet 10. juni 2004 Del Skrevet 10. juni 2004 Syns det var helt genialt, jeg. Hadde forventet at hun berten kom til å være sur og grinete resten av serien, men hun tok det overraskende pent. Lenke til kommentar
Dorian Gray Skrevet 10. juni 2004 Del Skrevet 10. juni 2004 Syns det var helt genialt, jeg. Hadde forventet at hun berten kom til å være sur og grinete resten av serien, men hun tok det overraskende pent. Hun hadde jo virket passe "bitch" hvis hun hadde klikket over eller noe.. Hun tenkte sikkert inni seg: jaja, får vel bare droppe han jeg velger i finalen etter showet er ferdig, sånn at jeg virker som et bra menneske foran millioner av mennesker.. eller kanskje hun virkelig var et bra menneske.. who knows? Lenke til kommentar
Goodall Skrevet 11. juni 2004 Forfatter Del Skrevet 11. juni 2004 (endret) 3 "veltrente" og ikke 6. Og i og med at 1 "veltrent" røyk hver gang så ble de normale ikke glemt, han ene kom til og med til finalen ok sorry rettet det nå, men likevel mener jeg nå at de avrage joe folka på en måte ble glemt, da den samme unskyldningen dukket opp hele tiden. Sitat: jeg synes ikke jeg har blitt kjent nok med de nye, derfor må jeg date de. Slik at jeg kan lære å kjenne de bedere. Avrage Joe var jo aldrig på en singel date etter de nye kom t.o.m på finalen så sier hun til han flotte fyren: synes ikke vi har fått datet nok eller blitt godt nok kjent, derfor velger jeg deg. Jeg fikk hakaslepp jeg edit: og når det gjelder at en av dem kom til finalen, har jeg hørt rykter om at hun måtte velge en av hver hele tiden. Dette skal jeg ikke si om er 100% riktig da jeg ikke har giddet og undersøke saken selv, men det kan jo være noe i det var jo nok av twister for å si det sånn Endret 11. juni 2004 av Goodall Lenke til kommentar
diversity Skrevet 11. juni 2004 Del Skrevet 11. juni 2004 ble jævla sur etter finalen på sesong 1.. synes at han "veltrente" var et stort rass..... Hun sa til han "normale" at de ikke var blitt så godt kjent.. Men han hun valgte hadde vært der 3 uker mindre enn han hun sa det til.. (Sorry hvis uforståelig, er litt dårlig å forklare) Lenke til kommentar
Jennifer Skrevet 14. juni 2004 Del Skrevet 14. juni 2004 Litt merkelig at en sånn dame (ses1) valgte han kjekke... Han bodde jo hjemme og var lutfattig.. han "stygge" var jo steinrik... Lenke til kommentar
Jørgen Sørheim Skrevet 14. juni 2004 Del Skrevet 14. juni 2004 Det er det indre som teller, skjønner du. Lenke til kommentar
Dorian Gray Skrevet 14. juni 2004 Del Skrevet 14. juni 2004 Det er det indre som teller, skjønner du. ahahahahhahha*puste*aahhhahahahhahaa takk for den Lenke til kommentar
Goodall Skrevet 17. juni 2004 Forfatter Del Skrevet 17. juni 2004 ja da var nok en episode av sesong2 slutt merkelig hvordan plutselig de mest kilo på kroppen ble borte gitt tenker akkurat som jeg gjorde forrige sesong, hu dama skulle sett filmen Shallow Hal Lenke til kommentar
Sneglen Skrevet 18. juni 2004 Del Skrevet 18. juni 2004 man hører hele tiden at gutter bare går etter utsene og for kvinner så har det ikke størst betydning, dette programmet er et bra bevis på at mennesker går etter utsene, og det er bare sånn vi er, kvinner og menn. Skal 2 kvinner ha samme meninger som resten av kvinnene i verden? Du har et poeng da, mennesker går nok som oftest etter utseende. noen andre som har sett på dette?hva synes dere om konseptet? dette går på tv-norge torsdager 20:30 ja jeg har blitt hekta på programmet Jeg har ikke TVNorge, men skulle likt å se noen episoder for å se hva de holdt på med og hvordan hovedpersonen hadde det Lenke til kommentar
diversity Skrevet 18. juni 2004 Del Skrevet 18. juni 2004 hun damen i hawaii utgaven ser nesten lik ut som hun i den forrige Lenke til kommentar
insider Skrevet 18. juni 2004 Del Skrevet 18. juni 2004 jævli bra det første uttrykket når de møttes første gang Lenke til kommentar
Gjest Slettet+9817234daf Skrevet 21. juni 2004 Del Skrevet 21. juni 2004 jævli bra det første uttrykket når de møttes første gang Alt er redigert og klippet til å få deg til å tro noe annet enn det som egentlig skjer. Veeeldig åpenlyst. Lenke til kommentar
Goodall Skrevet 26. juni 2004 Forfatter Del Skrevet 26. juni 2004 FY F og BL*RETE de nye gutta som kom inn virket ÆSJ jeg blir bare så j*vlig provosert, her kommer det folk med ikke høyest selvtillit og de får bygged den opp, men så i løpet noen sekunder er den lengre nede enn noen gang. Ikke kult og konkurere mot veltrente mennsker som bare ser 100 ganger bedere ut enn deg selv håper hu dama ikke velger en av de bl*rete nye gutta, da kommer jeg til å kaste tv-en ut av vinduet i ren sinne og angre etter på hvorfor ser man på sånne programmer man blir provosert av? SUKK ikke greit og være tv-slave Lenke til kommentar
kaaasen Skrevet 1. juli 2004 Del Skrevet 1. juli 2004 Hehe, jeg merket det selv. Synes egentlig det er et dårlig konsept, og jeg klarer ikke helt å ha noe glede av "underholdningen" av å se hyggelige, normale gutter/menn bli brutt ned på den måten. Flere av de nye karene virket jo direkte kvalme. Greit nok at de ser bra ut, men betyr det noe når de er helt blanke ellers? Håper hu dama velger en av de originale gutta. DET hadde vært underholdning det Lenke til kommentar
Goodall Skrevet 3. juli 2004 Forfatter Del Skrevet 3. juli 2004 (endret) noen som la merke til hvordan siste konkurranse var mellom de nye og avrage joe folka. Tenker da på "skoledagen" 1 IQ test og 2 fysiske tester, og premien var dansing med dama var resultatet forutsigbart eller var det forutsigbart, jeg mener det var jo 100% opplagt at de nye veltrente folka ville vinne 2 av 3 konkuranser, noe som de gjorde. dette stinker værre en gårsdagens bleier Endret 3. juli 2004 av Goodall Lenke til kommentar
SnowDOG_ Skrevet 4. juli 2004 Del Skrevet 4. juli 2004 Den siste episoden er den første eg har sett og eg må si det kokte inni meg. Fanken eg ble forbanna. De fleste av de "pene" som kom var noen idioter men det var 2 "nerder" som også var noen idioter. Det er så opplagt at de sender "pene" menn for å tråkke ned på "nerdene" bare for underholdning. Nei eg tenkte at hvis eg hadde vært med så hadde noen av de "pene" ikke vært så "pene" lengre hvis de kom med noen frekkheter. Lenke til kommentar
eught Skrevet 4. juli 2004 Del Skrevet 4. juli 2004 Dette er en av de bedre reality-seriene jeg har sett. I forrige episode holdt jeg på å le meg ihjel når han ene "supermannen" snakket med hun damen på dansen; hun sa at han så bra ut, og han svarte med å si noe sånt som "Thanks. You know, I spend a lot of time on making myself look good". Sier bare noe om hva slags type det er . Lenke til kommentar
Goodall Skrevet 5. august 2004 Forfatter Del Skrevet 5. august 2004 ja da var det over for denne gangen, og jeg må virkelig si jeg trodde det skulle gå bra for AVRAGE JOE, men neida men dama fikk smake sin egen medesin til slutt synes det var artig jeg at hu ble dumpa hardt og brutalt da hun fortalte om hvem som var eks kjæreste nei det er tydelig at de fleste ikke ser lengre en utsende håper det ikke kommer flere slike serier, alt er jo lagt opp til at de "normale" ikke skal vinne Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå