Gå til innhold

Kjøpe X800 - hvilket?

twarr

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Tror han heller mener hvilken produsent.

Det spørs om du vil ha noe god bundle eller ikke. Dette er jo bare å sjekke på de akuelle produsentenes sider. Personlig hadde jeg bare gått for det billigste kortet, da hardwaren er det samme på alle (unntagen vifteløsning på noen).

Den eneste bundelen jeg hadde brydd meg om er HL2-kupong, but thats just me...

Vil du ha pro eller XT?

-Stigma

Lenke til kommentar

Lurer på det samme selv hvilket merke av x800XT PE versjon jeg skal kanskje eventuelt kjøpe eller ikke selv

Edit: programvare bundelen teller ingenting..

Bør iallefall ha god kjøling, gode brikker på kortet osv..

Endret av spetter
Lenke til kommentar
Lurer på det samme selv hvilket merke av x800XT PE versjon jeg skal kanskje eventuelt kjøpe eller ikke selv

Edit: programvare bundelen teller ingenting..

Bør iallefall ha god kjøling, gode brikker på kortet osv..

og her sitter jeg å lurer på om jeg noen gang får råd til et sånt kort :laugh:

Lenke til kommentar

:)

Lurer på når netshop får inn

Hightech Excalibur Radeon x800XT PE Pro IceQ II ?

(fortsatt på drømmestadiet, kanskje august/september, tror kanskje juli blir for tidlig, kanskje hvis det blir no på mej då)

Endret av spetter
Lenke til kommentar
Er det ingen her som har kjøpt da som vet? vil gjerne ha med HL2 kupong... har hørt noe om webcamera og ryggsekk, hvilken levrandør sender med det?

det er sapphrie som har/har hat hl2 kupong, powercolor ga ryggsekk som var ganske spesiell og begrenset antall, webcam vet jeg ikke!!

Endret av 3D-player
Lenke til kommentar

Jeg fikk faktisk HL2 kupong med 9600XT kortet mitt. Om det kortet i det hele tatt duger til dette spiller aner jeg ikke.. :dontgetit:

Ellers tror jeg faktisk det kun er Sapphire kortet som kommer med HL2 og i såfall er kjøpet på 3395 eller så enda bedre. Tror ikke jeg hadde vært i tvil om hvilket kort jeg skulle ha kjøpt i allefall..

Lenke til kommentar
Er det ingen her som har kjøpt da som vet? vil gjerne ha med HL2 kupong... har hørt noe om webcamera og ryggsekk, hvilken levrandør sender med det?

PC gir ryggsekk, Asus gir Webcam, Sapphire tror jeg gir HL2 kupong... Er ikke sikker. Trodde at det fulgte med alle X800 kortene jeg... :hmm:

Lenke til kommentar

hva i helv### skal man med ryggsekk ?

hva blir det neste,får med joggebukser slik man slipper og

kjøpe selv. :laugh:

hva bruker dere ryggsekkene til ?

bære grafikkortet når dere skal på lan ;)

ps:beklager,men synes ati bundle er helt forkastelig.

noe bra spill er jo ok,men ryggsekk trenger man vel

neppe når man skal teste kortet sitt..

Endret av Traxco
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...