twarr Skrevet 10. juni 2004 Del Skrevet 10. juni 2004 heisann, Har noen penger liggende som bare brenner i lommen, så da tenkte jeg å kjøpe X800... spørsmålet mitt er, hvilket? Det er jo forskjellig bundle og sånnt på disse, så hvilket burde jeg kjøpe? Lenke til kommentar
Stigma Skrevet 10. juni 2004 Del Skrevet 10. juni 2004 Tror han heller mener hvilken produsent. Det spørs om du vil ha noe god bundle eller ikke. Dette er jo bare å sjekke på de akuelle produsentenes sider. Personlig hadde jeg bare gått for det billigste kortet, da hardwaren er det samme på alle (unntagen vifteløsning på noen). Den eneste bundelen jeg hadde brydd meg om er HL2-kupong, but thats just me... Vil du ha pro eller XT? -Stigma Lenke til kommentar
spetter Skrevet 10. juni 2004 Del Skrevet 10. juni 2004 (endret) Lurer på det samme selv hvilket merke av x800XT PE versjon jeg skal kanskje eventuelt kjøpe eller ikke selv Edit: programvare bundelen teller ingenting.. Bør iallefall ha god kjøling, gode brikker på kortet osv.. Endret 10. juni 2004 av spetter Lenke til kommentar
SpaKonG Skrevet 10. juni 2004 Del Skrevet 10. juni 2004 Lurer på det samme selv hvilket merke av x800XT PE versjon jeg skal kanskje eventuelt kjøpe eller ikke selv Edit: programvare bundelen teller ingenting.. Bør iallefall ha god kjøling, gode brikker på kortet osv.. og her sitter jeg å lurer på om jeg noen gang får råd til et sånt kort Lenke til kommentar
twarr Skrevet 10. juni 2004 Forfatter Del Skrevet 10. juni 2004 X800PRO ligger på 3500-4000 og X800XT ligger på 5000 ? I så fall velger jeg X800PRO... hvilke kort har sånn stor bundle, og er det stor prisforskjell? Lenke til kommentar
Carnifex Skrevet 10. juni 2004 Del Skrevet 10. juni 2004 Det er ikke lett å si. Sikkert best å se på produsentenes side. Jeg hørte rykter om at Sapphire sin x800 Pro hadde HL2 kupong men er ikke sikker Lenke til kommentar
spetter Skrevet 10. juni 2004 Del Skrevet 10. juni 2004 (endret) Lurer på når netshop får inn Hightech Excalibur Radeon x800XT PE Pro IceQ II ? (fortsatt på drømmestadiet, kanskje august/september, tror kanskje juli blir for tidlig, kanskje hvis det blir no på mej då) Endret 10. juni 2004 av spetter Lenke til kommentar
twarr Skrevet 10. juni 2004 Forfatter Del Skrevet 10. juni 2004 Er det ingen her som har kjøpt da som vet? vil gjerne ha med HL2 kupong... har hørt noe om webcamera og ryggsekk, hvilken levrandør sender med det? Lenke til kommentar
Føss Skrevet 10. juni 2004 Del Skrevet 10. juni 2004 (endret) Er det ingen her som har kjøpt da som vet? vil gjerne ha med HL2 kupong... har hørt noe om webcamera og ryggsekk, hvilken levrandør sender med det? det er sapphrie som har/har hat hl2 kupong, powercolor ga ryggsekk som var ganske spesiell og begrenset antall, webcam vet jeg ikke!! Endret 10. juni 2004 av 3D-player Lenke til kommentar
Mio Skrevet 10. juni 2004 Del Skrevet 10. juni 2004 kunne godt tenkt meg HL2 kuppong jeg oxo, men hvilke produsenter sender med det? får søke litt i google og finne det ut Lenke til kommentar
Bluesix Skrevet 10. juni 2004 Del Skrevet 10. juni 2004 Etter som jeg har forstått så har Sapphire X800 pro's nye bundle "Prince of Persia Sands of Time" og "Splinter Cell Pandora Tommorow" Lenke til kommentar
Føss Skrevet 10. juni 2004 Del Skrevet 10. juni 2004 Etter som jeg har forstått så har Sapphire X800 pro's nye bundle "Prince of Persia Sands of Time" og "Splinter Cell Pandora Tommorow" ok... men jeg sa har/har hat!! Lenke til kommentar
Mr.SS Skrevet 10. juni 2004 Del Skrevet 10. juni 2004 Å herregud, Mio sa: kunne godt tenkt meg HL2 kuppong jeg oxo, men hvilke produsenter sender med det? får søke litt i google og finne det ut. Er ikke det blitt sagt 13240923334 ganger før? tenkt litt a mann :o Lenke til kommentar
Carnifex Skrevet 10. juni 2004 Del Skrevet 10. juni 2004 Jeg fikk faktisk HL2 kupong med 9600XT kortet mitt. Om det kortet i det hele tatt duger til dette spiller aner jeg ikke.. Ellers tror jeg faktisk det kun er Sapphire kortet som kommer med HL2 og i såfall er kjøpet på 3395 eller så enda bedre. Tror ikke jeg hadde vært i tvil om hvilket kort jeg skulle ha kjøpt i allefall.. Lenke til kommentar
Raijin Skrevet 10. juni 2004 Del Skrevet 10. juni 2004 Er det ingen her som har kjøpt da som vet? vil gjerne ha med HL2 kupong... har hørt noe om webcamera og ryggsekk, hvilken levrandør sender med det? PC gir ryggsekk, Asus gir Webcam, Sapphire tror jeg gir HL2 kupong... Er ikke sikker. Trodde at det fulgte med alle X800 kortene jeg... Lenke til kommentar
Raijin Skrevet 10. juni 2004 Del Skrevet 10. juni 2004 Carnifex: Fikk også hl2 kupong med 9600XT! Lenke til kommentar
Traxco Skrevet 10. juni 2004 Del Skrevet 10. juni 2004 (endret) Er det ingen her som har kjøpt da som vet? vil gjerne ha med HL2 kupong... har hørt noe om webcamera og ryggsekk, hvilken levrandør sender med det? hva i helv### skal man med ryggsekk ? hva blir det neste,får med joggebukser slik man slipper og kjøpe selv. hva bruker dere ryggsekkene til ? bære grafikkortet når dere skal på lan ps:beklager,men synes ati bundle er helt forkastelig. noe bra spill er jo ok,men ryggsekk trenger man vel neppe når man skal teste kortet sitt.. Endret 10. juni 2004 av Traxco Lenke til kommentar
king_pedersen Skrevet 11. juni 2004 Del Skrevet 11. juni 2004 det er jo ikke ati som bestemmer den, det er jo de forskjellige produsentene da vett du! Lenke til kommentar
z00l Skrevet 11. juni 2004 Del Skrevet 11. juni 2004 Fikk mitt X800Pro kort fra sapphire i går. Helt ok bundle. Ingen HL2 kupong Lite vits å få skjermkortet nå, så lenge ikke hovedkortet mitt kommer før til uke -z00l- Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå