Gå til innhold

mp3 spiller til trening

Anbefalte innlegg

må ha mp3 spiller,men aner ikke hva jeg skal kjøpe..trener mye og trenger musikk til slitet

krav:

-flashminne

-liten og lett

-tåle masse sveitte og anna drit

-min 256mb,helst over 500

-bra feste system

-god lyd

-kjapp overføring

-pris uintressant

har vudert nike sin psa256max,creative muvo2 x-trainer og creative rhomba 256MB.noen meninger om dette i det langstrakte land?

Endret av steffenherstad
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
  • 3 uker senere...

Jeg er også ute etter en spiller til trening, men jeg ønsker meg på samme tid en spiler med stor plass. Så jeg kommer oppi et lite problem der, men er det virkelig så farlig å bruke feks. en ipod eller creative zen til å ha med seg på joggetur? Vil man oppleve de store problemene? Vil de bli ødelagte?

Jeg har enno ikke bestillt, men er like rundt hjørne...

Lenke til kommentar

Hei.

Fekk akkurat min iRiver iHP-120 i dag. Den er basert på ein 20GB harddisk.

I bruksanvisninga står det:

"Avoid dropping or impacting the player. The player is designed to operate while walking or running, but dropping or excessivelt impacting the player may cause damage"

Har hørt at det er særleg i oppstartsfasen at HD spelarane er sårbare. Kor mykje trening dei tåler ellers er vanskeleg å sei.

OT:

iHP120 er forresten ein kanon spelar. Eg fekk den for 2300 kr totalt heim i postboksen frå USA.

Lenke til kommentar
må ha mp3 spiller,men aner ikke hva jeg skal kjøpe..trener mye og trenger musikk til slitet

krav:

-flashminne

-liten og lett

-tåle masse sveitte og anna drit

-min 256mb,helst over 500

-bra feste system

-god lyd

-kjapp overføring

-pris uintressant

har vudert nike sin psa256max,creative muvo2 x-trainer og creative rhomba 256MB.noen meninger om dette i det langstrakte land?

Muvo X trainer er bra! 512 mb. Den har jeg bare gode erfaringer med :)

Lenke til kommentar
Irriterande at komplett ikke har x trainer :S Blir ikke den fjern kontrollen utrolig i veien når du er ute å jogger? blir vel vitsen med å feste den på armen nesten vekk...

Jeg bare sykler og går med den, men har 100 sanger på spiller så ser ikke behov for å bruke radioen med det første.

Men det er clip til å feste radio i tskjorte og sånt på den. Ulempen er at ledningen kanskje kan bli litt lang.

Endret av UUnreal
Lenke til kommentar
  • 4 uker senere...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...