twarr Skrevet 22. juni 2004 Forfatter Del Skrevet 22. juni 2004 Hei du. Jeg kan bare gi det råd fra min egen erfaring. Kjøpte meg et HISx800pro fra netshop og det fikk jeg igår. Satt det i og begynte og klokke det. Jeg kan si at dette kortet er klokkevennlig som fanken. Jeg satt coren på 535 og mem på 570 og kjørte 3dmark. Da fikk jeg scoren 11003. Og jeg veit at jeg kan klokke dette mere så jeg skal fortsette litt senere idag. Har faktisk tenkt også å modde det for jeg anntar at dette kortet kan gjøres om til xt siden dette er den første batchen til europa. Jeg har ikke volt moddet det ennå heller så jeg veit ikke om jeg tørr det akuratt,men xt skal jeg prøve på iallefall. Er det noen andre som leser dette som har kjøpt HIS kortet så gjerne kontakt meg så jeg får høre hvordan det går med dere og modding. Supert Jeg bestilte mitt nå, det siste som var igjen på Netshop Blir nok til at jeg modder dette til XT etterhvert visst det er mulig.. Lenke til kommentar
spetter Skrevet 22. juni 2004 Del Skrevet 22. juni 2004 Twar: Ok.. Beklager sent svar fra meg Jeg syns at det ikke skiller så mye penger på pri og XT IceQ versjonene (bare noen få hundre lapper) . Så det er nok verd å vente på XT versjonen Min mening Lenke til kommentar
spetter Skrevet 22. juni 2004 Del Skrevet 22. juni 2004 Hei du. Jeg kan bare gi det råd fra min egen erfaring. Kjøpte meg et HISx800pro fra netshop og det fikk jeg igår. Satt det i og begynte og klokke det. Jeg kan si at dette kortet er klokkevennlig som fanken. Jeg satt coren på 535 og mem på 570 og kjørte 3dmark. Da fikk jeg scoren 11003. Og jeg veit at jeg kan klokke dette mere så jeg skal fortsette litt senere idag. Har faktisk tenkt også å modde det for jeg anntar at dette kortet kan gjøres om til xt siden dette er den første batchen til europa. Jeg har ikke volt moddet det ennå heller så jeg veit ikke om jeg tørr det akuratt,men xt skal jeg prøve på iallefall. Er det noen andre som leser dette som har kjøpt HIS kortet så gjerne kontakt meg så jeg får høre hvordan det går med dere og modding. Siden pro versjonen av Iceq versjonen er en bra klokker, så lurer jeg på hvordan klokkeegenskapene itl XT versjonen av IceQ er ? Lenke til kommentar
StianGH Skrevet 22. juni 2004 Del Skrevet 22. juni 2004 Er det ingen her som har kjøpt da som vet? vil gjerne ha med HL2 kupong... har hørt noe om webcamera og ryggsekk, hvilken levrandør sender med det? sjekk her: X800, med webcam Lenke til kommentar
twarr Skrevet 22. juni 2004 Forfatter Del Skrevet 22. juni 2004 sjekk her: X800, med webcam Men den er det over 14 dager til den kommer inn... Lenke til kommentar
twarr Skrevet 22. juni 2004 Forfatter Del Skrevet 22. juni 2004 (endret) Twar: Ok.. Beklager sent svar fra meg Jeg syns at det ikke skiller så mye penger på pri og XT IceQ versjonene (bare noen få hundre lapper) . Så det er nok verd å vente på XT versjonen Min mening Men siden jeg har en maskin uten skjermkort, så jeg ikke kan bruke den i det hele tatt, så bare bestilte jeg HIS modellen.... edit: min post nr. 700 Endret 22. juni 2004 av twarr Lenke til kommentar
StianGH Skrevet 22. juni 2004 Del Skrevet 22. juni 2004 ja,ja...uff... jeg har ikke lest gjennom hele posten, men bare for en bitte liten oppsummering: hvilke av disse PRO kortene er best når det gjelder bundle: Hightech Excalibur Radeon X800 Pro 256MB Hightech Excalibur Radeon X800 Pro IceQ Powercolor Radeon X800PRO 256MB DDR3 AGP Sapphire Radeon X800PRO 256MB Vivo og hvilket er best når man ikke tenker på bundle, det betyr ikke at man utelater bundelen! men, om man vil satse dyrt, hvilke av disse XT kortene er best når det gjelder bundle: Asus AX800XT Radeon X800XT 256MB Hightech Excalibur Radeon X800 XT 256MB Hightech Excalibur Radeon X800 XT IceQ og hvilket er best når man ikke tenker på bundle, det betyr ikke at man utelater bundelen! og hva er IceQ?! Powercolor sitt kort har raskeste minne? Sapphire sitt kort vil man kjøpe om man har behov for VIVO? og vær snill og sett opp det råeste kortet, for dem som ikke bryr seg om penger... Lenke til kommentar
spetter Skrevet 22. juni 2004 Del Skrevet 22. juni 2004 (endret) Flere kort har VIVO funksjon. IceQ er en "ekstrem?" berdre kjøler på skjemkortet som klarer å kjøle gpu 11 grader mer i forhold til orginal ati vifte.. IceQ har også kjøllinga festet til minnet.. Det asus x800xt kortet har jeg hørt ikke har kjøllinga festet til minnet edit: added more text Endret 22. juni 2004 av spetter Lenke til kommentar
Shader Skrevet 22. juni 2004 Del Skrevet 22. juni 2004 sjekk her: X800, med webcam Det Webcamet er sikkert ikke noe bra... Det står jo ikke engang hvilket merke det er. Lenke til kommentar
kirjogra Skrevet 22. juni 2004 Del Skrevet 22. juni 2004 her er et bilde av asus Webcam ( 300K pixels . er det bra http://uk.asus.com/products/vga/ax800xt/overview.htm Lenke til kommentar
Shader Skrevet 22. juni 2004 Del Skrevet 22. juni 2004 her er et bilde av asus Webcam ( 300K pixels . er det brahttp://uk.asus.com/products/vga/ax800xt/overview.htm Tviler på at det duger... Ville ikke kjøpt Asus kortet bare fordi det følger med webcam... Lenke til kommentar
MuD Skrevet 22. juni 2004 Del Skrevet 22. juni 2004 Det asus x800xt kortet har jeg hørt ikke har kjøllinga festet til minnet edit: added more text det har det... asus har lagd sin egen kjøler til X800XT som dekker både GPU og Minne... Lenke til kommentar
spetter Skrevet 23. juni 2004 Del Skrevet 23. juni 2004 Det asus x800xt kortet har jeg hørt ikke har kjøllinga festet til minnet edit: added more text det har det... asus har lagd sin egen kjøler til X800XT som dekker både GPU og Minne... Ok.. Det jeg har hørt, er at kjøller dekker ja, men at det ikke er kontakt mellom minnet og kjøler. Dvs, at det er noe sprik "tomrom" mellom kjøler og ram.. MEn, jeg kan ta feil Lenke til kommentar
josteinsen Skrevet 23. juni 2004 Del Skrevet 23. juni 2004 hva i helv### skal man med ryggsekk ?hva blir det neste,får med joggebukser slik man slipper og kjøpe selv. hva bruker dere ryggsekkene til ? bære grafikkortet når dere skal på lan ps:beklager,men synes ati bundle er helt forkastelig. noe bra spill er jo ok,men ryggsekk trenger man vel neppe når man skal teste kortet sitt.. Det er det som kalles reklame det skjønner du. De vil gjerne at du skal gå rundt som ett levende reklameskilt for Power Colour eller hvilket merke det nå var. Dessuten er det sikkert mange nerder som synes det er kjempetøfft med klær og stæsj med datanavn på Resten av oss klarer oss fint uten slikt juggel. Lenke til kommentar
sindre313 Skrevet 23. juni 2004 Del Skrevet 23. juni 2004 (endret) Offtopic: Jeg har sendt inn mitt PowerColor 9800 Pro for andre gang til techline.no... Ser at de har sluttet å selge 9800 Pro kort bortsett fra 128bit versjonen til Sapphire, som jeg IKKE skal ha... Håper på å få eit X800 Pro tilbake, hvor store er sjansene for det egentlig? Endret 23. juni 2004 av sindre313 Lenke til kommentar
MuD Skrevet 23. juni 2004 Del Skrevet 23. juni 2004 Offtopic: Jeg har sendt inn mitt PowerColor 9800 Pro for andre gang til techline.no...Ser at de har sluttet å selge 9800 Pro kort bortsett fra 128bit versjonen til Sapphire, som jeg IKKE skal ha... Håper på å få eit X800 Pro tilbake, hvor store er sjansene for det egentlig? du kan få det hvis du betaler eit mellomlegg... også må du sende mail eller ringe til Techline.no og spør dei.... Lenke til kommentar
Stigma Skrevet 23. juni 2004 Del Skrevet 23. juni 2004 (endret) Heh... tror heller han spekulerer i å få seg et x800 kort "gratis" i bytte. Ihvertfall var det det intrykket jeg satt igjen med etter å ha lest posten. Passelig uetisk IMO. -Stigma Endret 23. juni 2004 av Stigma Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå