Kasp Skrevet 11. juni 2004 Del Skrevet 11. juni 2004 Fikk også mitt Sapphire X800PRO i går. Fikk med Tomb Raider og CS:CZ... Ingen HL2 kupong. Det kule var at jeg fra før av har hatt et defekt Powercolor X800PRO, også trengte jeg ikke å sende tilbake noe av bundlen, så nå har jeg en fin fin sekk, masse kabler og Hitman Lenke til kommentar
jossy Skrevet 11. juni 2004 Del Skrevet 11. juni 2004 Søren, jeg som hadde gleda meg til å få HL2 kupong.... Lenke til kommentar
twarr Skrevet 11. juni 2004 Forfatter Del Skrevet 11. juni 2004 Sapphire VIVO verisjonen er bestilt nå (den hadde de på lager på pcutstyr.no) - blir sendt på mandag... håper jeg blir fornøyd Lenke til kommentar
ttt Skrevet 11. juni 2004 Del Skrevet 11. juni 2004 (endret) trur du blir fornøyd uansett kva kort du hadde valgt. det er vel ikkje store forskjellenen på korta, det er vel helst bundelen som er forkskellig. Endret 11. juni 2004 av ttt Lenke til kommentar
Merlin Skrevet 11. juni 2004 Del Skrevet 11. juni 2004 Fikk også mitt Sapphire X800PRO i går.Fikk med Tomb Raider og CS:CZ... Ingen HL2 kupong. Det kule var at jeg fra før av har hatt et defekt Powercolor X800PRO, også trengte jeg ikke å sende tilbake noe av bundlen, så nå har jeg en fin fin sekk, masse kabler og Hitman Hadde du venta litt lenger på Sapphires nye bundle hadde du fått Splinter Cell Pandorra Tomorrow, og Prince of Persia Sands of Time. Lenke til kommentar
twarr Skrevet 21. juni 2004 Forfatter Del Skrevet 21. juni 2004 Pcutstyr greide å selge ut mitt sitt til en annen, selv om jeg bestilte over tlf. og de skulle ha 10 stk inne... Derfor må jeg bestille en annen type, hva med MSI sitt? Lenke til kommentar
Ducky Skrevet 21. juni 2004 Del Skrevet 21. juni 2004 sapphire X800pro vivo har raskere minne enn resten Lenke til kommentar
Shader Skrevet 21. juni 2004 Del Skrevet 21. juni 2004 sapphire X800pro vivo har raskere minne enn resten Raskere enn PowerColor X800PRO VIVO også? Lenke til kommentar
MuD Skrevet 21. juni 2004 Del Skrevet 21. juni 2004 Er det ingen her som har kjøpt da som vet? vil gjerne ha med HL2 kupong... har hørt noe om webcamera og ryggsekk, hvilken levrandør sender med det? det er bare Asus som har så rå bundle... og det er skikkelig kvalitet Lenke til kommentar
kirjogra Skrevet 21. juni 2004 Del Skrevet 21. juni 2004 hva med denne. http://www.netshop.no/aspx/prdinfo.aspx?plid=2785 Lenke til kommentar
spetter Skrevet 21. juni 2004 Del Skrevet 21. juni 2004 (endret) hva med denne. http://www.netshop.no/aspx/prdinfo.aspx?plid=2785 Hightech Excalibur Radeon X800 XT IceQ (pe) har jeg ventet på endelig så har dem iallefall satt den opp på webshopen.. er bra at dette kortet er BB ati og god kjøling på minnet (kun iceq) Edit: er klar over det du linker til er pro kort Endret 21. juni 2004 av spetter Lenke til kommentar
twarr Skrevet 21. juni 2004 Forfatter Del Skrevet 21. juni 2004 Jeg vil jo helst kjøpe med en gang, bestille i kveld, da jeg har ventet VELDIG lenge på å få i gang maskinen min... Vil bestille den med best bundle, men det som er viktigest er bra pris og at det er inne på lager.. Lenke til kommentar
kirjogra Skrevet 21. juni 2004 Del Skrevet 21. juni 2004 ja den jeg linker til er inne. Lenke til kommentar
Zero dud Skrevet 21. juni 2004 Del Skrevet 21. juni 2004 det er MSI sitt X800Pro som har seriøst best bundle da? powercolor ligger altid et hakk foran resten av X800Pro kortene på tester værtfall. Lenke til kommentar
Zero dud Skrevet 21. juni 2004 Del Skrevet 21. juni 2004 fikk du me CZ også me Sapphire sinn bundle altså ! den helt vanlige X800Pro en eller vivo ? men,men noen av dere som har 64 bits oppsett osv Lenke til kommentar
twarr Skrevet 21. juni 2004 Forfatter Del Skrevet 21. juni 2004 fikk du me CZ også me Sapphire sinn bundle altså ! den helt vanlige X800Pro en eller vivo ? men,men noen av dere som har 64 bits oppsett osv Jeg har 64-bits oppsett... Forresten, CS: CZ er ikke så viktig, jeg har allerede kjøpt det spillet Lenke til kommentar
twarr Skrevet 21. juni 2004 Forfatter Del Skrevet 21. juni 2004 Hightech Excalibur Radeon X800 XT IceQ (pe) har jeg ventet på endelig så har dem iallefall satt den opp på webshopen.. er bra at dette kortet er BB ati og god kjøling på minnet (kun iceq) Edit: er klar over det du linker til er pro kort Er dette verdt å vente på? Er bare snakk om 3 dager da, såpass lenge kan jeg vente visst det er verdt det! Så ut til å ha en utrolig fet kjøle-løsning da Lenke til kommentar
Simkin Skrevet 22. juni 2004 Del Skrevet 22. juni 2004 synes prisen stiger på Sapphire 800pro kortet jeg, kostet i går 3395, nå står det 3495..(komplett) vel, 100kr er jo ikkeno.. men.. Lenke til kommentar
Asus Radeon 9800XT Skrevet 22. juni 2004 Del Skrevet 22. juni 2004 Hva betyr bundelen?? Er det ikke ytelsen fra kortet folk ønsker. Det gjør hvertfall jeg. Bundlene ser jeg bare på som en liten koslig ting i tillegg, laaaangt fra noe must. Betaler ikke 800kr,- mer for og få HL2 kuppong! Lenke til kommentar
vammaveien Skrevet 22. juni 2004 Del Skrevet 22. juni 2004 Hei du. Jeg kan bare gi det råd fra min egen erfaring. Kjøpte meg et HISx800pro fra netshop og det fikk jeg igår. Satt det i og begynte og klokke det. Jeg kan si at dette kortet er klokkevennlig som fanken. Jeg satt coren på 535 og mem på 570 og kjørte 3dmark. Da fikk jeg scoren 11003. Og jeg veit at jeg kan klokke dette mere så jeg skal fortsette litt senere idag. Har faktisk tenkt også å modde det for jeg anntar at dette kortet kan gjøres om til xt siden dette er den første batchen til europa. Jeg har ikke volt moddet det ennå heller så jeg veit ikke om jeg tørr det akuratt,men xt skal jeg prøve på iallefall. Er det noen andre som leser dette som har kjøpt HIS kortet så gjerne kontakt meg så jeg får høre hvordan det går med dere og modding. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå