aeinstein Skrevet 21. juni 2004 Forfatter Del Skrevet 21. juni 2004 Jeg skal måle så fort jeg kommer meg til verkstedet. Jeg tror det er ganske likt det første bildet med mål på. Lenke til kommentar
B4stian Skrevet 21. juni 2004 Del Skrevet 21. juni 2004 Jeg skal måle så fort jeg kommer meg til verkstedet. Jeg tror det er ganske likt det første bildet med mål på. ok, men skrudde du fast hk'et til bunnen av boksen?? Lenke til kommentar
aeinstein Skrevet 22. juni 2004 Forfatter Del Skrevet 22. juni 2004 HK er skrudd med vanlige spacingskruer i bunnen av kabinettet, tror det kommer fram av tidligere bilder . HK passer med en margin på ca en mm på hver side . Hvor mye der er mellom frontplate og bakplate er jeg ikke sikker på. Det har jeg tatt litt på gefühlen. Men det passer . Skal legge ut ei ny tegning med alle vitale mål! Lenke til kommentar
MysticoN Skrevet 23. juni 2004 Del Skrevet 23. juni 2004 Utroolig bra! skulle trodd du var en snekker:) funker fint med home.no her vertfall:) Lenke til kommentar
aeinstein Skrevet 24. juni 2004 Forfatter Del Skrevet 24. juni 2004 datating: målene på kassa er: invendig: 34,2x30,7x12,5 utvendig: 37,6x34,3x16,1 Mål er i millimeter og målene er bare en time gamle... ås de er up to date.. tror ikke at kassa kommer til å dra seg mer enn en millimeter eller noe sånt... Det er ca 1,5 mm på hver side av HK, så det sitter 'tight'. På bildet her har jeg regnet med at veggene er 20mm, men s de egentlig er 18-19mm: MysticoN: Som sagt pappa er byggmester. Jeg har heller ikke hatt problemer med home.no... de hadde kanskje bare problemer akkurat da! Jeg har tidligere i dag lakket det tredje strøket og det ser nydelig ut! Glemte kameraet i verkstedet , men jeg legger ut lakkerte bilder i morra forhåpentligvis! Når den er ferdig med noen stråk til blir det (blå!) LED innsetting! Lenke til kommentar
torgros Skrevet 24. juni 2004 Del Skrevet 24. juni 2004 Kan du bytte host av bilder?Laster inn bildene nå med 1,7KB/s Hvilken linje har du.. Her går det unna som bare d Lenke til kommentar
destroyy Skrevet 24. juni 2004 Del Skrevet 24. juni 2004 (endret) nice kabinett btw, lurer pa hvor mange som har trekabinett som kommer paa tg04 jeg hehe Endret 24. juni 2004 av destroyy Lenke til kommentar
aeinstein Skrevet 24. juni 2004 Forfatter Del Skrevet 24. juni 2004 Det begynner vel virkelig å bli en del som har trekabinett. Vanskelig å sette ett tall men.... kanskje vil skulle ha en poll.... da kan vi se prosentmessing på dette forumet....! Jeg aldri vært på TG og kommer sikkert ikke til å bli med noen gang.... tror jeg... dessverre Lenke til kommentar
Windoge Skrevet 24. juni 2004 Del Skrevet 24. juni 2004 nice kabinett btw, lurer pa hvor mange som har trekabinett som kommer paa tg04 jeg hehe Et mindretall Lenke til kommentar
aeinstein Skrevet 25. juni 2004 Forfatter Del Skrevet 25. juni 2004 Jeg har fått hjem mkameraet mitt, lakket 4 strøket og fått lagt ut bilder. Her kommer det: Først ett bilde av shiningen rett etter 3dje strøket: Så to bilder før fjerde strøket tidligere i dag(ja jeg stod tidlig opp ): Etter dagens arbeid, 4rde strøk ser det hele slik ut (har tatt bildene slik at det blir shine i kassa): Hva syns dere så langt...? Tror det blir ett eller to strøk til.... er ikke helt sikker . Noen som har en anbefaling?? På det andre trekab hadde jeg bare 3 tror jeg.... Så snart det siste laget har tørket skal HW og LEDS inn *glede meg som en unge* Lenke til kommentar
GSM Skrevet 25. juni 2004 Del Skrevet 25. juni 2004 (endret) Det der så veldig bra ut! stå på . Fikk noen gode ideer til mitt eget tre kabbis nå Edit: Vet du hvordan det blir med jording og slikt med trekabinett? har hørt at man må koble alt sammen i jord elns. I et metall kabinett går jorden ut i selve kabinettet slik at alt som blir skrudd fast er i jord. Endret 25. juni 2004 av GSM Lenke til kommentar
Irons Skrevet 25. juni 2004 Del Skrevet 25. juni 2004 fet så jo veldig bra ut!! Litt sånn møbel finish på den, passer rett in ved siden av det gamle tv bordet mitt... Stå på gleder meg til å se mer! Lenke til kommentar
aeinstein Skrevet 25. juni 2004 Forfatter Del Skrevet 25. juni 2004 GSM: For det første TAKK. For det andre: Ikke noe jord. Jeg har ikke jorda verken LEGO- eller trekabinett fra før av heller. Det er en tråd på forumet der de snakket om det... det var mange som ikke hadde jording i stikkkontakten en gang. Og det hadde aldri vært noe galt med... Lenke til kommentar
aeinstein Skrevet 25. juni 2004 Forfatter Del Skrevet 25. juni 2004 the_real_Sp33D: Du postet mens jeg skrev... Takk for tilbakemelding. Jeg liker veldig godt trehvitt... og når jeg skal lage en pc så kan man likegodt lage den stueren Lenke til kommentar
Howard_ Skrevet 25. juni 2004 Del Skrevet 25. juni 2004 (endret) Det kan lønne seg og kle innsiden av kabbinettet med hønsenetting for og jorde dette. Da slipper du problemer med EMS(trur det er det) som forekommer i forbindelse med atombomber o.l(og litt forstyrrelser av andre ting da) Ser kanskje ikke så pent ut, men bedre og være på den sikre siden mener jeg da. Håvard Edit:Meget pent forresten.... Endret 25. juni 2004 av Howard_ Lenke til kommentar
aeinstein Skrevet 25. juni 2004 Forfatter Del Skrevet 25. juni 2004 Jeg trenger ikke noe hønsenetting... tror ikke det er stor fare for atomsprengninger... i det tilfellet er jeg ikke redd for pcen Jording gidder jeg ikke stresse med... Forresten: Takk! Lenke til kommentar
Irons Skrevet 25. juni 2004 Del Skrevet 25. juni 2004 Har _en del_ trevitt jeg også, men går litt bort fra det nå, nytt tvbord(sort med sota glass) sofa osv.. Hadde vært morro å bygge en htpc til det gamle, som skal brukes i tv stua i kjellern, der alt det trevite havner Da er du inspirsjonskilden Lenke til kommentar
aeinstein Skrevet 26. juni 2004 Forfatter Del Skrevet 26. juni 2004 Har _en del_ trevitt jeg også, men går litt bort fra det nå, nytt tvbord(sort med sota glass) sofa osv..Hadde vært morro å bygge en htpc til det gamle, som skal brukes i tv stua i kjellern, der alt det trevite havner Da er du inspirsjonskilden Tusen takk, sånne kommentarer er kjempebra for oss casemoddere! Lenke til kommentar
Ulvestad Skrevet 26. juni 2004 Del Skrevet 26. juni 2004 Utrulig bra, flott, inspirerende, osv. Finner ikkje ord. Lenke til kommentar
destroyy Skrevet 26. juni 2004 Del Skrevet 26. juni 2004 Bare lurer om du kan ta bilder av hvordan du festa hk, eller beskrive det veldig nøye (kanskje du har skrevet det, men jeg så ikke) for jeg lager trekabinett selv, å har problemer med å få festet det Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå