Tafsen Skrevet 28. juli 2004 Del Skrevet 28. juli 2004 Oki, men eg går for en x-trainer men skull gjerne likt å visst om en plass som selger både mp3-spilleren og fjernkontrollen, og det litt fort Lenke til kommentar
UUnreal Skrevet 28. juli 2004 Del Skrevet 28. juli 2004 (endret) http://www.mpx.no/aspx/prdinfo.aspx?plid=24345 De har 1 igjen!. Så vær rask http://www.mpx.no/aspx/prdinfo.aspx?plid=35542 Radioen har du her. Får håpe du blir fornøyd med kjøpet Åssen fant du ikke dette på mpx??? ps. når du får den så må du oppdatere til siste firmware versjon så du kan få brukt radio og opptaker. Firmware finner du her. Endret 28. juli 2004 av UUnreal Lenke til kommentar
Tafsen Skrevet 28. juli 2004 Del Skrevet 28. juli 2004 (endret) Hmm, gikk på tilbehør til mp3 spiller. Fant det ikke Men takk skal du ha Edit: Den er nå bestilt *gnisegihenda* Må si eg gleder meg. Ser fram til litt meir musikkrike morninger på sykkelen Endret 28. juli 2004 av rEaliTY Lenke til kommentar
ElEktrolux Skrevet 28. juli 2004 Del Skrevet 28. juli 2004 iPod synes jeg er de beste, ikke på grunn av størrelsen på harddiskplass men pga at man kan lmye lettere finne sangene som man har lagt inn men det eneste som plager meg me dem er at de er så store Lenke til kommentar
UUnreal Skrevet 29. juli 2004 Del Skrevet 29. juli 2004 Hmm, gikk på tilbehør til mp3 spiller. Fant det ikke Men takk skal du ha Edit: Den er nå bestilt *gnisegihenda* Må si eg gleder meg. Ser fram til litt meir musikkrike morninger på sykkelen Her har du tilbehøret. Bare å søke på creative så kommer det opp. Flere igjen der. Lenke til kommentar
Tafsen Skrevet 29. juli 2004 Del Skrevet 29. juli 2004 Fant den etter den første linken du gav meg =P men før du sa det rekna eg med at den låg under tilbehør og ikkje mp3-spillere thx anyway Lenke til kommentar
Tafsen Skrevet 30. juli 2004 Del Skrevet 30. juli 2004 (endret) ... Endret 30. juli 2004 av rEaliTY Lenke til kommentar
UUnreal Skrevet 6. august 2004 Del Skrevet 6. august 2004 ReAlity har du fått den i posten nå? er den som forventet? Lenke til kommentar
Tafsen Skrevet 7. august 2004 Del Skrevet 7. august 2004 Fikk den i posten for ei uke sida tok bare 2 dager. Første som skjedde var at eg peise den i fjellveggen under en spurt men den funka like fint bare et lite hakk i beskyttelse plasten Meget solid Savner en funksjon der eg kan stille f.eks til å vise kor som er igjen av sangen, eller hele disken. OG sida dei satser så hardt mot trening synst eg det bør være med ei stoppeklokke Lenke til kommentar
UUnreal Skrevet 7. august 2004 Del Skrevet 7. august 2004 Fikk den i posten for ei uke sida tok bare 2 dager. Første som skjedde var at eg peise den i fjellveggen under en spurt men den funka like fint bare et lite hakk i beskyttelse plasten Meget solid Savner en funksjon der eg kan stille f.eks til å vise kor som er igjen av sangen, eller hele disken. OG sida dei satser så hardt mot trening synst eg det bør være med ei stoppeklokke radioen da? enig der, tåler sinnsykt masse Lenke til kommentar
Tafsen Skrevet 7. august 2004 Del Skrevet 7. august 2004 Radion virket helt ok. Helt grei signal... Lenke til kommentar
GulliveR Skrevet 11. august 2004 Del Skrevet 11. august 2004 Hviss prisen hvirkelig ikke betyr noe kan jo denne vere noe Har ifp 390t selv, og anbefaler den på det sterkeste. Desverre har den "bare" 24t spilletid de andre har 40t. Lenke til kommentar
UUnreal Skrevet 11. august 2004 Del Skrevet 11. august 2004 (endret) Hviss prisen hvirkelig ikke betyr noe kan jo denne vere noe Har ifp 390t selv, og anbefaler den på det sterkeste. Desverre har den "bare" 24t spilletid de andre har 40t. Bare synd han har kjøpt muvo 2 . Vær litt tidligere ute neste gang. Endret 11. august 2004 av UUnreal Lenke til kommentar
steffenherstad Skrevet 21. august 2004 Forfatter Del Skrevet 21. august 2004 er no jævli nøgd med muvo2en min .tåler en del pes den!men måtte kjøpe meg koss sportapro headsett!andre gode alternativ til headsett?helt konge med musikk på jogge og sykkel turer Lenke til kommentar
UUnreal Skrevet 21. august 2004 Del Skrevet 21. august 2004 er no jævli nøgd med muvo2en min .tåler en del pes den!men måtte kjøpe meg koss sportapro headsett!andre gode alternativ til headsett?helt konge med musikk på jogge og sykkel turer Har du også 512 mb? Lenke til kommentar
kdog Skrevet 22. august 2004 Del Skrevet 22. august 2004 Når vi er inne på jogging og sykling: Noen som har erfaring om hvilket headset som egner seg best til slikt? Jeg har JOS's orginale headset, og det blafrer forferdelig i vinden. finnes det headset som ikke bråker med litt motvind? hva med the plug? Lenke til kommentar
kdog Skrevet 23. august 2004 Del Skrevet 23. august 2004 Når vi er inne på jogging og sykling: Noen som har erfaring om hvilket headset som egner seg best til slikt? Jeg har JOS's orginale headset, og det blafrer forferdelig i vinden. finnes det headset som ikke bråker med litt motvind? hva med the plug? ingen? må jeg virkelig ty til søk-funksjonen, eller kanskje lage ny tråd? Lenke til kommentar
UUnreal Skrevet 24. august 2004 Del Skrevet 24. august 2004 Bør gå for plugger eller spille høyt... Er usikker på merke på plugger, har ikke så mye erfaringer der. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå