steffenherstad Skrevet 10. juni 2004 Del Skrevet 10. juni 2004 (endret) må ha mp3 spiller,men aner ikke hva jeg skal kjøpe..trener mye og trenger musikk til slitet krav: -flashminne -liten og lett -tåle masse sveitte og anna drit -min 256mb,helst over 500 -bra feste system -god lyd -kjapp overføring -pris uintressant har vudert nike sin psa256max,creative muvo2 x-trainer og creative rhomba 256MB.noen meninger om dette i det langstrakte land? Endret 11. juni 2004 av steffenherstad Lenke til kommentar
Zeph Skrevet 10. juni 2004 Del Skrevet 10. juni 2004 Harddiskbasert eller Flashbasert? Lenke til kommentar
Coffie=JavaCode Skrevet 10. juni 2004 Del Skrevet 10. juni 2004 Har bumpet iPoden min MYE og den lever forsatt, den har utalje ganger falt med trappen. Lenke til kommentar
Antihero Skrevet 10. juni 2004 Del Skrevet 10. juni 2004 iRivers flashspillere tåler en trøkk eller 30 Lenke til kommentar
Blåbær Skrevet 10. juni 2004 Del Skrevet 10. juni 2004 minnebaserte mp3 spillere tåler nok noe mer enn hardisk baserte mp3 spillere, pga løse deler. men tror det her er feilpostet uansett Lenke til kommentar
Bronseku Skrevet 12. juni 2004 Del Skrevet 12. juni 2004 Jeg kjøpte min Creative Muvo2 - X-Trainer spesifikt til trening. Jeg må si at den er helt genial. Kan vært lurt å koste på seg fjernkontrollen (Ekstrautstyr). Jeg kjøpte min hos MPX. brukererfaring av denne spilleren. Lenke til kommentar
furiouseagle Skrevet 30. juni 2004 Del Skrevet 30. juni 2004 Jeg er også ute etter en spiller til trening, men jeg ønsker meg på samme tid en spiler med stor plass. Så jeg kommer oppi et lite problem der, men er det virkelig så farlig å bruke feks. en ipod eller creative zen til å ha med seg på joggetur? Vil man oppleve de store problemene? Vil de bli ødelagte? Jeg har enno ikke bestillt, men er like rundt hjørne... Lenke til kommentar
BA1 Skrevet 1. juli 2004 Del Skrevet 1. juli 2004 Hei. Fekk akkurat min iRiver iHP-120 i dag. Den er basert på ein 20GB harddisk. I bruksanvisninga står det: "Avoid dropping or impacting the player. The player is designed to operate while walking or running, but dropping or excessivelt impacting the player may cause damage" Har hørt at det er særleg i oppstartsfasen at HD spelarane er sårbare. Kor mykje trening dei tåler ellers er vanskeleg å sei. OT: iHP120 er forresten ein kanon spelar. Eg fekk den for 2300 kr totalt heim i postboksen frå USA. Lenke til kommentar
UUnreal Skrevet 1. juli 2004 Del Skrevet 1. juli 2004 må ha mp3 spiller,men aner ikke hva jeg skal kjøpe..trener mye og trenger musikk til slitetkrav: -flashminne -liten og lett -tåle masse sveitte og anna drit -min 256mb,helst over 500 -bra feste system -god lyd -kjapp overføring -pris uintressant har vudert nike sin psa256max,creative muvo2 x-trainer og creative rhomba 256MB.noen meninger om dette i det langstrakte land? Muvo X trainer er bra! 512 mb. Den har jeg bare gode erfaringer med Lenke til kommentar
Tafsen Skrevet 1. juli 2004 Del Skrevet 1. juli 2004 Denne radion, er ikkje den heilt ny, og kjem ikkje den i andre butikker etterkvart? Lenke til kommentar
UUnreal Skrevet 1. juli 2004 Del Skrevet 1. juli 2004 Den selges på mpx og komplett blandt annet. Lenke til kommentar
Tafsen Skrevet 1. juli 2004 Del Skrevet 1. juli 2004 Irriterande at komplett ikke har x trainer :S Blir ikke den fjern kontrollen utrolig i veien når du er ute å jogger? blir vel vitsen med å feste den på armen nesten vekk... Lenke til kommentar
UUnreal Skrevet 2. juli 2004 Del Skrevet 2. juli 2004 (endret) Irriterande at komplett ikke har x trainer :S Blir ikke den fjern kontrollen utrolig i veien når du er ute å jogger? blir vel vitsen med å feste den på armen nesten vekk... Jeg bare sykler og går med den, men har 100 sanger på spiller så ser ikke behov for å bruke radioen med det første. Men det er clip til å feste radio i tskjorte og sånt på den. Ulempen er at ledningen kanskje kan bli litt lang. Endret 2. juli 2004 av UUnreal Lenke til kommentar
IceCone Skrevet 2. juli 2004 Del Skrevet 2. juli 2004 Jeg har kjøpt meg mp3 spiller som jeg kun bruker til treningsformål: Valget falt på denne spilleren og dette headsettet. Totalt betalte jeg ca. 1300,- for begge deler. NYDELIG lyd og enkelt å bære med seg. Kjempefornøyd! Lenke til kommentar
Tafsen Skrevet 28. juli 2004 Del Skrevet 28. juli 2004 Kor lang batteri tid har x-trainer? Lenke til kommentar
UUnreal Skrevet 28. juli 2004 Del Skrevet 28. juli 2004 * Oppladbart litium-ion-batteri gir opptil 16 timers kontinuerlig avspilling. Står på sidene dems, men jeg trenger ikke lade ofte si det sånn. Det oppladbare batteriet kan også byttes ut også. Lenke til kommentar
Tafsen Skrevet 28. juli 2004 Del Skrevet 28. juli 2004 16t? =\ IRiver sine nye spillere har 40t!! Og dei gamle har vel 20? Er det ikkje meir for pengane på ein sånn? Lenke til kommentar
Tafsen Skrevet 28. juli 2004 Del Skrevet 28. juli 2004 En plass der eg kan bestille både Muvo x-trainer og fjernkontrollen, fant den ikkje på MPX Lenke til kommentar
UUnreal Skrevet 28. juli 2004 Del Skrevet 28. juli 2004 16t? =\ IRiver sine nye spillere har 40t!!Og dei gamle har vel 20? Er det ikkje meir for pengane på ein sånn? Vet ikke.. kjenner ikke så mye til iriver Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå