værdama Skrevet 10. juni 2004 Del Skrevet 10. juni 2004 (endret) Jeg er og en kamerat lager en cs film som dere kanskje har hørt om fra Marti ?? men samma det. når jeg spiller så har jeg 30-50 i ping men så fort kameraten min kommer inn på gamet så begynner pingen og hopp helt opp til 400-1000. vi har prøvd og stille på cl_rate og cl_updaterate og sånn men ingen ting for andrer seg..hva er galt det er sinnsykt irriterende.. Endret 10. juni 2004 av værdama Lenke til kommentar
værdama Skrevet 10. juni 2004 Forfatter Del Skrevet 10. juni 2004 Btw det samma skjer når jeg kommer inn på samma servern som han er på så hopper pingen også opp til 400-1000 i ping..og det starta for noen dager siden. Lenke til kommentar
Nilsen Skrevet 10. juni 2004 Del Skrevet 10. juni 2004 kan ikke hjelpe deg men jeg råder det til å endre topic navnet før denne blir stengt. Lenke til kommentar
værdama Skrevet 8. juni 2011 Forfatter Del Skrevet 8. juni 2011 haaaakke stengt den enda!! vi venter fortsatt på svar her da. laga cs film i 7 år med 1000 ping så blir det vanskelig og få noe dugbart materialet. Lenke til kommentar
Lars Dongeri Oppholdsnes Skrevet 8. juni 2011 Del Skrevet 8. juni 2011 (endret) Er dere på samme LAN, så prøv å endre port i CS for den ene av dere. hlds.exe -game cstrike -port 27016 Endret 8. juni 2011 av la7dfa.com Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå